Sezónní tipy: Jak cílit kampaně před Velikonoci?

Jak zacílit kampaň, aby byla efektivní a oslovila správnou cílovou skupinu? Přinášíme vám praktické tipy, jak kampaně optimalizovat v období před Velikonoci. Správné cílení vám může přinést nejen zvýšení prodejů, ale také upevnění vztahu se zákazníky.

Nastavte kampaně podle chování uživatelů

Zájem o velikonoční tematiku (recepty, obyčeje a svátky) můžete letos předpokládat přibližně od druhé poloviny března. Nárůst je pak nejvíce patrný 14 dní před vypuknutím těchto svátků. Očekáváme, že v letošním roce to bude v posledním březnovém týdnu. Svého maxima pak bude dosahovat přibližně o týden později, tedy v prvním týdnu v dubnu.

Jak nejlépe cílit v přímém prodeji?

Chcete-li oslovit uživatele se zájmem o Velikonoce a vše, co s nimi souvisí, zaměřte se na následující oblasti zájmu. Můžete si být jistí, že vaše kampaně osloví skutečně relevantní publikum a získáte tak pozornost vašich zákazníků.

Rodina – Rodiny s dětmi700 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Nápoje300 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace1,7 mil. UV/týden
Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK2,7 mil. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.

Cílení v RTB: Využijte publikum Velikonoce 2023

  • Dostupné od 1. 4. v DMP v rámci přímého nákupu i privátního dealu.
  • Tvořené cookies napříč službami, zejména ve Vyhledávání (recepty, obyčeje, klíčová slova) a v obsahových webech.
  • Objem cookies ve stovkách tisíc unikátních návštěvníků.
  • Cílení určené zejména pro obchodní řetězce, prodejce potravin a alkoholu nebo také klienty se sortimentem pro rodiny s dětmi a cestovní kanceláře.

Cílení v Skliku

Zájmy o koupi

Potraviny 380 tis. UV/týden
Alkohol – Obecné187 tis. UV/týden
Doplňky a dekorace bytu21 tis. UV/týden

A další relevantní cílení z kategorie Jídlo a pití.

Zájmy

Nápoje – Obecné360 tis. UV/týden
Potraviny861 tis. UV/týden

Cílení na klíčová slova. Vyberte si v Skliku 5–10 relevantních klíčových slov ve volné shodě.

Vyzkoušejte zajímavé projekty z dílny Seznam Brand Studia

  • Velikonoční vaření – recepty, které nejsou zpracované v pořadu Velikonoce s Markétou (například recepty s vejci nebo tradiční velikonoční pokrmy).
  • Jarní cestování za tradicemi – různé zvyky pro jednotlivé oblasti v České republice (možnost zařazení i návštěvy farem apod.).
  • Seriál Byt, dům & zahrada – rady pro zahrádkáře a tipy pro kutily, které se budou hodit při stavbě bazénu, rekonstrukci atd. Pro toto téma nabízíme každý díl zvlášť. Celý pořad nemusí být pod záštitou jednoho klienta (díky tomu se dá přizpůsobit termín podle požadavku konkrétního klienta).
  • Elektrokola – nejlepší cyklostezky nebo cestování s karavanem.

Tematické bannery

Zvyšte výkon svých reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Velikonočním a jarním tématům se budeme věnovat i na Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Více informací a užitečných tipů vám poskytne váš obchodní zástupce.

Sdílet na sítích