Jak zacílit kampaň, aby byla efektivní a oslovila správnou cílovou skupinu? Přinášíme vám praktické tipy, jak kampaně optimalizovat v období před Velikonoci. Správné cílení vám může přinést nejen zvýšení prodejů, ale také upevnění vztahu se zákazníky.
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
Zájem o velikonoční tematiku (recepty, obyčeje a svátky) můžete letos předpokládat přibližně od druhé poloviny března. Nárůst je pak nejvíce patrný 14 dní před vypuknutím těchto svátků. Očekáváme, že v letošním roce to bude v posledním březnovém týdnu. Svého maxima pak bude dosahovat přibližně o týden později, tedy v prvním týdnu v dubnu.
Jak nejlépe cílit v přímém prodeji?
Chcete-li oslovit uživatele se zájmem o Velikonoce a vše, co s nimi souvisí, zaměřte se na následující oblasti zájmu. Můžete si být jistí, že vaše kampaně osloví skutečně relevantní publikum a získáte tak pozornost vašich zákazníků.
Rodina – Rodiny s dětmi
700 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje
300 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
1,7 mil. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK
2,7 mil. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.
Cílení v RTB: Využijte publikum Velikonoce 2023
Dostupné od 1. 4. v DMP v rámci přímého nákupu i privátního dealu.
Tvořené cookies napříč službami, zejména ve Vyhledávání (recepty, obyčeje, klíčová slova) a v obsahových webech.
Objem cookies ve stovkách tisíc unikátních návštěvníků.
Cílení určené zejména pro obchodní řetězce, prodejce potravin a alkoholu nebo také klienty se sortimentem pro rodiny s dětmi a cestovní kanceláře.
Cílení v Skliku
Zájmy o koupi
Potraviny
380 tis. UV/týden
Alkohol – Obecné
187 tis. UV/týden
Doplňky a dekorace bytu
21 tis. UV/týden
A další relevantní cílení z kategorie Jídlo a pití.
Zájmy
Nápoje – Obecné
360 tis. UV/týden
Potraviny
861 tis. UV/týden
Cílení na klíčová slova. Vyberte si v Skliku 5–10 relevantních klíčových slov ve volné shodě.
Vyzkoušejte zajímavé projekty z dílny Seznam Brand Studia
Velikonoční vaření – recepty, které nejsou zpracované v pořadu Velikonoce s Markétou (například recepty s vejci nebo tradiční velikonoční pokrmy).
Jarní cestování za tradicemi – různé zvyky pro jednotlivé oblasti v České republice (možnost zařazení i návštěvy farem apod.).
Seriál Byt, dům & zahrada – rady pro zahrádkáře a tipy pro kutily, které se budou hodit při stavbě bazénu, rekonstrukci atd. Pro toto téma nabízíme každý díl zvlášť. Celý pořad nemusí být pod záštitou jednoho klienta (díky tomu se dá přizpůsobit termín podle požadavku konkrétního klienta).
Elektrokola – nejlepší cyklostezky nebo cestování s karavanem.
Tematické bannery
Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Velikonočním a jarním tématům se budeme věnovat i na Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Více informací a užitečných tipů vám poskytne váš obchodní zástupce.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Blíží se léto a s ním prázdniny a období tuzemských i zahraničních dovolených. Lidé se rozhlížejí po módních kouscích do horkého počasí a pořizují také nové plavky, vybavení na letní sportovní radovánky nebo opalovací krémy. Jiní už plánují trasy výletů nebo se těší na příjemné večery strávené u grilu. Léto je zkrátka plné obchodních příležitostí. Přizpůsobte jim své kampaně.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.