Seznam.cz studentská kampaň otevírá dveře k vysněné práci studentům v oboru marketingu

2. května 2022

Studujete marketing a máte chuť se tomuhle adrenalinovému oboru věnovat i v budoucnu? V tom případě si už nenechte ujít vzdělávací projekt pro studenty vyšších odborných a vysokých škol, který už šestým rokem pořádá Seznam.cz.

Jan Ámos Komenský razil myšlenku školy hrou. V Seznamu jsme si dovolili laťku posunout ještě výš a se spoustou zábavy vás naučíme ovládat žádaný reklamní systém Sklik, spravovat klientské kampaně v praxi a ty nejlepší z vás rádi přivítáme u nás na stáži. A kdo ví, třeba se v Seznamu budeme potkávat už pravidelně.

Jak tedy takový vzdělávací projekt vypadá?

Nejdřív se seznámíte s ostatními studenty a rozdělíte se do několika týmů. Pak na vás čeká celkem 8 zajímavých workshopů vedených odborníky přímo ze Seznamu. Naučí vás teoretické znalosti, které si ovšem vypilujte praktickým osvojením v praxi.

Pro vybraného klienta si totiž sami zkusíte kompletně vytvořit kampaň ve Skliku a ke znalostem vám ještě zdarma přidáme kredit, abyste kampaň mohli opravdu rozjet.

Následně pak kampaň optimalizujete, protože jedině optimalizací dosáhnete nejlepšího výkonu. A finálně svou práci a dosažené výsledky co? Ano, správně, s patřičnou hrdostí odprezentujete v reportech, neboť precizně zpracovaná data jsou základem spokojenosti každého klienta. Tři nejlepší týmy postoupí do finále, z něhož vyjde vítěz. Ten získá krom slávy a gratulací i nabídku zajímavé stáže u nás v Seznamu.

Ještě váháte, zda se příště projektu zúčastnit? Přečtěte si příběhy našich absolventů, jak díky Seznam.cz studentské kampani odstartovali svou kariéru a co je na tom všem nejvíce baví.

Jana Milichovská

Moje cesta do Seznamu začala už na vysoké škole, kde jsem se spíš ze zvědavosti účastnila Seznam.cz studentské kampaně. S týmem jsme postoupili až do finále a svůj projekt prezentovali přímo na centrále Seznamu. A tady je začátek mojí vášně pro svět online marketingu a PPC. Pak už byl jen krůček přihlásit se na trainee program do oddělení Sklik konzultací.

Jana Milichovská

„V přátelské atmosféře nám naši mentoři poskytli všechny teoretické i praktické znalosti v Skliku, učili nás, jak vylepšit reálné kampaně v účtech klientů, jak zpracovat analýzu klíčových slov, vyhledávacích dotazů, benchmark atd.“


V přátelské atmosféře nám naši mentoři poskytli všechny teoretické i praktické znalosti v Skliku, učili nás, jak vylepšit reálné kampaně v účtech klientů, jak zpracovat analýzu klíčových slov, vyhledávacích dotazů, benchmark atd.

Přibližně v polovině trainee programu se uvolnilo místo v týmu konzultantů pro Ověřené agentury a já si řekla, že zkusím Štěstěnu znovu. A i když jsem ještě studovala, přihlásila jsem se na výběrové řízení. A ono to vyšlo a vybrali mě! Dokonce mi kvůli státnicím vyšli vstříc s polovičním úvazkem.

Dnes jsem v Seznamu 2 roky a jsem moc ráda, že jsem s kariérou neotálela a čapla  tuhle skvělou příležitost. Byl to jeden z mála seminářů na vysoké škole, kde jsme se učili opravdu praktické věci, vyzkoušeli si reálnou správu kampaní, a ještě se u toho bavili třeba soutěžemi.

Eva Horáková

Brány do Seznamu se mi otevřely po absolvování Seznam.cz studentské kampaně. V rámci HR okénka pro soutěžící SSK jsem se dozvěděla o trainee programu, a v jeho průběhu jsem se přihlásila na svou první full time pozici. A za pár dnů mi volala HR, že by mě rádi přijali!

Popravdě jsem o hledání práce v jiné firmě ani nepřemýšlela. Po trainee jsem chtěla pokračovat v Seznamu. Dostalo mě neformální prostředí, protože když říkáte ahoj všem, nikdy se nedostanete do trapné situace, že jste si ještě nepotykali a vy si to jenom nepamatujete, nebo naopak.

V rámci trainee programu jsem si vyzkoušela práci v konzultacích content marketingu a v konzultacích Skliku. První půlrok jsem spolupracovala s lidmi, kteří řešili kreativní redakční spolupráce nebo pro klienty vymýšleli hry, druhá část roku byla pro mě naopak mnohem analytičtější. Ovšem kolegové byli skvělí v obou případech. A díky tomu se do práce těšíte, i když vás zrovna čeká náročný den.

V týmu konzultantů jsem spokojená především díky možnosti profilovat se, každý si tu přijde na své. Mě kromě konzultací s klienty a řešení jejích marketigových strategií v Skliku i mimo něj baví i prezentace a organizování. Proto chodím školit klienty a agentury. Už od trainee se podílím na studentské kampani, kde vzděláváme studenty a pomáháme jim získat praxi v online marketingu. Díky těmhle zkušenostem jsem pak zvládla prezentovat např. pro členy Asociace malých a středních podniků a živnostníků v rámci Roku digitálního podnikání nebo na našem odborném Sklik expert fórum. Nervózní budu asi vždycky, ale načerpané zkušenosti, praxe a hlavně podpora kolegů mi pomáhají projekty odprezentovat s potřebnou sebedůvěrou.

Takže Studentská kampaň určitě stojí za to. Získala jsem praxi při studiu a nakonec i práci, kterou dělám dodnes. A v neposlední řadě partu super kamarádů.

Honza Koutný

Před necelými dvěma lety jsem se při studiu na ČZU zapsal do semináře „Seznam.cz Studentská kampaň“. V té době jsem Seznam.cz považoval za stránku, kde si člověk může přečíst pár novinek ze světa a zkontrolovat svou e-mailovou schránku. V PPC reklamě jsem se tehdy orientoval asi jako v odstínech rtěnek. Je až neuvěřitelné, kolik se toho za uplynulé dva roky změnilo (a tím nemyslím mé povědomí o rtěnkách).

Studentskou kampaň považuju za jeden z nejpřínosnějších předmětů v rámci celého mého vysokoškolského studia. Kromě toho, že ve mně předmět probudil zájem o online marketing a poskytl mi základní znalosti o PPC reklamě, zapojil mě i do trainee programu, který odstartoval mou seznamáckou kariéru.

K trainee programu jsem nastoupil se čtyřmi dalšími trainees a jako mušketýři se hned statečně pustili do úvodních školení. Nové informace jsme neustále probírali a pomáhali si s úkoly a najednou z nás byli nejlepší kamarádi. Což mě přivádí k tomu, čeho si na práci v Seznamu vážím snad nejvíc, a to je pozitivní kamarádské prostředí. Po teoretickém školení, kde jsem se naučil více o principech PPC reklamy, základních metrikách a práci v Skliku, jsem začal už sám vypracovávat doporučení pro klienty, vytvářet benchmarky a plnit další praktické úkoly.

V polovině trainee programu jsem si uvědomil, že mě práce v Seznamu baví natolik, že tu chci zůstat. A proto jsem se přihlásil na výběrové řízení do týmu Profi správy. Všechno dobře dopadlo a stal se ze mě člen skvělého týmu. Mám na starosti portfolio klientů, kterým spravuji kampaně v Skliku, podílím se na tvorbě reklam a odpovídám za optimalizaci jejich PPC kampaní a plnění stanovených cílů. A v tomhle týmu pracuju šťastně doteď.

Zaujaly vás příběhy našich absolventů? Pak se budeme příště těšit i na vás.


Za Seznam.cz studentskou kampaň

Jakub Loula

Sdílet na sítích