Formát Seznam Talks je další možností pro komerční partnery, jak oslovit publikum a zviditelnit se. Cílem je přinést čtenářům zajímavá témata ze světa byznysu.
Témata článků Seznam Talks se odvíjejí od rozhovoru s inspirativní osobností, start-upistou, manažerkou nebo podnikatelem. Formát se tak přibližuje redakčním článkům na Seznam Zprávách, kde bude vycházet. „I proto je pro nás klíčové najít značky, které budou mít odvahu a chuť otevírat témata, která rezonují. Třeba i ta celospolečenská, jako je finanční gramotnost nebo udržitelné podnikání, která hýbou i byznysem,“ přibližuje Kristýna Dlasková ze Seznam Brand Studia, která nový formát spolu s týmem rozjíždí.
Jelikož jsou Seznam Talks postavené na silné osobnosti ze světa byznysu, hodí se pro značky, jejichž manažeři, ředitelé nebo zakladatelé mají, co říct. Ať už o inovacích a trendech, vlivu inflace na chod firmy nebo o tom, jak náročné je odolávat stresu a vyhoření. „Úspěchy nás zajímají stejně jako ‚fuck-upy‘ a životní lekce,“ dodává Izabela Nováková, která se na přípravě nového formátu podílela.
Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš?
Seznam Talks těží z předností nativní reklamy. Jednou z nich je důvěryhodnost Seznam Zpráv, která na českém mediálním trhu patří k těm nejvyšším. Každý článek vzniká ve spolupráci s konkrétní značkou, s níž je také explicitně spjatý ve vizuálu i obsahu. „Chceme stavět na textu, který vychází z rozhovoru s daným respondentem. Dále můžeme embedovat audio a video, anebo doplnit fotogalerii. To se hodí, když chce značka umožnit čtenářům nakouknout do výroby, anebo třeba v audiu přiblížit svoji filosofii. Pod článkem můžeme spustit čtenářské diskuze a samozřejmostí je možnost retargetingu, aby mohly dále pracovat s nasbíraným publikem,“ vysvětluje Kristýna.
Seznam Brand Studio navíc garantuje počet zobrazení a s publikem je možné dále pracovat pomocí retargetingu.
Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš? Ozvěte se nám na SeznamTalks@firma.seznam.cz nebo kontaktuje svého obchodního zástupce.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září tohoto roku. Nově založené kategorie Karetní hry Kultura a zábava | Volný čas | Společenské hry | Karetní hry | Žolíkové kartyKultura a zábava | Volný čas | Společenské hry | Karetní hry | …
Vojtěch Prokeš, který je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio, svou přednášku věnoval emocím v reklamních kampaních. Kde se vůbec emoce v kampaních berou, jak působí na publikum a proč je dobré je měřit? To jsou otázky, na které Vojtěch během svého vystoupení na Seznam fóru 2023 odpovídá.
Cenový srovnávač Zboží.cz upravuje minimální cenu prokliku pro hlavní sezónu 2023 s platností od 1. 10. 2023 do 31. 1. 2024. Změna proběhne automaticky. Minimální cenu za proklik budeme účtovat podle výše prodejní ceny nabídky, na základě škály, do které prodejní cena náleží. Inzerenti by měli svou pozornost věnovat především nastavení kampaně, a to například u aukčních cen za proklik nebo …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.