Sezonní tipy: Silvestr 2022 a novoroční témata

Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne.

Jaké je na sklonku roku chování uživatelů?

Zájem o témata související s přelomem roku postupně narůstá od poloviny prosince a vrcholí v povánočním období. Tedy ve dnech, kdy se roztáčejí kola povánočních výprodejů i výměn nevhodných dárků a lidé se chystají na rozloučení se starým rokem.

Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?

Pro oslovení vhodné cílové skupiny, kterou zajímají příležitosti v novém roce, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.

Silvestrovská témata

Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace2 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje285 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty45 tis. UV/týden
Cestování – Exotika265 tis. UV/týden
Cestování – Hory240 tis. UV/týden

Novoroční témata

Vzdělávání – Nabídky práce990 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Hubnutí/diety1,6 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Zdravé stravování970 tis. UV/týden
Finance – Spoření a investování 860 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. A pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.

Jaká RTB publika využít v tomto období?

V RTB vám nabídneme klasicky jeden segment v DMP s názvem Silvestr 2022, který bude tvořen:

  • Party lidmi
  • Lidmi, kteří nakupují jídlo a alkohol
  • Pronájmy chat a objektů
  • Mladším publikem, které aktivně slaví Silvestr

Privátní dealy pro vás naši konzultanti vytvoří na vyžádání.

Zvyšte výkon reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění

Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Redakce pracují na článcích o silvestrovském občerstvení, nejlepších drincích nebo tipech, jak si užít Silvestr na maximum. Redakce Seznam Zpráv a Novinek chystá speciál Prezidentské volby, ke kterému bude také možné zacílit reklamu a u nějž očekáváme zvýšený zájem a návštěvnost uživatelů.

Video šité na míru

Hledáte opravdu stylovou formu propagace, která vám pomůže s podporou brandu a budováním vztahu ke spotřebitelům? Rádi pro vás i vaše klienty navrhneme a vyrobíme video na míru. V rámci silvestrovských oslav se můžete zaměřit na oblíbená témata, která se týkají pohoštění na silvestrovskou párty nebo tipů na míchané nápoje.

V rámci novoročních předsevzetí pak můžete sáhnout po tématech:

  • Zdravé recepty – V období diet a hubnutí každý uvítá nějakou radu, jak se lépe a zdravě stravovat.
  • Motivující příběhy – Vybraní lidé promluví o tom, co za rok v rámci svých předsevzetí dokázali.
  • Běžkařské trasy – Tipy na běžkařské vybavení, oblíbené trasy i to, co zajímavého můžete na běžkách zažít.

Za jeden díl standardně zaplatíte 150 000 Kč a od čtvrtého dílu se cena snižuje na 100 000 Kč.

Oslovte své zákazníky také v tisku

Přelom roku v magazínech Borgisu proběhne ve znamení vaření, pečení a sektů. Pokud jde o další témata, mezi trendy najdete také wellness, hubnutí a zdravý životní styl.

V rámci magazínu Dům a bydlení mezi tématy pro přelom roku nebudou chybět:

  • Domácí vinotéky
  • Novoroční předsevzetí (úspory)
  • Párty doma i na chalupě

Ať už se rozhodnete příležitosti posledních dnů roku 2022 využít, nebo ne, přejeme vám krásné Vánoce a hodně úspěchů do nového roku. A až budete hledat cesty, jak oslovit nové zákazníky, jsme tu pro vás.

Sdílet na sítích