Brandové kampaně přinášejí užitek i malým a středním e-shopům

4. listopadu 2022

Konference E-commerce day v Brně letos přinesla spoustu inspirace majitelům a provozovatelům e-shopů. Monika Havelková od nás ze Seznamu tam vysvětlila jak na brandové kampaně s menším budgetem.

Seznam se k E-commerce day hrdě hlásí jako jeho zlatý partner. 20 přednášek a 10 workshopů jeho bohatého programu se letos věnovalo především ekonomické krizi, do níž právě vstupujeme. A tomu, jak se na ni připravit. Druhým velkým tématem konference byla budoucnost v delším časovém horizontu. Třeba v podobě cookieless doby, kdy se provozovatelé e-commerce budou muset obejít bez některých dnes běžných dat o svých uživatelích.

Monika Havelková
E-commerce day v Brně

Za Seznam jsme si pro E-commerce day připravili téma brandových kampaní. Kolem těch totiž existuje spousta mýtů. Třeba ten, že branding je drahý a můžou si ho dovolit jen velcí hráči na trhu. Konzultantka Monika Havelková ukázala na konkrétních případech, jak díky síle obsahové dítě Seznamu můžou brandovou kampaň úspěšně využít i menší a střední e-shopy. I s nižším rozpočtem dokáže dobře připravená kampaň doručit výborné výsledky.

Brand je to, co vám zůstane, když vaše továrna lehne popelem. Je dobré se o něj starat. V Seznamu víme, jak vám s tím pomoci. Neváhejte a ozvěte se svému obchodníkovi, konzultantovi Skliku nebo přímo Monice.

Sdílet na sítích