Se službou Seznam Doporučuje můžete na svých webech využívat technologii pro personalizaci obsahu. Nejen, že zvýší proklikovost vašich článků, ale i zisků z nativní reklamy. Vzhledem k atraktivitě tématu jsme mu věnovali prostor také na Seznam Newsfeed Foru. Podívejte se, jak služba funguje a jak se doporučuje ve feedu.
Nekonečný box aneb využijte uživatele na maximum
Služba nabízí více variant boxíků, které si partneři mohou zvolit podle svých individuálních potřeb. Pokud má partner vícero obsahových webů, tak je vhodný například cross box. Kategorický box pak doporučuje články z tématických webů. Novinkou je pak tzv. nekonečný box, který zobrazí a doporučí tolik článků, kolik jich má partner uložených u nás v indexu doporučovacího boxu.
Katka Nosianová ve své prezentaci představila výsledky testu CTR a doskrolu nekonečného boxu na naší domovské stránce Seznam.cz u 3 partnerů, které nás velmi překvapily. Podívejte se na všechna zajímavá čísla a zjištění ve videu.
Jak doporučujeme uživatelům, u kterých neznáme jejich preference?
Jak navrhujeme články, videa či podcasty návštěvníkům, které nedokážeme rozpoznat? Co znamená „personalizace obsahu“? To jsou otázky, kterým se na letošním ročníku Newsfeed Fora věnoval Štěpán Škrob.
Veškerý obsah doporučujeme pomocí speciálně vytvořeného algoritmu. Díky němu dokážeme zjistit zájmy a preference každého příchozího návštěvníka, kterému pak vybereme z databáze aktuálních článků takové, co ho budou nejvíce zajímat.
Co každého uživatele zajímá, se zjišťuje automaticky podle toho, jaké články či příspěvky si z naší nabídky vybírá. Čím více toho projde a přečte, tím jsou si algoritmy jistější v tom, co nejlepšího mu doporučit. Občas se ale stane, že nás navštíví neznámý uživatel, o kterém nic nevíme. Co je příčinou zjistíte ve videu se Štěpánovou prezentací.
Seznam Newsfeed Forum bylo letos opravdu nabité. Podívejte se na další témata, která zazněla.