Seznam.cz vyhlašuje druhý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci

Aneta Kapuciánová 7. září 2022

Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku.

Všechny spolupracující agentury a jejich kampaně jsou do druhého ročníku Agenturní spolupráce roku nominovány automaticky. Celkem mohou soutěžit o devět ocenění ve třech kategoriích. Vítěze vyhlásí na jaře roku 2023 odborná porota, která je složená z devíti odborníků české internetové jedničky. Nechybí v ní proto obchodní ředitel Tomáš Búřil, jeho zástupce Vít Fiala, vedoucí Seznam Brand Studia Ondřej Sitta či manažerka týmu B2B marketingu Eva Kouřilová. Nováčkem v porotě bude v letošním roce Jiří Tamašek, manažer obchodního týmu rádia Expres FM a Classic Praha, který je garantem ocenění Audio spolupráce. 

„Loňský ročník nám ukázal, že agentury o podobná ocenění ze strany nás, klienta, velmi stojí. Je to pro ně velmi cenná zpětná vazba, navíc se mohou před odborným publikem pochlubit projekty, na kterých pracovaly a které se jim povedly,“ hodnotí přínos soutěže obchodní ředitel Seznam.cz Tomáš Búřil. Jeho slova potvrzuje i Petr Melničuk, spoluzakladatel agentury Performio, která loni získala prvenství za cross-mediální kampaň roku a stala se absolutním skokanem roku:

Performio jsme založili s jednoduchou vizí: pomáhat klientům s lepšími výsledky jejich online kampaní. Jsme orientovaní na výkon, zajímají nás čísla. Dvě ceny jsou fajn, ale sportovní terminologií – hattrick by byl prima.

V letošním ročníku jsou ocenění rozdělena do tří tematických kategorií: 

Mediální kategorie Kreativní kategorie Speciální kategorie
Cross-mediální kampaň rokuObsahová spolupráce rokuInovátor roku
Skokan roku Audio spolupráce roku CSR kampaň roku
Absolutní Skokan roku Videokampaň rokuCena poroty

450 tisíc korun na dobrou věc

Kromě titulu a skleněné sošky získají všichni vítězové poukaz na kredit v reklamním systému Sklik v hodnotě 50 000 Kč, kterým podpoří aktivity vybraných neziskových organizací: 

„Podpory v hodnotě 50 000 Kč v podobě kreditu do Skliku si velmi vážíme. O Domově sv. Josefa, který se věnuje pomoci a péči lidem s roztroušenou sklerózou, se tak díky reklamě dozvídá stále více lidí, kteří ani netuší, že je v naší zemi zařízení, které může pomoci jim samotným nebo jejich nejbližším. Peníze jsme mimo jiné využili i na podporu náboru nových zaměstnanců. Domov sv. Josefa se nachází v bývalých Sudetech a specialistů či terapeutů je v našem regionu velmi málo. I v této oblasti pro nás tedy byla reklama v Skliku výraznou pomocí,” shrnuje využití darované částky Jan Staněk z Domova sv. Josefa, který získal voucher na kredit v loňském ročníku soutěže. 

Jednou ze změn oproti předešlému ročníku je možnost nominovat do soutěže CSR kampaň i takové agentury, která se Seznam.cz nespolupracuje. Nominace je možné zasílat do 31. ledna 2023 na e-mailovou adresu nominace@agsr.cz. Povinnými údaji jsou jméno nominované agentury nebo agenturní skupiny a soutěžního projektu. O agenturách, které nakonec budou bojovat o umístění, bude Seznam.cz informovat v dubnu 2023. Slavnostní vyhlášení pak proběhne o měsíc později. Více o Agenturní spolupráci roku najdete na webových stránkách nebo na našem blogu.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích