I když se to může zdát ještě předčasné, Vánoce se na nás bez odkladu a slitování řítí. Jedny z nejkrásnějších svátků roku, ale zároveň nejsilnější sezóna pro většinu obchodních segmentů. Abychom vám včas pomohli s orientací v nabídce Seznamu, jsou tu vánoční sezónní tipy.
Chování uživatelů
Lidé se začínají zajímat o nákup dárků a vše okolo Vánoc už koncem září, kdy začíná hledanost postupně narůstat. Objevují se již také první vánoční nabídky či připomínky. Nejaktivnější jsou pak uživatelé v průběhu listopadu.
Zájem v druhé polovině prosince utichá (obvykle nejpozději okolo 15. 12.). V posledních dnech roku a v lednu se ale křivka opět zvedá díky lednovým výprodejům a výměně nechtěných dárků.
Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro uživatele nakupující vánoční dárky doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace v závislosti na nabízeném zboží či příbuznosti cílové skupiny.
Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy
260 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda
475 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika
950 tis. UV/týden
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky
165 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony
280 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče
540 tis. UV/týden
Elektronika – NTB a tablety
190 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
1,9 mio. UV/týden
Rodina – Rodiny s dětmi
550 tis. UV/týden
Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme.
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
RTB: Vánoce 2022
V RTB bude k dispozici cílová skupina s názvem Vánoce 2022, která bude tvořena uživateli, kteří:
Dělají nákupy vánočních dárků
Čtou články spojené s Vánoci a vánočními obyčeji
Hledají recepty na cukroví
Mají v URL fragment Vánoce s vysokou četností
Jelikož se Vánoce týkají takřka celého internetu a populace, půjde o velký segment, na který bude možné dobře cílit. Privátní dealy vytvoří konzultanti na vyžádání.
Tematické bannery
Ve spolupráci s redakcemi jednotlivých webů budeme v listopadu a především prosinci nabízet „Vánoční inspirace“ na Novinkách, Proženách, Kupi a Garáži. Najdete tam tipy na dárky pro maminky, kamarády, moto nadšence, sportovce a další. Všechny redakce pak budou psát o vánočních zvycích, receptech, DIY tipech na dárky či výzdobu atd. Neváhejte se proto obrátit na svého konzultanta a výběrem vhodných témat.
Video šité na míru
Hledáte opravdu stylovou formu propagace? Chcete podpořit brand a budovat vztah ke spotřebitelům? Pro vás a vaše klienty můžeme také připravit a vytvořit video na míru. Třeba okolo následujících témat:
Seriál Do It Yourself – tvoření vánočních dárků a výzdoby s dospělými nebo s dětmi. Balení dárků v hypermarketech, hobbymarketech, velkých nákupních e-shopech nebo u klientů s papírenským zbožím aj
Vánoční vaření a pečení – zajímavé vánoční recepty – ať už zdravé, moderní nebo tradiční. Tipy na to, co a kdy péct a jaké vychytávky k pečení můžeme využít. Jaká je příprava sváteční tabule, tipy na sváteční pití, a to jak alko, tak i nealko.
Vánoční zvyky a tradice – co symbolizují určité zvyky ohledně Vánoc? Proč je děláme a proč bychom některé věci dělat (ne)měli? Podle zaměření klienta vymyslíme pořad na míru tak, aby vhodně prezentoval jeho nabídku.
Cena je standardně 150.000 Kč / 1 díl a od 4. dílu za 100.000 Kč/díl.
Na realizované pořady na míru se můžete mrknout třeba zde, vloni jsme vytvářeli pro klienta Kenwood pořad Pečení s Markétou.
…a ještě bonbonek navíc:
Pro letošní předvánoční období chystá naše Seznam Brand Studio velkolepé Vánoční dárkobraní. Těšte se na detailní informace v následujících dnech.
Připravujeme tipy jak v tomto období optimalizovat kampaně i v rámci Skliku. Sledujte náš blog ať vám nic neunikne.
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Přečtete si, jak Woldoshop ve spolupráci se specialisty ze Seznamu podpořil prodej produktu, který získal cenu redakce v soutěži Kosmetické hvězdy 2022 na Proženy.cz. Vítězný kolagen se objevil jak na bannerech v rámci RTB kampaně, tak i v článku na Super.cz.
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.