Svět online marketingu by se bez agentur a hlavně lidí, kteří v nich pracují, neobešel. Proto pod taktovkou Seznamu už podruhé pořádáme Agenturní spolupráci roku, skrze kterou vyzdvihneme ty nejpovedenější projekty realizované s digitálními agenturami. A vy si teď můžete přečíst, které z nich se mohou radovat z nominace v jednotlivých kategoriích.
Stejně jako v loni je každá z kategorií propojena s konkrétní neziskovou organizací. Vítěz dané kategorie pak neziskovce předá kredit 50 000 Kč do Skliku, který organizace může využít na propagaci vlastních aktivit.
Slavnostní vyhlášení vítězů Agenturní spolupráce roku proběhne 12. 9. 2023 na konferenci Seznam fórum v DOX+.
Které agentury se letos v jednotlivých kategoriích probojovaly do finálové trojky?
Cross-medialita je mimořádně aktuální téma. Proto jsme se rozhodli ocenit agenturu, která napříč všemi mediatypy spadající do rodiny Seznamu (online, TV, rádio, ale i print) využila alespoň tři z nich, do komunikace zahrnula široké spektrum reklamních formátů, čímž plně využila možností, které naše portfolio umožňuje, a zároveň výše jejích hrubých ceníkových cen přesáhla 80 milionů při propagaci jednoho klienta.
Nominovaní: Dentsu pro Albert, Publicis Groupe pro ČSOB, Mindsquared pro Sazku
Minulý rok negativně poznamenal válečný konflikt na Ukrajině, v důsledku kterého mnoho klientů krátilo své marketingové rozpočty. A proto nás moc těší důvěra mediálních agentur, která i navzdory složité situaci vedla téměř ke 4% meziročnímu nárůstu spendu.
Nominovaní: Dentsu, Publicis Groupe, KNOWLIMITS Group
Na velikosti vždy záleželo a záležet bude. O tom v Seznamu něco víme. Proto chceme v této kategorii ocenit agenturu, jejíž inzertní objem mezi lety 2022 a 2021 nejvíce narostl.
Nominovaní: Dentsu, Publicis Groupe, KNOWLIMITS Group
Kromě tradičních reklamních formátů se čím dál větší popularitě těší také obsahové spolupráce mezi značkou a vydavatelem. My jsme hledali agenturu, která tuto možnost ve spolupráci se Seznamem nejlépe využila. Mezi hodnotící kritéria patřila: úspěch kampaně, inovace, pročtenářský přístup a role agentury.
Nominovaní:Dentsu pro Dr. Max, Ogilvy pro Krušovice, Wavemaker (GroupM) pro Českou spořitelnu
Audioreklama je momentálně velké téma a značkám i službám nabízí zajímavé možnosti prezentace. Díky zajímavým podcastovým tématům může klient oslovit velmi zajímavou základnu nových zákazníků. V této rychlé době je poslech podcastů, čtených zpráv, ale i rádia klidovou záležitostí, kde posluchač vnímá reklamu klienta jako součást pořadu. Audioreklamu navíc lidé vnímají při jakékoliv činnosti, ať je to jízda autem, na kole nebo funguje jako kulisa při práci.
Nominovaní: Dentsu pro Fortunu za partnerství s podcastem Nosiči vod, Omnicom Media Group pro Komerční banku za spolupráci na podcastu Ve Vatě Energo Speciál, Wavemaker (GroupM) pro Českou spořitelnu za partnerství s podcastem Ve Vatě
Videoreklama je mimořádně důležitým nástrojem pro budování značky. Ale aby dobře fungovala, je potřeba zvolit vhodné reklamní videoprodukty, použít kreativu, kterou si uživatel zapamatuje, a zvolit správné cílení pro maximalizaci zásahu. V této kategorii jsou nominovány kampaně, které tohle nejlépe splňují.
Nominovaní:Pickerly pro Billu, Omnicom Media Group pro Komerční banku, Omnicom Media Group & Zaraguza pro Škoda Auto
Víme, že za úspěšnou kampaní, která pomůže zadavateli plnit cíle, nestojí jen dobrý nápad, skvělá exekutiva, načasování a podobně. K tomu, aby kampaň vynikla a dosáhla nejlepších výsledků, je důležité využívat nejnovější nástroje a zkoušet neotřelé cesty.
Nominovaní: Dentsu pro Albert, Performio, Mindshare & H1.cz (GroupM) pro Hello bank!
Vítězná kampaň by měla vyzdvihnout a uchopit aktuální téma, které buď rezonuje společností, nebo je mu naopak nevěnována dostatečná pozornost. Kromě zásahu se cení zpracování a celospolečenský dopad.
Nominovaní: Studio Družina pro Neziskovou organizaci Dům tří přání, Sinners Esports & Sazka, One of a kind & VMLY&R Prague pro Českou spořitelnu
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
V rámci Agenturní spolupráce roku 2023 už potřetí oceníme nejlepší projekty mediálních a kreativních agentur. Přinášíme vám přehled těch nejzdařilejších kampaní, které se dostaly do užšího výběru v devíti kategoriích. O výběr nominantů se postarala odborná porota tvořená devíti Seznamáky, kteří působí napříč službami české internetové jedničky.
Tuzemská internetová jednička Seznam.cz vyhlásí v září letošního roku už potřetí nejlepší Agenturní spolupráci roku. Vítězné agentury budou za své kampaně realizované v roce 2023 hodnocené v devíti kategoriích, mezi nimiž nebude chybět Cross-mediální spolupráce roku, Programatická spolupráce roku nebo Obsahová spolupráce roku. Novinkou je pak Offline kampaň roku, která bude hodnotit využití offline kanálů Seznamu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.