Produktové inzeráty Skliku budou na všech reklamních pozicích mezi červencem a srpnem 2022 postupně zcela nahrazeny Zboží inzeráty. Ty jsou schopné doručit vyšší výkon. Na změnu je však třeba se ve Zboží.cz připravit.
Co se mění?
Zboží inzeráty budou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz. Budeme je zobrazovat na všech reklamních pozicích, kde dnes vídáte Produktové inzeráty Skliku – top pozice, boční nebo spodní pozice.
Zboží inzeráty v pozici, kde se nyní zobrazují Produktové inzeráty Skliku
Z pohledu uživatele hledajícího na Seznamu se nebude jednat o viditelnou změnu. Avšak z pohledu inzerenta změna znamená, že kampaním s Produktovými inzeráty Skliku budou postupně klesat zobrazení a naopak bude stoupat počet zobrazení Zboží inzerátů ve vyhledávání na Seznamu.
Mezi červencem a srpnem tak urychlíme tento proces, který trvá již několik měsíců. Ve výsledku očekáváme, že na Seznamu objem celkové produktové inzerce bude díky lepší relevanci Zboží.cz vyšší než v minulosti.
Jak se na nadcházející změnu připravit?
Ověřte si, že máte nastavený dostatečný finanční limit (rozpočet) ve Zboží.cz. Hodnota by měla být vyšší než součet stávajících rozpočtů kampaní s Produktovými inzeráty a stávajícího finančního limitu (rozpočtu) na Zboží.cz.
Zajistěte si dostatečný kredit v Peněžence, kterou hradíte inzerci na Zboží.cz.
Srovnejte návratnost investic do Zboží.cz a PI. Pokud budete mít ve Zboží.cz vyšší návratnost než v PI, pravděpodobně máte nevyužitý potenciál v inzerci na Zboží.cz a inzerátech Zboží.cz zobrazených ve vyhledávání na Seznam.cz.
Pokud dosud nevyužíváte inzerci na Zboží.cz, zaregistrujte se, případně kontaktujte svého obchodního zástupce. Bez inzerce na Zboží.cz nebude možné zobrazit vaší reklamu ve vyhledávání na Seznamu, kterou zatím realizujete především pomocí Produktových inzerátů v Skliku.
Doporučujeme srovnatelnou výši MAX_CPC_SEARCH jako u max. cen za proklik u Produktových inzerátů Skliku, abyste získali z vyhledávání na Seznam.cz maximum.
Abyste dosáhli maximálního pokrytí nákupních dotazů ve vyhledávání na Seznam.cz prostřednictvím produktové inzerce i v přechodném období, je třeba inzerovat na službě Zboží.cz i prostřednictvím Produktových inzerátů Skliku. Nevypínejte Produktové inzeráty.
Popsané změny se nijak netýkají kampaní s dynamickým bannerem nebo dynamickým retargetingem v Skliku.
TIP! Využíváte Zboží.cz a chcete si sami jednoduše nastavovat ceny za proklik? Nově k tomu můžete využít i rozhraní Skliku. Jak to funguje, se dozvíte na blogu.
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní přinášíme možnost zde nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. Jak na to? Připomínáme, že možnost využít k inzerci na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam je vhodná zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.