Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne.
Jaké je na sklonku roku chování uživatelů?
Zájem o témata související s přelomem roku postupně narůstá od poloviny prosince a vrcholí v povánočním období. Tedy ve dnech, kdy se roztáčejí kola povánočních výprodejů i výměn nevhodných dárků a lidé se chystají na rozloučení se starým rokem.
Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro oslovení vhodné cílové skupiny, kterou zajímají příležitosti v novém roce, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Silvestrovská témata
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
2 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje
285 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty
45 tis. UV/týden
Cestování – Exotika
265 tis. UV/týden
Cestování – Hory
240 tis. UV/týden
Novoroční témata
Vzdělávání – Nabídky práce
990 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Hubnutí/diety
1,6 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Zdravé stravování
970 tis. UV/týden
Finance – Spoření a investování
860 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. A pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
Jaká RTB publika využít v tomto období?
V RTB vám nabídneme klasicky jeden segment v DMP s názvem Silvestr 2022, který bude tvořen:
Party lidmi
Lidmi, kteří nakupují jídlo a alkohol
Pronájmy chat a objektů
Mladším publikem, které aktivně slaví Silvestr
Privátní dealy pro vás naši konzultanti vytvoří na vyžádání.
Zvyšte výkon reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění
Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Redakce pracují na článcích o silvestrovském občerstvení, nejlepších drincích nebo tipech, jak si užít Silvestr na maximum. Redakce Seznam Zpráv a Novinek chystá speciál Prezidentské volby, ke kterému bude také možné zacílit reklamu a u nějž očekáváme zvýšený zájem a návštěvnost uživatelů.
Video šité na míru
Hledáte opravdu stylovou formu propagace, která vám pomůže s podporou brandu a budováním vztahu ke spotřebitelům? Rádi pro vás i vaše klienty navrhneme a vyrobíme video na míru. V rámci silvestrovských oslav se můžete zaměřit na oblíbená témata, která se týkají pohoštění na silvestrovskou párty nebo tipů na míchané nápoje.
V rámci novoročních předsevzetí pak můžete sáhnout po tématech:
Zdravé recepty – V období diet a hubnutí každý uvítá nějakou radu, jak se lépe a zdravě stravovat.
Motivující příběhy – Vybraní lidé promluví o tom, co za rok v rámci svých předsevzetí dokázali.
Běžkařské trasy – Tipy na běžkařské vybavení, oblíbené trasy i to, co zajímavého můžete na běžkách zažít.
Za jeden díl standardně zaplatíte 150 000 Kč a od čtvrtého dílu se cena snižuje na 100 000 Kč.
Oslovte své zákazníky také v tisku
Přelom roku v magazínech Borgisu proběhne ve znamení vaření, pečení a sektů. Pokud jde o další témata, mezi trendy najdete také wellness, hubnutí a zdravý životní styl.
V rámci magazínu Dům a bydlení mezi tématy pro přelom roku nebudou chybět:
Domácí vinotéky
Novoroční předsevzetí (úspory)
Párty doma i na chalupě
Ať už se rozhodnete příležitosti posledních dnů roku 2022 využít, nebo ne, přejeme vám krásné Vánoce a hodně úspěchů do nového roku. A až budete hledat cesty, jak oslovit nové zákazníky, jsme tu pro vás.
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Přečtete si, jak Woldoshop ve spolupráci se specialisty ze Seznamu podpořil prodej produktu, který získal cenu redakce v soutěži Kosmetické hvězdy 2022 na Proženy.cz. Vítězný kolagen se objevil jak na bannerech v rámci RTB kampaně, tak i v článku na Super.cz.
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.