Mobilní verze cenového srovnávače Zboží.cz má novou podobu. Změny jsou součástí příprav nově vznikající platformy Seznam Marketplace

Aneta Kapuciánová 25. května 2023

Mobilní verze služby Zboží.cz prošla rozsáhlou proměnou s hlavním cílem výrazně zrychlit a zjednodušit kupujícím hledání produktů a orientaci v informacích důležitých při jejich výběru. Největšími změnami prošly produktový detail, výsledky hledání u jednotlivých kategorií, ale i samotná domovská stránka. Všechna tato vylepšení jsou součástí změn, které bude Zboží.cz postupně realizovat v rámci integrace vznikající platformy Seznam Marketplace.

„Jednoduchost a intuitivnost ovládání, jasná navigace a struktura samotného obsahu jsou pro nás klíčové atributy. Více funkčních změn jsme doplnili o moderní vzhled, který nám umožní v budoucnu službu pro uživatele dynamičtěji rozvíjet,“ říká Roman Kyška, produktový manažer Zboží.cz.

Zboží.cz má novou podobu své mobilní aplikace.

Produktový detail je z pohledu výběru nejdůležitější částí, a proto prošel největšími změnami. „Důraz klademe na užitečnost informací a rychlý přístup k nim, a to chytře tak, aby měli uživatelé vše podstatné vždy po ruce. V případě nejdůležitějších parametrů konkrétního zboží jsme schopni uživateli doporučit, zda jde v porovnání s konkurencí o lepší nebo horší produkt, a to je praktické zejména při výběru z více variant,“ upřesňuje Roman Kyška a dodává, že v rámci redesignu přibyla další zcela nová funkce, kterou je filtrace uživatelských hodnocení. Nakupující si jednoduše zobrazí klady nebo zápory zboží, které popisují ostatní zákazníci. Tato možnost platí jak pro produktové karty, tak i pro hodnocení obchodů. Navíc, díky jejich interaktivitě je možné hodnotit obchod nebo produkt přímo v notifikační liště na jakékoli službě Seznamu.

Výsledky hledání u jednotlivých kategorií doplnila navigace pro rychlejší přechod do příbuzné nadřazené kategorie. Produktové karty disponují většími obrázky a sjednotil se vizuál produktů i nabídek. Výraznou změnou prošel ve výpisu i výběr z různých variant produktů, uživatel jich má k dispozici několik a s komfortnějším ovládáním.   

Domovská stránka mobilní verze Zboží.cz má nyní upravenou strukturu kategorií a zvýšil se také jejich počet. Výsledkem toho je komfortní a rychlá obsluha uživatele a zkrácení cesty k hledanému zboží.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích