Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Duben proběhl ve znamení letošní první Sklik výzvy. Tentokrát s názvem „Rozjeďte to s dynamickým bannerem“, do které se zapojilo mnoho agentur i klientů.
Dynamický banner je nástroj podobný Dynamickému retargetingu, který vám jistě není cizí. K cílení na potenciální zákazníky využívá produktovou databázi z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od Dynamického retargetingu můžete s Dynamickým bannerem oslovit jak návštěvníky vašeho webu, tak nové zákazníky. Navíc ho mohou využívat i menší klienti bez zkušeností s akvizičními kampaněmi.
Pokud jste se nestihli zapojit do Sklik výzvy, ale rádi byste si cílení vyzkoušeli nebo se naučili ho používat, doporučujeme si o Dynamickém banneru přečíst více v naší Nápovědě nebo na Sklik akademii. Aby vám Dynamické bannery fungovaly přesně tak, jak mají, prostudujte si také nejčastější chyby, se kterými se při jejich vytvoření setkáváme.
Nejprve si připomeňme, co naše odborná porota v Sklik výzvě na téma „Dynamický banner“ hodnotila:
Všichni zúčastnění předvedli skvělou práci a vybrat vítěze nebylo jednoduché. Za nejoriginálnější zpracování Dynamického banneru se skvělými výsledky vybrala odborná porota tyto vítěze:
Michal Cibulec z agentury Advisio Marketing s.r.o. s klientem PackWay s. r. o.
Lucie Burešová z agentury Vivio agency s.r.o. s klientem Czech Travel Agency s. r. o.
Oběma výhercům gratulujeme a věříme, že si svou výhru pořádně užijí. A vám ostatním držíme palce při další Sklik výzvě. Už teď vám můžeme prozradit, že téma další výzvy bude opravdová pecka a odměny ještě větší.
Sledujte náš blog, kde zveřejníme případové studie s vítěznými agenturami, abyste se mohli inspirovat ve svých sklikových kampaních.