Mobilní verze službyZboží.cz prošla rozsáhlou proměnou s hlavním cílem výrazně zrychlit a zjednodušit kupujícím hledání produktů a orientaci v informacích důležitých při jejich výběru. Největšími změnami prošly produktový detail, výsledky hledání u jednotlivých kategorií, ale i samotná domovská stránka. Všechna tato vylepšení jsou součástí změn, které bude Zboží.cz postupně realizovat v rámci integrace vznikající platformy Seznam Marketplace.
„Jednoduchost a intuitivnost ovládání, jasná navigace a struktura samotného obsahu jsou pro nás klíčové atributy. Více funkčních změn jsme doplnili o moderní vzhled, který nám umožní v budoucnu službu pro uživatele dynamičtěji rozvíjet,“ říká Roman Kyška, produktový manažer Zboží.cz.
Produktový detail je z pohledu výběru nejdůležitější částí, a proto prošel největšími změnami. „Důraz klademe na užitečnost informací a rychlý přístup k nim, a to chytře tak, aby měli uživatelé vše podstatné vždy po ruce. V případě nejdůležitějších parametrů konkrétního zboží jsme schopni uživateli doporučit, zda jde v porovnání s konkurencí o lepší nebo horší produkt, a to je praktické zejména při výběru z více variant,“ upřesňuje Roman Kyška a dodává, že v rámci redesignu přibyla další zcela nová funkce, kterou je filtrace uživatelských hodnocení. Nakupující si jednoduše zobrazí klady nebo zápory zboží, které popisují ostatní zákazníci. Tato možnost platí jak pro produktové karty, tak i pro hodnocení obchodů. Navíc, díky jejich interaktivitě je možné hodnotit obchod nebo produkt přímo v notifikační liště na jakékoli službě Seznamu.
Výsledky hledání u jednotlivých kategorií doplnila navigace pro rychlejší přechod do příbuzné nadřazené kategorie. Produktové karty disponují většími obrázky a sjednotil se vizuál produktů i nabídek. Výraznou změnou prošel ve výpisu i výběr z různých variant produktů, uživatel jich má k dispozici několik a s komfortnějším ovládáním.
Domovská stránka mobilní verze Zboží.cz má nyní upravenou strukturu kategorií a zvýšil se také jejich počet. Výsledkem toho je komfortní a rychlá obsluha uživatele a zkrácení cesty k hledanému zboží.
Telefon iPhone se od svého prvního uvedení na trh stal bezpochyby jedním z nejvíce rozpoznatelných chytrých telefonů vůbec. Jeho uživatelé jsou mu věrní, a když už si ho jednou pořídí, u značky zůstanou. Jak dokazují data Seznam.cz, každý čtvrtý uživatel navštěvuje stránky tuzemské internetové jedničky právě z mobilních zařízení iPhone. Brzy bude na trh uveden nový model této značky a může se zdát, že starší telefony klesnou na hodnotě. Jak se lidé staví ke starším modelům a nákupům iPhonů z druhé ruky a co na těchto telefonech nejvíc oceňují jsme se podívali společně se Seznam.cz Výzkumníkem a Zboží.cz.
Zájem o sledovací zařízení, která uživatelům pomáhají najít osobní věci, roste již několik let po sobě. Od začátku roku se počet zobrazení produktů v kategorii lokátorů na Zboží.cz meziročně zvýšil o 9 %. Stejně tak vzrostl počet prokliků na konkrétní produkty, konkrétně o 46 %. V následujícím období mohou být lokátory navíc klíčové. Zejména s …
Animované domácí spotřebiče znovu ožívají v reklamních spotech Zboží.cz, které připomíná blížící se Black Friday. Hlavní komunikační linkou kampaně, která se během října a listopadu objeví ve všech mediatypech, je šetření a nabídka nejvýhodnějších cen.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.