Přemýšlíte, jak zaujmout ještě více potenciálních zákazníků? Okořeňte své kampaně využitím dalšího kreativního formátu, který pomůže zviditelnit klientův web a zvýšit počet konverzí. Pro jarní Sklik výzvu jsme tentokrát připravili téma „Dynamický banner“. Pojďme si tento formát přiblížit a ukázat si, co vás ve výzvě čeká.
Dynamický banner se koncepčně podobá Dynamickému retargetingu, který už zaručeně znáte. K cílení na potenciální zákazníky využívá produktovou databázi z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od Dynamického retargetingu můžete Dynamickým bannerem oslovit jak uživatele, kteří už web klienta navštívili, tak i zcela nové zákazníky. Dynamický banner se navíc hodí i pro menší klienty, kteří zatím nemají s akvizičními kampaněmi příliš zkušeností.
ukázka dynamického banneru klienta PackWay s.r.o.
Aby se Dynamický banner zobrazoval, je třeba mít:
přiřazenou šablonu v sestavě,
zvolené alespoň jedno cílení v sestavě,
vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě,
minimálně dva produkty ve feedu.
Objevte všechny výhody Dynamického banneru. V novém Seznam Menu najdete tipy, kdy ho využít, abyste oslovili co nejvíc potenciálních zákazníků, i případové studie.
Jak se přihlásit do Sklik výzvy?
Přihlášení je velmi jednoduché. Stačí do 16. dubna 2023 vyplnit tento formulář. Hodnocené soutěžní období bude 17.–30. dubna 2023. Hodnotit budeme:
originalitu a efektivitu strategie,
práci s jednotlivými typy cílení,
práci se strukturou kampaní/sestav,
práci s produktovými skupinami a XML feedem.
Vítěze jarní Sklik výzvy vyhlásíme rovnou dva, a to 21. května 2023. Výherce odměníme nejen skvělými cenami, ale také prostorem na našem blogu, kde vítězné projekty zveřejníme v podobě případové studie.
Black Friday je každoročně obrovská marketingová příležitost. Značky soupeří o pozornost zákazníků a hledají způsob, jak v této nákupní horečce vyniknout. A právě teď máte šanci ukázat, že to umíte nejlépe.
Srpnová Sklik výzva se zaměřila na Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Tento formát umožňuje oslovit uživatele, kteří zatím nenavštívili web inzerenta, ale pohybují se na službách Seznamu a zajímají se o podobný obsah. Kdo si odnáší ocenění tentokrát?
Hledáte nový způsob, jak oslovit více zákazníků? Pokud už klasický dynamický retargeting na produkty a kategorie využíváte naplno, vyzkoušejte DRTG návštěvníků Seznamu. Zacílí totiž i na uživatele, kteří zatím nenavštívili váš web.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.