I když se to může zdát ještě předčasné, Vánoce se na nás bez odkladu a slitování řítí. Jedny z nejkrásnějších svátků roku, ale zároveň nejsilnější sezóna pro většinu obchodních segmentů. Abychom vám včas pomohli s orientací v nabídce Seznamu, jsou tu vánoční sezónní tipy.
Chování uživatelů
Lidé se začínají zajímat o nákup dárků a vše okolo Vánoc už koncem září, kdy začíná hledanost postupně narůstat. Objevují se již také první vánoční nabídky či připomínky. Nejaktivnější jsou pak uživatelé v průběhu listopadu.
Zájem v druhé polovině prosince utichá (obvykle nejpozději okolo 15. 12.). V posledních dnech roku a v lednu se ale křivka opět zvedá díky lednovým výprodejům a výměně nechtěných dárků.
Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro uživatele nakupující vánoční dárky doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace v závislosti na nabízeném zboží či příbuznosti cílové skupiny.
Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy
260 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda
475 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika
950 tis. UV/týden
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky
165 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony
280 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče
540 tis. UV/týden
Elektronika – NTB a tablety
190 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
1,9 mio. UV/týden
Rodina – Rodiny s dětmi
550 tis. UV/týden
Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme.
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
RTB: Vánoce 2022
V RTB bude k dispozici cílová skupina s názvem Vánoce 2022, která bude tvořena uživateli, kteří:
Dělají nákupy vánočních dárků
Čtou články spojené s Vánoci a vánočními obyčeji
Hledají recepty na cukroví
Mají v URL fragment Vánoce s vysokou četností
Jelikož se Vánoce týkají takřka celého internetu a populace, půjde o velký segment, na který bude možné dobře cílit. Privátní dealy vytvoří konzultanti na vyžádání.
Tematické bannery
Ve spolupráci s redakcemi jednotlivých webů budeme v listopadu a především prosinci nabízet „Vánoční inspirace“ na Novinkách, Proženách, Kupi a Garáži. Najdete tam tipy na dárky pro maminky, kamarády, moto nadšence, sportovce a další. Všechny redakce pak budou psát o vánočních zvycích, receptech, DIY tipech na dárky či výzdobu atd. Neváhejte se proto obrátit na svého konzultanta a výběrem vhodných témat.
Video šité na míru
Hledáte opravdu stylovou formu propagace? Chcete podpořit brand a budovat vztah ke spotřebitelům? Pro vás a vaše klienty můžeme také připravit a vytvořit video na míru. Třeba okolo následujících témat:
Seriál Do It Yourself – tvoření vánočních dárků a výzdoby s dospělými nebo s dětmi. Balení dárků v hypermarketech, hobbymarketech, velkých nákupních e-shopech nebo u klientů s papírenským zbožím aj
Vánoční vaření a pečení – zajímavé vánoční recepty – ať už zdravé, moderní nebo tradiční. Tipy na to, co a kdy péct a jaké vychytávky k pečení můžeme využít. Jaká je příprava sváteční tabule, tipy na sváteční pití, a to jak alko, tak i nealko.
Vánoční zvyky a tradice – co symbolizují určité zvyky ohledně Vánoc? Proč je děláme a proč bychom některé věci dělat (ne)měli? Podle zaměření klienta vymyslíme pořad na míru tak, aby vhodně prezentoval jeho nabídku.
Cena je standardně 150.000 Kč / 1 díl a od 4. dílu za 100.000 Kč/díl.
Na realizované pořady na míru se můžete mrknout třeba zde, vloni jsme vytvářeli pro klienta Kenwood pořad Pečení s Markétou.
…a ještě bonbonek navíc:
Pro letošní předvánoční období chystá naše Seznam Brand Studio velkolepé Vánoční dárkobraní. Těšte se na detailní informace v následujících dnech.
Připravujeme tipy jak v tomto období optimalizovat kampaně i v rámci Skliku. Sledujte náš blog ať vám nic neunikne.
Pro rychlejší orientaci si shrneme hned v úvodu, jak jsme v poslední době vylepšili Firmy. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné. Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se …
Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne. Jaké je na sklonku roku chování uživatelů? Zájem o témata související …
Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.