Sklik výzva: Rozjeďte to s Dynamickým bannerem

Přemýšlíte, jak zaujmout ještě více potenciálních zákazníků? Okořeňte své kampaně využitím dalšího kreativního formátu, který pomůže zviditelnit klientův web a zvýšit počet konverzí. Pro jarní Sklik výzvu jsme tentokrát připravili téma „Dynamický banner“. Pojďme si tento formát přiblížit a ukázat si, co vás ve výzvě čeká.

Dynamický banner se koncepčně podobá Dynamickému retargetingu, který už zaručeně znáte. K cílení na potenciální zákazníky využívá produktovou databázi z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od Dynamického retargetingu můžete Dynamickým bannerem oslovit jak uživatele, kteří už web klienta navštívili, tak i zcela nové zákazníky. Dynamický banner se navíc hodí i pro menší klienty, kteří zatím nemají s akvizičními kampaněmi příliš zkušeností. 

ukázka dynamického banneru klienta PackWay s.r.o.
Aby se Dynamický banner zobrazoval, je třeba mít:
  • přiřazenou šablonu v sestavě,
  • zvolené alespoň jedno cílení v sestavě,
  • vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě,
  • minimálně dva produkty ve feedu.

Objevte všechny výhody Dynamického banneru. V novém Seznam Menu najdete tipy, kdy ho využít, abyste oslovili co nejvíc potenciálních zákazníků, i případové studie.

Jak se přihlásit do Sklik výzvy?

Přihlášení je velmi jednoduché. Stačí do 16. dubna 2023 vyplnit tento formulář. Hodnocené soutěžní období bude 17.–30. dubna 2023. Hodnotit budeme:

  • originalitu a efektivitu strategie,
  • práci s jednotlivými typy cílení,
  • práci se strukturou kampaní/sestav,
  • práci s produktovými skupinami a XML feedem.

Vítěze jarní Sklik výzvy vyhlásíme rovnou dva, a to 21. května 2023. Výherce odměníme nejen skvělými cenami, ale také prostorem na našem blogu, kde vítězné projekty zveřejníme v podobě případové studie.

Za tým Skliku Jakub Loula & Jan Zvolánek 

Sdílet na sítích