Sezonní tipy: l po roce Vánoce…2022

I když se to může zdát ještě předčasné, Vánoce se na nás bez odkladu a slitování řítí. Jedny z nejkrásnějších svátků roku, ale zároveň nejsilnější sezóna pro většinu obchodních segmentů. Abychom vám včas pomohli s orientací v nabídce Seznamu, jsou tu vánoční sezónní tipy.

Chování uživatelů

Lidé se začínají zajímat o nákup dárků a vše okolo Vánoc už koncem září, kdy začíná hledanost postupně narůstat. Objevují se již také první vánoční nabídky či připomínky. Nejaktivnější jsou pak uživatelé v průběhu listopadu.

Zájem v druhé polovině prosince utichá (obvykle nejpozději okolo 15. 12.). V posledních dnech roku a v lednu se ale křivka opět zvedá díky lednovým výprodejům a výměně nechtěných dárků.

Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?

Pro uživatele nakupující vánoční dárky doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace v závislosti na nabízeném zboží či příbuznosti cílové skupiny.

Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy260 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda 475 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika 950 tis. UV/týden
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky165 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony280 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče540 tis. UV/týden
Elektronika – NTB a tablety190 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace1,9 mio. UV/týden
Rodina – Rodiny s dětmi550 tis. UV/týden
Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme.

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.

RTB: Vánoce 2022 

V RTB bude k dispozici cílová skupina s názvem Vánoce 2022, která bude tvořena uživateli, kteří:

  • Dělají nákupy vánočních dárků
  • Čtou články spojené s Vánoci a vánočními obyčeji
  • Hledají recepty na cukroví
  • Mají v URL fragment Vánoce s vysokou četností

Jelikož se Vánoce týkají takřka celého internetu a populace, půjde o velký segment, na který bude možné dobře cílit. Privátní dealy vytvoří konzultanti na vyžádání.

Tematické bannery

Ve spolupráci s redakcemi jednotlivých webů budeme v listopadu a především prosinci nabízet „Vánoční inspirace“ na Novinkách, Proženách, Kupi a Garáži. Najdete tam tipy na dárky pro maminky, kamarády, moto nadšence, sportovce a další. Všechny redakce pak budou psát o vánočních zvycích, receptech, DIY tipech na dárky či výzdobu atd. Neváhejte se proto obrátit na svého konzultanta a výběrem vhodných témat.

Video šité na míru

Hledáte opravdu stylovou formu propagace? Chcete podpořit brand a budovat vztah ke spotřebitelům? Pro vás a vaše klienty můžeme také připravit a vytvořit video na míru. Třeba okolo následujících témat:

  • Seriál Do It Yourself – tvoření vánočních dárků a výzdoby s dospělými nebo s dětmi. Balení dárků v hypermarketech, hobbymarketech, velkých nákupních e-shopech nebo u klientů s papírenským zbožím aj
  • Vánoční vaření a pečení – zajímavé vánoční recepty – ať už zdravé, moderní nebo tradiční. Tipy na to, co a kdy péct a jaké vychytávky k pečení můžeme využít. Jaká je příprava sváteční tabule, tipy na sváteční pití, a to jak alko, tak i nealko.
  • Vánoční zvyky a tradice – co symbolizují určité zvyky ohledně Vánoc? Proč je děláme a proč bychom některé věci dělat (ne)měli? Podle zaměření klienta vymyslíme pořad na míru tak, aby vhodně prezentoval jeho nabídku.

Cena je standardně 150.000 Kč / 1 díl a od 4. dílu za 100.000 Kč/díl.

Na realizované pořady na míru se můžete mrknout třeba zde, vloni jsme vytvářeli pro klienta Kenwood pořad Pečení s Markétou.

…a ještě bonbonek navíc:

Pro letošní předvánoční období chystá naše Seznam Brand Studio velkolepé Vánoční dárkobraní. Těšte se na detailní informace v následujících dnech.

Připravujeme tipy jak v tomto období optimalizovat kampaně i v rámci Skliku. Sledujte náš blog ať vám nic neunikne.

Sdílet na sítích