Formát Seznam Talks je další možností pro komerční partnery, jak oslovit publikum a zviditelnit se. Cílem je přinést čtenářům zajímavá témata ze světa byznysu.
Témata článků Seznam Talks se odvíjejí od rozhovoru s inspirativní osobností, start-upistou, manažerkou nebo podnikatelem. Formát se tak přibližuje redakčním článkům na Seznam Zprávách, kde bude vycházet. „I proto je pro nás klíčové najít značky, které budou mít odvahu a chuť otevírat témata, která rezonují. Třeba i ta celospolečenská, jako je finanční gramotnost nebo udržitelné podnikání, která hýbou i byznysem,“ přibližuje Kristýna Dlasková ze Seznam Brand Studia, která nový formát spolu s týmem rozjíždí.
Jelikož jsou Seznam Talks postavené na silné osobnosti ze světa byznysu, hodí se pro značky, jejichž manažeři, ředitelé nebo zakladatelé mají, co říct. Ať už o inovacích a trendech, vlivu inflace na chod firmy nebo o tom, jak náročné je odolávat stresu a vyhoření. „Úspěchy nás zajímají stejně jako ‚fuck-upy‘ a životní lekce,“ dodává Izabela Nováková, která se na přípravě nového formátu podílela.
Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš?
Seznam Talks těží z předností nativní reklamy. Jednou z nich je důvěryhodnost Seznam Zpráv, která na českém mediálním trhu patří k těm nejvyšším. Každý článek vzniká ve spolupráci s konkrétní značkou, s níž je také explicitně spjatý ve vizuálu i obsahu. „Chceme stavět na textu, který vychází z rozhovoru s daným respondentem. Dále můžeme embedovat audio a video, anebo doplnit fotogalerii. To se hodí, když chce značka umožnit čtenářům nakouknout do výroby, anebo třeba v audiu přiblížit svoji filosofii. Pod článkem můžeme spustit čtenářské diskuze a samozřejmostí je možnost retargetingu, aby mohly dále pracovat s nasbíraným publikem,“ vysvětluje Kristýna.
Seznam Brand Studio navíc garantuje počet zobrazení a s publikem je možné dále pracovat pomocí retargetingu.
Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš? Ozvěte se nám na SeznamTalks@firma.seznam.cz nebo kontaktuje svého obchodního zástupce.
Jak se Seznamu vlastně daří? Proč byl dobrý nápad spustit blogovací službu Médium.cz? A jaké to je prodávat inzerci v tištěném deníku? To je jen část otázek, na které v závěru Seznam fóra odpovídal Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznamu. A vy si teď jeho odpovědi můžete přečíst.
Český hokej prošel během uplynulé sezony digitální transformací. Jejím cílem bylo vytvořit funkční online ekosystém, který bude fanoušky bavit i mimo ledovou plochu a televizní obrazovky. Jak probíhala příprava nových digitálních platforem Českého hokeje na českou sportovní akci desetiletí, popisují Ondřej Šnaidauf s Jonášem Štekrem.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.