Českému Seznam Brand Studiu se i letos podařilo získat na největší mezinárodní soutěži nativní reklamy celou řadu prestižních ocenění. Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovaly v dánské Kodani, si Andy Sitta a jeho tým odvážejí hned čtrnáct ocenění. Zlatou pozici získalo studio české internetové jedničky v šesti kategoriích. Odvezlo si i po čtyřech stříbrných a bronzových medailích. Vedoucí studia Andy Sitta se stal Nejlepším marketérem nativní reklamy roku 2022.
Celkem mělo Seznam Brand Studio patnáct nominací. V prestižní ceny proměnilo hned čtrnáct z nich. Vedoucí Andy Sitta byl oceněn jako Nejlepší marketér nativní reklamy za rok 2022. Spolu s ním byli na cenu nominováni i Annie Granatstein, viceprezidentka content marketingového oddělení v nadnárodní společnosti Marriott International, a Richard Pattinson, seniorní viceprezident contentového studia BBC StoryWorks, které spadá pod BBC Global News.
„Letos jsme finálně potvrdili, že v rámci nativní reklamy patříme do absolutní světové špičky, především co se efektivity, kreativity a strategie týče. Ze všech studií si odnášíme nejvíce medailí, včetně těch zlatých,” říká Andy Sitta a dodává: „Cen si velmi vážím. Reklamu se snažíme dělat tak, aby lidi bavila, a zároveň dokazujeme, že nativní reklama přináší značkám super výsledky. Během vyhlášení bylo skvělé vidět, že jsme inspirací pro spoustu studií po celém světě. Ocenění nám dodává energii do dalších projektů a je motivací posunout laťku nativního obsahu ještě výš, kombinovat formáty a zkoušet nové věci. Nedávno jsme například uvedli nový formát Seznam Talks, což je článek postavený na rozhovoru se zajímavou osobností, a je tak ideální například pro podporu brand ambasadorů značek.“
Seznam Brand Studio v loňském roce publikovalo 336 klientských projektů na míru. Ty vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, 762 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu byl na jednoho čtenáře 4 minuty a 17 vteřin. Aktuálně ve studiu působí 30 odborníků na nativní reklamu, storytelling, grafiku apod. K tomu v Seznam Brand Studiu vzniklo pět seriálů pro internetovou televizi Stream.cz.
O Native Advertising Awards
Jedná se o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute v dánské Kodani. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, na kterou se sjíždí zástupci nejznámějších mediálních domů The New York Times, CNN, BBC, Forbes a další zvučná jména. Ty spolu pak měří síly i v Native Advertising Awards.
Přehled získaných ocenění:
Typ ocenění
Kategorie
Kampaň/oceněný
Zadavatel/značka
Zlatá medaile
Nejlepší marketér nativní reklamy za rok 2022
Andy Sitta
Seznam Brand Studio
Zlatá medaile
Kampaň, do které byly nejlépe zapojeny různé kanály
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s příznačným názvem Seznam Menu. Ta umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a reklamní strategii. Seznam Menu je uceleným přehledem všech dostupných reklamních formátů, a to včetně těch, které jsou připravovány klientům na míru. „Protože jsme …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.