Konference E-commerce day v Brně letos přinesla spoustu inspirace majitelům a provozovatelům e-shopů. Monika Havelková od nás ze Seznamu tam vysvětlila jak na brandové kampaně s menším budgetem.
Seznam se k E-commerce day hrdě hlásí jako jeho zlatý partner. 20 přednášek a 10 workshopů jeho bohatého programu se letos věnovalo především ekonomické krizi, do níž právě vstupujeme. A tomu, jak se na ni připravit. Druhým velkým tématem konference byla budoucnost v delším časovém horizontu. Třeba v podobě cookieless doby, kdy se provozovatelé e-commerce budou muset obejít bez některých dnes běžných dat o svých uživatelích.
Za Seznam jsme si pro E-commerce day připravili téma brandových kampaní. Kolem těch totiž existuje spousta mýtů. Třeba ten, že branding je drahý a můžou si ho dovolit jen velcí hráči na trhu. Konzultantka Monika Havelková ukázala na konkrétních případech, jak díky síle obsahové dítě Seznamu můžou brandovou kampaň úspěšně využít i menší a střední e-shopy. I s nižším rozpočtem dokáže dobře připravená kampaň doručit výborné výsledky.
Brand je to, co vám zůstane, když vaše továrna lehne popelem. Je dobré se o něj starat. V Seznamu víme, jak vám s tím pomoci. Neváhejte a ozvěte se svému obchodníkovi, konzultantovi Skliku nebo přímo Monice.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Mít pohodlně na jednom místě nástroje pro nastavení, optimalizaci a vyhodnocení své inzerce? Ale jistě. A proto pokračujeme v postupné integraci správy inzerce Zboží.cz a Skliku. Jaké novinky můžete začít využívat a která vylepšení budou následovat příště, se dozvíte v našem článku.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.