Pokud chcete zvýšit šanci na rychlý prodej vozidel z vaší nabídky, je důležité, aby se o inzerátech dozvědělo co nejvíce případných zájemců. K tomu vám pomůže Nativní inzerát, se kterým dosáhnete vysokého počtu zhlédnutí. Využít ho můžete i pro představení služeb nebo jen ke zvýšení návštěvnosti stránek.
Nativní inzerát je forma reklamy, která zapadá do přirozeného obsahu webové stránky. V případě Sauto.cz se řadí mezi inzeráty. Díky tomu jí má návštěvník přímo na očích a pravděpodobnost, že ho reklama zasáhne, je opravdu vysoká. Ještě větší šanci na zasažení uživatele zvýšíte dobrým textem, grafikou a cílením.
Jaký zvolit text?
Pro zobrazení na počítači je text omezený na 90 znaků. Aby byl viditelný na všech zařízeních, doporučujeme nepřekračovat 75 znaků včetně mezer. Zároveň by text měl být zajímavý a úderný. Zájemce pak pocítí potřebu na něj kliknout.
Co použít do grafiky?
Nemusíte vytvářet speciální bannery, jako grafiku stačí použít i fotky z vaší inzerce. Ušetříte tím nejen čas, ale i náklady. Další výhodou je možnost využívat v jedné kampani až tři grafiky, které se při zobrazování mění. Podle dostupných statistik si tak můžete vyhodnotit, která grafika má nejvíce prokliků a ostatní z kampaně můžete případně odstranit.
Jaké nastavit cílení?
U Nativního inzerátu je cílení velmi rozmanité. Můžete vybírat mezi sekcemi, značkami, některými modelovými řadami, cenou, stářím vozu a dalšími parametry. Díky vhodně zvolenému cílení tak budete zobrazovat reklamu jen lidem, které chcete oslovit.
Nativní inzerát se zobrazuje jak na počítači, tak na mobilní verzi Sauta. Můžete si tedy vybrat, jestli chcete případné zájemce oslovit z jedné či druhé skupiny případných zájemců, nebo třeba z obou skupin.
Pokud se o něm chcete dozvědět ještě víc, kontaktujte vašeho obchodního zástupce Sauto.cz.