Počet přehrání podcastů na webu Seznam Zpráv stoupl v meziročním srovnání o 36 %, počet stažení v aplikacích třetích stran stoupl o 255 % a počet přehrání na Podcasty.cz o 944 %. Celkově tedy poslechy audia Seznam Zpráv vzrostly oproti roku 2021 o 152 % přehrání.
To se projevilo i na růstu reklamních příjmů z audio reklamy. „Audio v různých podobách zažívá poslední roky velkou renesanci a audio reklamě se daří i u nás na Seznamu. Naše příjmy z online audio reklamy loni meziročně vzrostly o 436 %. Obchodně reagujeme na nové trendy, ale nezatracujeme ani klasickou a osvědčenou formu audia, proto v našem inzertním balíčku Seznam Cross Audio kombinujeme tradiční audio na našich FM stanicích s digitálním audiem, kde dokážeme z audio kampaní dostat maximum a doměřit zásah,“ říká Tereza Marková, Key account managerka senior rádia Expres FM a Classic Praha.
Nejposlouchanějším podcastem z dílny Seznam Zpráv je co do celkového počtu přehrání pořad 5:59 Lenky Kabrhelové. Na Seznam Zprávách loni nasbíral 613 tisíc přehrání na webu a v aplikacích 3,5 milionu stažení. Druhým nejposlouchanějším podcastem je Ptám se já, rozhovory Marie Bastlové s 460 tisíci přehrání audia na webu Seznam Zpráv a 2,7 milionu stažení v aplikacích třetích stran. Třetí je politická talkshow Vlevo dole Lucie Stuchlíkové a Václava Dolejšího – loni měla přes 2 miliony stažení v aplikacích a 530 tisíc poslechů na webu Seznam Zpráv.
Nejposlouchanějším podcastovým dílem na webu Seznam Zpráv byl první díl investigativní minisérie Služebná mocných Janka Kroupy s názvem Janek Kroupa rozmluvil Peltovu exmilenku, který vygeneroval jen na webu Seznam Zpráv 44 tisíc přehrání. V aplikacích nejvíce stažení nasbíral díl z podcastové série Jaroslava Kmenty Prohnilí – první epizodu s názvem Politika jako projekt loni zaznamenala 60 tisíc stažení.
Webové stránky české internetové jedničky, společnosti Seznam.cz, navštívilo v roce 2022 každý měsíc v průměru 8,4 milionů reálných uživatelů*. Zpravodajský web Seznam Zprávy pak zaznamenal průměrnou měsíční návštěvnost 4,7 milionu reálných uživatelů*.
Jiří Špaček, který stál za rozmachem digitálních kanálů veřejnoprávního rozhlasu, jako je web iRozhlas nebo aplikace mujRozhlas, nastoupil do společnosti Seznam Zprávy a.s. na pozici zástupce ředitele pro rozvoj. „V Seznam Zprávách jsme už v loňském roce začali zkoumat potenciál nové generace technologií umělé inteligence (AI) v obsahu. Věříme, že AI změní způsob, jak kvalitní obsah vzniká a …
Rozhovory Marie Bastlové na Seznam Zprávách se přesouvají do televizního studia a zaměří se více na exkluzivní hosty a politické aktéry. Podcast Ptám se já prošel na konci ledna několika změnami. Tou nejviditelnější je přesun z rádiového do nového televizního studia v budově Seznamu na pražském Smíchově. Na post hlavní a jediné moderátorky se po …
Datoví specialisté Seznam Zpráv připravili i pro druhé kolo prezidentské volby původní predikci výsledků. Ta, kterou Seznam Zprávy publikovaly během sčítání prvního kola, byla nejpřesnější a nejrychlejší z těch, které se během sobotního odpoledne na českém internetu objevily. Čtenáři znali přesné výsledky už 35 minut po uzavření volebních místností. Na Seznam Zprávách se tedy už …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.