Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Přemýšlíte, jak zaujmout ještě více potenciálních zákazníků? Okořeňte své kampaně využitím dalšího kreativního formátu, který pomůže zviditelnit klientův web a zvýšit počet konverzí. Pro jarní Sklik výzvu jsme tentokrát připravili téma „Dynamický banner“. Pojďme si tento formát přiblížit a ukázat si, co vás ve výzvě čeká.
Dynamický banner se koncepčně podobá Dynamickému retargetingu, který už zaručeně znáte. K cílení na potenciální zákazníky využívá produktovou databázi z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od Dynamického retargetingu můžete Dynamickým bannerem oslovit jak uživatele, kteří už web klienta navštívili, tak i zcela nové zákazníky. Dynamický banner se navíc hodí i pro menší klienty, kteří zatím nemají s akvizičními kampaněmi příliš zkušeností.
Objevte všechny výhody Dynamického banneru. V novém Seznam Menu najdete tipy, kdy ho využít, abyste oslovili co nejvíc potenciálních zákazníků, i případové studie.
Přihlášení je velmi jednoduché. Stačí do 16. dubna 2023 vyplnit tento formulář. Hodnocené soutěžní období bude 17.–30. dubna 2023. Hodnotit budeme:
Vítěze jarní Sklik výzvy vyhlásíme rovnou dva, a to 21. května 2023. Výherce odměníme nejen skvělými cenami, ale také prostorem na našem blogu, kde vítězné projekty zveřejníme v podobě případové studie.
Za tým Skliku Jakub Loula & Jan Zvolánek