Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne.
Zájem o témata související s přelomem roku postupně narůstá od poloviny prosince a vrcholí v povánočním období. Tedy ve dnech, kdy se roztáčejí kola povánočních výprodejů i výměn nevhodných dárků a lidé se chystají na rozloučení se starým rokem.
Pro oslovení vhodné cílové skupiny, kterou zajímají příležitosti v novém roce, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace | 2 mil. UV/týden |
Jídlo a pití – Nápoje | 285 tis. UV/týden |
Reality – Rekreační objekty | 45 tis. UV/týden |
Cestování – Exotika | 265 tis. UV/týden |
Cestování – Hory | 240 tis. UV/týden |
Vzdělávání – Nabídky práce | 990 tis. UV/týden |
Jídlo a pití – Hubnutí/diety | 1,6 mil. UV/týden |
Jídlo a pití – Zdravé stravování | 970 tis. UV/týden |
Finance – Spoření a investování | 860 tis. UV/týden |
Velikosti daných cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. A pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
V RTB vám nabídneme klasicky jeden segment v DMP s názvem Silvestr 2022, který bude tvořen:
Privátní dealy pro vás naši konzultanti vytvoří na vyžádání.
Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Redakce pracují na článcích o silvestrovském občerstvení, nejlepších drincích nebo tipech, jak si užít Silvestr na maximum. Redakce Seznam Zpráv a Novinek chystá speciál Prezidentské volby, ke kterému bude také možné zacílit reklamu a u nějž očekáváme zvýšený zájem a návštěvnost uživatelů.
Hledáte opravdu stylovou formu propagace, která vám pomůže s podporou brandu a budováním vztahu ke spotřebitelům? Rádi pro vás i vaše klienty navrhneme a vyrobíme video na míru. V rámci silvestrovských oslav se můžete zaměřit na oblíbená témata, která se týkají pohoštění na silvestrovskou párty nebo tipů na míchané nápoje.
V rámci novoročních předsevzetí pak můžete sáhnout po tématech:
Za jeden díl standardně zaplatíte 150 000 Kč a od čtvrtého dílu se cena snižuje na 100 000 Kč.
Přelom roku v magazínech Borgisu proběhne ve znamení vaření, pečení a sektů. Pokud jde o další témata, mezi trendy najdete také wellness, hubnutí a zdravý životní styl.
V rámci magazínu Dům a bydlení mezi tématy pro přelom roku nebudou chybět:
Ať už se rozhodnete příležitosti posledních dnů roku 2022 využít, nebo ne, přejeme vám krásné Vánoce a hodně úspěchů do nového roku. A až budete hledat cesty, jak oslovit nové zákazníky, jsme tu pro vás.