V rámci pravidelných vzdělávacích akcí jsme letos v září uspořádali už druhý workshop pro klienty Sauto.cz. Povídali jsme si nejen o optimalizačních tipech pro řádkovou inzerci a displejových formátech, ale i o tipech v Skliku pro klienty z auto-moto segmentu a dalších tématech.
Prvním řečníkem byl Jan Němec, konzultant inzertních služeb. Představil nám optimalizační tipy, které pomůžou vám, inzerentům, k efektivnější inzerci vašich vozidel, včetně případové studie sledující přínos Přednostního výpisu.
Jako druhý vystoupil Martin Babický, obchodní zástupce Sauto.cz. Přiblížil nám možnosti využívání bannerových formátů, a to nejen na Sautu.
Dále se nám přestavili grafici Hana Antonová a Petr Budil. Vysvětlili nám, jak postupovat při tvorbě bannerů a čeho se vyvarovat, aby byly co možná nejefektivnější.
Následovalo vystoupení Jakuba Louly. Seznámil nás s tipy při využívání Skliku pro klienty, kteří se pohybují v segmentu auto-moto.
Posledním vystupujícím byla Lucie Košanová. Ukázala nám tipy, před čím se vyvarovat, pokud vaší propagaci svěříte reklamním agenturám.
Celý workshop si můžete pustit níže:
Časy prezentujících:
2:13 – Jan Němec – Zajímavosti a optimalizační tipy Sauto.cz
48:06 – Martin Babický – Display formáty Sauto.cz
01:04:50 – Hana Antonová, Petr Budil – Reklamní bannery: Všichni je známe, ale víme jak na ně?
1:35:00 – Jakub Loula – Novinky a tipy, jak využít Sklik v oblasti auto moto segmentu
1:58:32 – Lucie Košanová – Nejčastější levárny agentur a freelancerů při správě PPC kampaní