Sezónní tipy: Jak cílit reklamu s příchodem jara?

Zatím si ještě užíváme zimních radovánek, ale jaro už klepe na dveře. A s ním i nové a zajímavé obchodní příležitosti, na které se vyplatí zaměřit. Proto vám přinášíme tipy, díky nimž svou reklamu zacílíte tím správným směrem.

Nastavte kampaně podle chování uživatelů

Vyhledávání informací, které se týkají zahradničení nebo chat a chalup (hobby markety, zahrada, chaty a chalupy), začíná významněji růst v druhé polovině února. Největší nárůst je pak od března do května. Na konci května zájem o jarní témata pozvolna klesá.

Jak cílit v rámci přímého prodeje?

Pokud se vaše kampaně zaměřují na bydlení, vybavení, opravy/rekonstrukce zahrady, jarní výlety nebo jarní údržbu automobilů a motocyklů, doporučujeme využít tyto oblasti zájmů a jejich kombinace.

Bydlení – Dům/zahrada865 tis. UV/týden
Bydlení – Stavba/rekonstrukce615 tis. UV/týden
Průmysl – Zemědělství110 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty60 tis. UV/týden
Automoto – Prodej vozů a servis350 tis. UV/týden
Automoto – Motocykly110 tis. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK3,6 mil. UV/týden
Sport – Letní sporty230 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.

Cílení v RTB: Využijte publikum Zahrádkářská sezóna 2023

  • Jde o data z vyhledávání, partnerských webů, zájmů o koupi a článků o pěstování.
  • Publikum bude zahrnovat uživatele, kteří se zajímají o grily, zahrádkářské a chatařské vybavení, produkty pro kutily (Hornbach, OBI, Baumax atd.), ploty, branky, semena, skleníky, stroje, studny apod.
  • Publikum je vhodné pro klienty, kteří prodávají sortiment určený k těmto účelům, ať už jde o velké hobby markety, nebo menší zahradnictví. Zkrátka vše od hřebíků na opravu plotu až po sofistikované skleníky na hydroponii.

Další možnosti cílení v RTB

  • Mezinárodní den žen – tradiční hodnoty, květiny a dárky
  • Velikonoce – rodinné a tradiční hodnoty, potraviny, cestování a výlety, návštěvy, sladkosti, alkohol a jarní úklid
  • Rodiče teenagerů v období přijímaček na SŠ – pojištění, spořicí účty, jazykové kurzy v zahraničí a doučování
  • Přezutí pneumatik – muži se zájmem o auto-moto

Vyzkoušejte projekt na míru od Brand Studia

Využijte zkušeností týmu Brand Studia, který pro vás nejen v rámci videa připraví zajímavé projekty na jarní témata, v nichž můžete zviditelnit svou značku.

  • Jarní recepty – slané, sladké i speciální (třeba zelené), pečení s dětmi nebo masopustní recepty
  • Jarní dekor do bytu – DIY videa
  • Jarní pěstování květin – atraktivně zpracované téma, jak pěstovat rostliny doma i na zahradě
  • Jarní úklid – tipy na jednoduché a ekologické způsoby úklidu, proč využít úklidové firmy
  • Jarní šatník – jak vytřídit, srovnat, složit či nakoupit oblečení nebo obuv pro novou sezónu
  • Jarní trendy v líčení – jaké na jaře používat barvy a produkty

Ukázka z video pořadu: Víš co, Stašo? Hoď to na gril!

Inzerujte v tištěných přílohách deníku Právo

Příloha Dům a bydlení

Magazín, který vychází každou středu, nabízí praktické rady a tipy na zlepšení bydlení a rady, jak vylepšit exteriér domu a zahradu. Vybrat si můžete z témat, kterým se budeme v jednotlivých měsících věnovat.

  • Březen: Bazény; Zahradní technika; Jarní práce na zahradě; Chodníčky na zahradě; Skleníky a fóliovníky; Terasy a patia; Živé ploty
  • Duben: Ploty a branky; Altány a pergoly; Zahradní nábytek; Nadzemní bazény; Zdící materiály; Střechy
  • Květen: Stínicí technika; Bioodpad; Slunečníky a houpačky; Osvětlení zahrady; Venkovní grily a krby; Kámen v zahradě

Příloha Styl pro ženy

Tento magazín je určen nejen ženám, ale i všem ostatním, kteří se zajímají o život zajímavých osobností, módní a kosmetické trendy, cestování, psychologii a zdravý životní styl. Jedno z květnových čísel bude věnované Svátku matek.

Tematické bannery

Zvyšte výkon vašich reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Jarním tématům se budeme věnovat i na Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Více informací a užitečných tipů vám poskytne váš obchodní zástupce.

Sdílet na sítích