Seznam.cz potřetí ocení spolupráci s agenturami

Veronika Geltner 19. února 2024

Tuzemská internetová jednička Seznam.cz vyhlásí v září letošního roku už potřetí nejlepší Agenturní spolupráci roku. Vítězné agentury budou za své kampaně realizované v roce 2023 hodnocené v devíti kategoriích, mezi nimiž nebude chybět Cross-mediální spolupráce roku, Programatická spolupráce roku nebo Obsahová spolupráce roku. Novinkou je pak Offline kampaň roku, která bude hodnotit využití offline kanálů Seznamu.

Agentury jsou do jednotlivých kategorií zařazovány automaticky. Odborná porota letos rozdá celkem devět ocenění ve třech oblastech. Porota zasedne opět ve složení devíti odborných garantů. Mezi hodnotiteli jsou například obchodní ředitel Tomáš Búřil, jeho zástupce Vít Fiala, manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Andy Sitta nebo manažerka prodeje klíčových zákazníků Martina Králíková. 

Nezbytným faktorem při hodnocení je kreativita. Hodnotit budu originalitu nápadu a celkový přístup k zadání. Dalším klíčovým ukazatelem je pak úspěch kampaně, respektive její zásah a role agentury,“ vysvětluje postup při posuzování nominovaných agentur garantka kategorie Offline kampaň roku Martina Králíková. V Seznamu se stará o klíčové klienty.

V online marketingu jsou agentury neocenitelnými partnery. Ocenění nevnímám jen jako gesto, ale jako poděkování za dlouhodobou a efektivní spolupráci,“ říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Přehled kategorií

Mediální kategorie

  • Cross-mediální spolupráce (garant: Magida Sukkari)
  • Skokan roku (garant: Vít Fiala) 
  • Absolutní Skokan roku (garant: Vít Fiala) 

Kreativní kategorie

  • Obsahová spolupráce roku (garant: Andy Sitta) 
  • Audio spolupráce roku (garant: Jiří Tamašek) 
  • Videokampaň roku (garant: Vojtěch Bek) 

Speciální kategorie

  • Programatická spolupráce roku (garant: David Velechovský) 
  • CSR kampaň roku (garant: Aneta Kapuciánová) 
  • Offline kampaň roku (garant: Martina Králíková) 

Vítězové opět rozdají 450 000 korun na dobrou věc

Jako v předchozích ročnících i letos vítězné agentury dostanou poukaz na kredit v reklamním systému Sklik v hodnotě 50 000 Kč. Ten přímo na vyhlášení předají neziskovým organizacím, mezi které letos patří Moment, Nadační fond Muži proti rakovině, Nadační fond Radovan, Cesta domů, Konto bariéry, Projekt Šance, Dětské krizové centrum, Srdcem Robinson a Replug me

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích