Zatím si ještě užíváme zimních radovánek, ale jaro už klepe na dveře. A s ním i nové a zajímavé obchodní příležitosti, na které se vyplatí zaměřit. Proto vám přinášíme tipy, díky nimž svou reklamu zacílíte tím správným směrem.
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
Vyhledávání informací, které se týkají zahradničení nebo chat a chalup (hobby markety, zahrada, chaty a chalupy), začíná významněji růst v druhé polovině února. Největší nárůst je pak od března do května. Na konci května zájem o jarní témata pozvolna klesá.
Jak cílit v rámci přímého prodeje?
Pokud se vaše kampaně zaměřují na bydlení, vybavení, opravy/rekonstrukce zahrady, jarní výlety nebo jarní údržbu automobilů a motocyklů, doporučujeme využít tyto oblasti zájmů a jejich kombinace.
Bydlení – Dům/zahrada
865 tis. UV/týden
Bydlení – Stavba/rekonstrukce
615 tis. UV/týden
Průmysl – Zemědělství
110 tis. UV/týden
Reality – Rekreační objekty
60 tis. UV/týden
Automoto – Prodej vozů a servis
350 tis. UV/týden
Automoto – Motocykly
110 tis. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK
3,6 mil. UV/týden
Sport – Letní sporty
230 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.
Cílení v RTB: Využijte publikum Zahrádkářská sezóna 2023
Jde o data z vyhledávání, partnerských webů, zájmů o koupi a článků o pěstování.
Publikum bude zahrnovat uživatele, kteří se zajímají o grily, zahrádkářské a chatařské vybavení, produkty pro kutily (Hornbach, OBI, Baumax atd.), ploty, branky, semena, skleníky, stroje, studny apod.
Publikum je vhodné pro klienty, kteří prodávají sortiment určený k těmto účelům, ať už jde o velké hobby markety, nebo menší zahradnictví. Zkrátka vše od hřebíků na opravu plotu až po sofistikované skleníky na hydroponii.
Další možnosti cílení v RTB
Mezinárodní den žen – tradiční hodnoty, květiny a dárky
Velikonoce – rodinné a tradiční hodnoty, potraviny, cestování a výlety, návštěvy, sladkosti, alkohol a jarní úklid
Rodiče teenagerů v období přijímaček na SŠ – pojištění, spořicí účty, jazykové kurzy v zahraničí a doučování
Přezutí pneumatik – muži se zájmem o auto-moto
Vyzkoušejte projekt na míru od Brand Studia
Využijte zkušeností týmu Brand Studia, který pro vás nejen v rámci videa připraví zajímavé projekty na jarní témata, v nichž můžete zviditelnit svou značku.
Jarní recepty – slané, sladké i speciální (třeba zelené), pečení s dětmi nebo masopustní recepty
Jarní dekor do bytu – DIY videa
Jarní pěstování květin – atraktivně zpracované téma, jak pěstovat rostliny doma i na zahradě
Jarní úklid – tipy na jednoduché a ekologické způsoby úklidu, proč využít úklidové firmy
Jarní šatník – jak vytřídit, srovnat, složit či nakoupit oblečení nebo obuv pro novou sezónu
Jarní trendy v líčení – jaké na jaře používat barvy a produkty
Ukázka z video pořadu: Víš co, Stašo? Hoď to na gril!
Inzerujte v tištěných přílohách deníku Právo
Příloha Dům a bydlení
Magazín, který vychází každou středu, nabízí praktické rady a tipy na zlepšení bydlení a rady, jak vylepšit exteriér domu a zahradu. Vybrat si můžete z témat, kterým se budeme v jednotlivých měsících věnovat.
Březen: Bazény; Zahradní technika; Jarní práce na zahradě; Chodníčky na zahradě; Skleníky a fóliovníky; Terasy a patia; Živé ploty
Duben: Ploty a branky; Altány a pergoly; Zahradní nábytek; Nadzemní bazény; Zdící materiály; Střechy
Květen: Stínicí technika; Bioodpad; Slunečníky a houpačky; Osvětlení zahrady; Venkovní grily a krby; Kámen v zahradě
Příloha Styl pro ženy
Tento magazín je určen nejen ženám, ale i všem ostatním, kteří se zajímají o život zajímavých osobností, módní a kosmetické trendy, cestování, psychologii a zdravý životní styl. Jedno z květnových čísel bude věnované Svátku matek.
Tematické bannery
Zvyšte výkon vašich reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Jarním tématům se budeme věnovat i na Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Více informací a užitečných tipů vám poskytne váš obchodní zástupce.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.