Konce a začátky, bilancování i oslavy, minulost i nadějná budoucnost… V takovém duchu se nese závěr jednoho a začátek následujícího roku. A my jsme pro vás vytipovali poslední a zároveň i první obchodní příležitosti roku končícího i toho, který už za pár týdnů začne.
Jaké je na sklonku roku chování uživatelů?
Zájem o témata související s přelomem roku postupně narůstá od poloviny prosince a vrcholí v povánočním období. Tedy ve dnech, kdy se roztáčejí kola povánočních výprodejů i výměn nevhodných dárků a lidé se chystají na rozloučení se starým rokem.
Jaké je v tomto období doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro oslovení vhodné cílové skupiny, kterou zajímají příležitosti v novém roce, doporučujeme zvolit níže uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Silvestrovská témata
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
2 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje
285 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty
45 tis. UV/týden
Cestování – Exotika
265 tis. UV/týden
Cestování – Hory
240 tis. UV/týden
Novoroční témata
Vzdělávání – Nabídky práce
990 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Hubnutí/diety
1,6 mil. UV/týden
Jídlo a pití – Zdravé stravování
970 tis. UV/týden
Finance – Spoření a investování
860 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin uvádíme pro formát HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. A pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
Jaká RTB publika využít v tomto období?
V RTB vám nabídneme klasicky jeden segment v DMP s názvem Silvestr 2022, který bude tvořen:
Party lidmi
Lidmi, kteří nakupují jídlo a alkohol
Pronájmy chat a objektů
Mladším publikem, které aktivně slaví Silvestr
Privátní dealy pro vás naši konzultanti vytvoří na vyžádání.
Zvyšte výkon reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění
Podpořte dopad vašeho sdělení nebo obsahu a těžte z exkluzivního umístění díky využití Tematických bannerů. Redakce pracují na článcích o silvestrovském občerstvení, nejlepších drincích nebo tipech, jak si užít Silvestr na maximum. Redakce Seznam Zpráv a Novinek chystá speciál Prezidentské volby, ke kterému bude také možné zacílit reklamu a u nějž očekáváme zvýšený zájem a návštěvnost uživatelů.
Video šité na míru
Hledáte opravdu stylovou formu propagace, která vám pomůže s podporou brandu a budováním vztahu ke spotřebitelům? Rádi pro vás i vaše klienty navrhneme a vyrobíme video na míru. V rámci silvestrovských oslav se můžete zaměřit na oblíbená témata, která se týkají pohoštění na silvestrovskou párty nebo tipů na míchané nápoje.
V rámci novoročních předsevzetí pak můžete sáhnout po tématech:
Zdravé recepty – V období diet a hubnutí každý uvítá nějakou radu, jak se lépe a zdravě stravovat.
Motivující příběhy – Vybraní lidé promluví o tom, co za rok v rámci svých předsevzetí dokázali.
Běžkařské trasy – Tipy na běžkařské vybavení, oblíbené trasy i to, co zajímavého můžete na běžkách zažít.
Za jeden díl standardně zaplatíte 150 000 Kč a od čtvrtého dílu se cena snižuje na 100 000 Kč.
Oslovte své zákazníky také v tisku
Přelom roku v magazínech Borgisu proběhne ve znamení vaření, pečení a sektů. Pokud jde o další témata, mezi trendy najdete také wellness, hubnutí a zdravý životní styl.
V rámci magazínu Dům a bydlení mezi tématy pro přelom roku nebudou chybět:
Domácí vinotéky
Novoroční předsevzetí (úspory)
Párty doma i na chalupě
Ať už se rozhodnete příležitosti posledních dnů roku 2022 využít, nebo ne, přejeme vám krásné Vánoce a hodně úspěchů do nového roku. A až budete hledat cesty, jak oslovit nové zákazníky, jsme tu pro vás.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v květnu tohoto roku. Souhrn změn v kategorickém stromu Nově založené kategorie Pěstitelství Dům, byt a zahrada | Zahrada | Pěstitelství | Květináče a truhlíky | TruhlíkyDům, byt a zahrada | Zahrada | Pěstitelství | Květináče …
Zboží.cz bude od 6. června 2023 stahovat XML feedy z nových IP adres. Původní adresy nebudeme dál využívat. Nové IP adresy, které jsou platné od 6.6.2023: V případě, že bude mít e-shop nastavené omezení IP adres a nebude mít aktualizované adresy, nebude možné stáhnout XML feed a aktualizovat nabídky na Zboží.cz a návazně inzerci na …
Nadupanou produktovou kartu máte možnost získat díky tzv. Rich popisům, které nabízí internetový srovnávač Zboží.cz aktuálně o 50 % výhodněji v rámci vendorské spolupráce. Jak na to? Slevová nabídka platí pro všechny Rich popisy. Stačí nám jen dodat kompletní textaci včetně obrázků. Rozepsat se můžete do detailů o vlastnostech, využití a technických specifikacích zboží. Nabízí se …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.