Duben proběhl ve znamení letošní první Sklik výzvy. Tentokrát s názvem „Rozjeďte to s dynamickým bannerem“, do které se zapojilo mnoho agentur i klientů.
Co je Dynamický banner?
Dynamický banner je nástroj podobný Dynamickému retargetingu, který vám jistě není cizí. K cílení na potenciální zákazníky využívá produktovou databázi z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od Dynamického retargetingu můžete s Dynamickým bannerem oslovit jak návštěvníky vašeho webu, tak nové zákazníky. Navíc ho mohou využívat i menší klienti bez zkušeností s akvizičními kampaněmi.
Pokud jste se nestihli zapojit do Sklik výzvy, ale rádi byste si cílení vyzkoušeli nebo se naučili ho používat, doporučujeme si o Dynamickém banneru přečíst více v naší Nápovědě nebo na Sklik akademii. Aby vám Dynamické bannery fungovaly přesně tak, jak mají, prostudujte si také nejčastější chyby, se kterými se při jejich vytvoření setkáváme.
Kdo jsou vítězové dubnové výzvy?
Nejprve si připomeňme, co naše odborná porota v Sklik výzvě na téma „Dynamický banner“ hodnotila:
originalitu a efektivitu strategii,
práci s jednotlivými typy cílení,
práci se strukturou kampaní/sestav,
práci s produktovými skupinami a XML feedem.
Všichni zúčastnění předvedli skvělou práci a vybrat vítěze nebylo jednoduché. Za nejoriginálnější zpracování Dynamického banneru se skvělými výsledky vybrala odborná porota tyto vítěze:
Michal Cibulec z agentury Advisio Marketing s.r.o. s klientem PackWay s. r. o.
Lucie Burešová z agentury Vivio agency s.r.o. s klientem Czech Travel Agency s. r. o.
Oběma výhercům gratulujeme a věříme, že si svou výhru pořádně užijí. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě. Už teď vám můžeme prozradit, že téma další výzvy bude opravdová pecka a odměny ještě větší.
Sledujte náš blog, kde zveřejníme případové studie s vítěznými agenturami, abyste se mohli inspirovat ve svých sklikových kampaních.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Získávání nových zákazníků je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti, a proto jsme poslední Sklik výzvu zaměřili na akviziční strategii v obsahové síti. Kdo nejlépe využil potenciál cílené reklamy? Představujeme vítěze i jejich výherní strategie.
Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.