S novým nativním formátem Seznam Talks budete blíž svým zákazníkům

27. ledna 2023

Formát Seznam Talks je další možností pro komerční partnery, jak oslovit publikum a zviditelnit se. Cílem je přinést čtenářům zajímavá témata ze světa byznysu.

Témata článků Seznam Talks se odvíjejí od rozhovoru s inspirativní osobností, start-upistou, manažerkou nebo podnikatelem. Formát se tak přibližuje redakčním článkům na Seznam Zprávách, kde bude vycházet. „I proto je pro nás klíčové najít značky, které budou mít odvahu a chuť otevírat témata, která rezonují. Třeba i ta celospolečenská, jako je finanční gramotnost nebo udržitelné podnikání, která hýbou i byznysem,“ přibližuje Kristýna Dlasková ze Seznam Brand Studia, která nový formát spolu s týmem rozjíždí.

Jelikož jsou Seznam Talks postavené na silné osobnosti ze světa byznysu, hodí se pro značky, jejichž manažeři, ředitelé nebo zakladatelé mají, co říct. Ať už o inovacích a trendech, vlivu inflace na chod firmy nebo o tom, jak náročné je odolávat stresu a vyhoření. „Úspěchy nás zajímají stejně jako ‚fuck-upy‘ a životní lekce,“ dodává Izabela Nováková, která se na přípravě nového formátu podílela.

Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš?

Seznam Talks těží z předností nativní reklamy. Jednou z nich je důvěryhodnost Seznam Zpráv, která na českém mediálním trhu patří k těm nejvyšším. Každý článek vzniká ve spolupráci s konkrétní značkou, s níž je také explicitně spjatý ve vizuálu i obsahu. „Chceme stavět na textu, který vychází z rozhovoru s daným respondentem. Dále můžeme embedovat audio a video, anebo doplnit fotogalerii. To se hodí, když chce značka umožnit čtenářům nakouknout do výroby, anebo třeba v audiu přiblížit svoji filosofii. Pod článkem můžeme spustit čtenářské diskuze a samozřejmostí je možnost retargetingu, aby mohly dále pracovat s nasbíraným publikem,“ vysvětluje Kristýna.

Seznam Brand Studio navíc garantuje počet zobrazení a s publikem je možné dále pracovat pomocí retargetingu.

Každý byznys má svůj příběh. Jaký je ten váš? Ozvěte se nám na SeznamTalks@firma.seznam.cz nebo kontaktuje svého obchodního zástupce.

Sdílet na sítích