Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
Konference E-commerce day v Brně letos přinesla spoustu inspirace majitelům a provozovatelům e-shopů. Monika Havelková od nás ze Seznamu tam vysvětlila jak na brandové kampaně s menším budgetem.
Seznam se k E-commerce day hrdě hlásí jako jeho zlatý partner. 20 přednášek a 10 workshopů jeho bohatého programu se letos věnovalo především ekonomické krizi, do níž právě vstupujeme. A tomu, jak se na ni připravit. Druhým velkým tématem konference byla budoucnost v delším časovém horizontu. Třeba v podobě cookieless doby, kdy se provozovatelé e-commerce budou muset obejít bez některých dnes běžných dat o svých uživatelích.
Za Seznam jsme si pro E-commerce day připravili téma brandových kampaní. Kolem těch totiž existuje spousta mýtů. Třeba ten, že branding je drahý a můžou si ho dovolit jen velcí hráči na trhu. Konzultantka Monika Havelková ukázala na konkrétních případech, jak díky síle obsahové dítě Seznamu můžou brandovou kampaň úspěšně využít i menší a střední e-shopy. I s nižším rozpočtem dokáže dobře připravená kampaň doručit výborné výsledky.
Brand je to, co vám zůstane, když vaše továrna lehne popelem. Je dobré se o něj starat. V Seznamu víme, jak vám s tím pomoci. Neváhejte a ozvěte se svému obchodníkovi, konzultantovi Skliku nebo přímo Monice.