Letošní boom v oblasti first minute zájezdů jasně ukazuje obrovský zájem Čechů o cestování. Cestovní kanceláře předpovídají zvýšenou poptávku po exotických destinacích, jako jsou Egypt, Řecko, Chorvatsko, Španělsko a Turecko. Přibližně 40 % Čechů se rozhodlo pro dovolenou v České republice. I na ně můžete zacílit svou reklamu.
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
V roce 2022 – ještě pod vlivem doznívající pandemie – plánovali Češi dovolenou až v období před letními prázdninami. Letos však už od začátku roku pozorujeme silný zájem o First Minute nabídky cestovních kanceláří. Češi zkrátka po dlouhé covidové pauze touží cestovat.
Jak nejlépe cílit v přímém prodeji?
Oslovte uživatele, kteří se aktivně zajímají o dovolenou, ale třeba i snoubence, kteří hledají vhodnou destinaci pro svatební cestu. K tomu doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů.
Cestování– Cestovní ruch/dovolená/CK
2 mil. UV/týden
Cestování – Evropa/blízká moře
355 tis. UV/týden
Cestování – Exotika
360 tis. UV/týden
Rodina – Rodiny s dětmi
660 tis. UV/týden
Automoto – Rodinné vozy
735 tis. UV/týden
Rodina – Svatby
80 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.
Zapojte Tematické bannery
Zvyšte výkon vašich reklamních sdělení díky relevanci jejich umístění. Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou.
Více o Tematických bannerech a jejich výhodách najdete v přehledu reklamních formátů Seznam Menu.
Tématům ohledně cestování po ČR i zahraničí se budou věnovat všechny naše redakce. Využijte tohoto prostoru:
Proženy.cz
Eurotripy: Článek s ověřenými tipy našich redaktorů na víkendové pobyty. Téma je možné propojit s různými segmenty od automotive přes cestovní ruch a pojištění až po kosmetiku nebo módu vhodnou pro tuto příležitost.
Cestování po ČR: Články s tipy na výlety a zajímavá místa po České republice.
Letní kosmetika: Kdy jindy doporučit vhodnou kosmetiku na dovolenou a do letních dnů.
Novinky.cz
Články, které se zabývají různými možnostmi cestování.
Kupi Magazín
Články s tipy na výlety s dětmi a jiné rodinné aktivity.
Svačinky na výlety, co nezapomenout zabalit na dovolenou, výlet nebo kempování.
Seznam Zprávy
Tematické články o situaci v oblasti cestovního ruchu, aktuálním dění na trhu, vývoji cen letenek, zájezdů apod.
Rubrika Magazín: série článků o dané lokalitě, která zahrnuje tipy na výlety, gastronomii, zajímavosti, módu a vybavení na sport.
Garáž.cz
Cestování autem: Road tripy po zajímavých místech.
Další témata: Jak připravit auto na dovolenou, Jak připevnit kolo/autobox, cestování karavanem apod.
Dalším populárním tématem před letními dovolenými je hubnutí: diety, dietní trendy, cvičení, sport a aktivní životní styl.
Proženy.cz
Zkušenosti s hubnutím: Reálný příběh ženy, která sdílí svou zkušenost se zdravým hubnutím.
Diety: Trendy, tipy, varování, doporučení výživových poradců a lékařů.
Cvičení: Specializace na jednotlivé partie, formování postavy do plavek.
Recepty na dietní, vyvážená, lehká jídla.
Novinky.cz
Témata spojená s dietami a cvičením.
Kupi Magazín
Stravování: obecné články například o důležitosti snídaní, co by měla snídaně obsahovat, kolik pít vody, kávy, superpotraviny, bílkoviny ve stravě apod.
Potraviny: jak správně číst informace na obalech, jsou light potraviny skutečně dietní? apod.
Konkrétní téma článků je vždy nutné předem konzultovat. Rádi vám pomůžeme s vhodným tématem a propojením s vaší značkou.
Cílení v RTB: Využijte publikum Letní dovolená 2023
V rámci RTB cílení budeme připravovat publikum Letní dovolená 2023. Publikum se v DMP objeví během května podle aktuálně nahromaděných dat. Tento segment bude tvořen zdrojovými daty uživatelů, kteří vyhledávají:
Letenky a letenkové portály
Cestovní kanceláře
Letní destinace
Cestovní pojištění
Pravidla a restrikce spojené s pandemií COVID-19
Klíčová slova zájezd, k moři, letovisko atd.
Počasí v přímořských letoviscích
Dalšími segmenty nabízenými v RTB budou:
Letní festivaly: mladí lidé – tarify, pojištění, vzdělání, alkohol, party, lifestyle, ekologie, veganství, cestují za hudbou
Letní prázdniny: akce pro děti – tábory, letní školy, vzdělávací akce, poznávací zájezdy, hlídání dětí, setkávání s prarodiči, dovolená u moře
Vyzkoušejte zajímavé projekty z dílny Seznam Brand Studia
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Blíží se léto a s ním prázdniny a období tuzemských i zahraničních dovolených. Lidé se rozhlížejí po módních kouscích do horkého počasí a pořizují také nové plavky, vybavení na letní sportovní radovánky nebo opalovací krémy. Jiní už plánují trasy výletů nebo se těší na příjemné večery strávené u grilu. Léto je zkrátka plné obchodních příležitostí. Přizpůsobte jim své kampaně.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.