Technologická společnost Seznam.cz se brzy chystá udělit ocenění Agenturní spolupráce roku. Jednou z kategorií je i „Inovátor roku”, kterou bude letos vyhlašovat David Velechovský, manažer největšího českého reklamního systému Sklik. David stojí u přípravy a spouštění většiny produktových novinek Skliku a pomáhá s jejich zaváděním na trh.
Davide, představil bys nám v krátkosti kategorii Inovátor roku a řekl nám, jaká agentura v ní může zvítězit?
Cena „Inovátor roku“ bude patřit agentuře, která dokázala v roce 2021 naplno využít produktové novinky ve svých kampaních. Můžu prozradit, že velkou váhu měly novinky zaměřené na zamezení dopadu blížící se cookieless future. Zároveň jsme nechtěli hodnotit jen Sklik, ale zohlednili jsme i inovativní přístupy u kampaní v RTB na Seznamu. Víme, že za úspěšnou kampaní, která pomůže zadavateli plnit cíle, nestojí jen dobrý nápad, skvělá exekutiva a načasování. K tomu, aby kampaň vynikla a dosáhla těch nejlepších možných výsledků, je důležité, aby agentury využívaly nejnovějších nástrojů a zkoušely také neznámé cesty.
Jaké procento z media budgetu by měly mít agentury vyčleněné u kampaní pro zkoušení nových možností?
Reklamní svět se velmi dynamicky vyvíjí a ten, kdo neexperimentuje a nezkouší nové formáty a strategie, může velmi rychle ustrnout. Dobře se to ukázalo v období pandemie. Spoléhat se čistě na výkonnostní marketing najednou přestalo stačit, značky proto začaly více sázet na brandové kampaně, protože právě důvěra ve značky byla v té době naprosto zásadní. V Seznamu se snažíme být klientům dobrým partnerem a můžeme jim nabídnout řadu brandových formátů, nabídku také neustále rozšiřujeme o inovativní možnosti inzerce. Doba je hektická a je třeba se tomu přizpůsobit. Brzy třeba umožníme nastavení i vyhodnocování veškeré produktové inzerce na Seznamu a Zboží.cz na jednom místě. Právě to je cílem projektu, kterému říkáme Seznam Nákupy. Ale abych odpověděl na otázku. Jako marketér bych alespoň desetinu rozpočtu investoval do zkoušení nových reklamních produktů. Už jenom kvůli zvyšování know-how. Kdo do toho chce jít s námi, může sledovat novinky z Skliku na našem Blogu.
Cílem projektu Seznam nákupy je možnost nastavení, spravování a vyhodnocení produktové inzerce v jednom rozhraní. K tomu povede několik kroků, pomocí kterých se bude inzerce postupně propojovat jak pro inzerenty, tak i pro uživatele ve vyhledávání na Seznam.cz.
Jaké počiny agentur vás letos nejvíc zaujaly?
Publicis Groupe má můj obdiv za pečlivé testování novinek v obsahové síti Skliku týkajících se dynamického retargetingu napříč portfoliem spravovaných účtů a za testování publik s 1st party daty v RTB pro klienta Samsung.
Pavel Tlapák, který se dlouhodobě věnuje kampaním v online marketingu, má u mě zase body za aktivní implementaci novinek v obsahové síti Skliku, a zejména ve vyhledávací síti, a také za nejlepší umístění mezi ověřenými správci Skliku.
Rád bych ocenil i Lynt services, a to za aktivní testování novinek ve vyhledávácí síti Skliku i v obsahové síti, zejména u dynamického retargetingu.
Nezapomeňte sledovat naše sociální sítě a podělte se o své postřehy a názory na kampaně – stačí doplnit hashtag #AgenturniSpolupraceRoku
Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní …
V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.