Konference E-commerce day v Brně letos přinesla spoustu inspirace majitelům a provozovatelům e-shopů. Monika Havelková od nás ze Seznamu tam vysvětlila jak na brandové kampaně s menším budgetem.
Seznam se k E-commerce day hrdě hlásí jako jeho zlatý partner. 20 přednášek a 10 workshopů jeho bohatého programu se letos věnovalo především ekonomické krizi, do níž právě vstupujeme. A tomu, jak se na ni připravit. Druhým velkým tématem konference byla budoucnost v delším časovém horizontu. Třeba v podobě cookieless doby, kdy se provozovatelé e-commerce budou muset obejít bez některých dnes běžných dat o svých uživatelích.
Monika Havelková
E-commerce day v Brně
Za Seznam jsme si pro E-commerce day připravili téma brandových kampaní. Kolem těch totiž existuje spousta mýtů. Třeba ten, že branding je drahý a můžou si ho dovolit jen velcí hráči na trhu. Konzultantka Monika Havelková ukázala na konkrétních případech, jak díky síle obsahové dítě Seznamu můžou brandovou kampaň úspěšně využít i menší a střední e-shopy. I s nižším rozpočtem dokáže dobře připravená kampaň doručit výborné výsledky.
Brand je to, co vám zůstane, když vaše továrna lehne popelem. Je dobré se o něj starat. V Seznamu víme, jak vám s tím pomoci. Neváhejte a ozvěte se svému obchodníkovi, konzultantovi Skliku nebo přímo Monice.
V digitálním prostředí koluje pěkná řádka mýtů. Tak třeba, říká se, že sociodemografie je nepřesná. Že zájmy nereflektují aktuální chování. Nebo že geolokace podle IP adresy ukazuje přesnou polohu uživatele. Jenže co je pravda a co fikce?
Chytrá kampaň je novinka v Skliku, která se automaticky a bez nutnosti specifikovat cílení vydává do obsahové i vyhledávací sítě. Díky tomu nahradí pět typů kampaní, které aktuálně inzerenti musí využít, pokud chtějí obsáhnout celé portfolio Skliku. Jak kampaň funguje a pro koho se hodí?
Na čem právě pracuje tým Skliku a na jaké inovace se inzerenti mohou těšit? To ve své už tradiční přednášce na Sklik Expert fóru shrnul David Velechovský. Novinky, kterých představil hned několik, mají společný cíl – usnadnit správu kampaní a zvýšit jejich efektivitu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.