Další ročník Seznam.cz studentské kampaně, tentokrát už 6. v pořadí, vyhlásil své vítěze. Cílem soutěže je předat studentům vybraných vyšších a vysokých škol nejen teoretické znalosti, ale hlavně praktické zkušenosti s naším reklamním systémem Sklik. Kromě cenné praxe, kterou studenti díky soutěži získají, se seznámí s online reklamou jako takovou a se Seznamem jako společností. Nahlédnou pod pokličku toho, jak to u nás chodí, potkají se s kolegy z HR a mohou se informovat o volných pracovních pozicích.
Letošního ročníku se zúčastnilo celkem 125 studentů z 5 škol z celé ČR rozdělených do 23 týmů. Studenti absolvovali workshopy vedené odborníky z našeho oddělení Konzultací a Klientského servisu. Dostali potřebný teoretický základ a všechno si vyzkoušeli v praxi. Sami si vybrali klienta a díky finančním prostředkům, které jsme jim poskytli ve formě kreditu, mohli pracovat s kampaněmi a optimalizovat je.
Odborná porota jejich snažení pilně sledovala po celou dobu soutěže a na základě výsledků určila 3 týmy, které postoupili do finále. Vítězové získají možnost absolvovat stáž přímo na naší centrále v Praze. Letošní soutěž vyhrál tým z ČZU s klientem Můj Jogurt, kterému gratulujeme. Ostatním týmům moc děkujeme za účast a věříme, že i když nevyhrály, tak si vše užily a odnesly si i zkušenosti s plánováním kampaní. A kdo ví, třeba se potkáme na některém z pohovorů u nás v Seznamu. :)
A jak hodnotí účast v soutěži samotní studenti? Podívejte se na video níže. Zajímalo nás také, co říkají o spolupráci zástupci zúčastněných škol a byli jsme mile překvapení. Z jejich reakcí bylo patrné, že náš projekt je na trhu zatím stále unikátní. Jsme moc rádi, že můžeme studentům poskytnout jedinečnou možnost se vzdělávat a zajistit jim do života tolik žádanou praxi, která jim otevře dveře k jejich vysněné práci.
Závěrem chci poděkovat všem, kteří se na Seznam.cz studentské kampani 2022 podíleli. A nezbývá nám, než se těšit na další ročník.
Za organizační tým Seznam.cz studentské kampaně
Jakub Loula