Přinášíme další tipy na vhodné cílení vašich reklam. Využijte naplno období spojené s nákupy školních potřeb a oblečení nebo s poptávkou po vzdělávacích kurzech. Oslovte své zákazníky ve správný čas na správném místě.
Nastavte kampaně podle chování uživatelů
Zájem o téma „Back to school“ vzrůstá již od druhé poloviny července. Svého vrcholného období pak dosahuje v druhé polovině srpna. Oslovte uživatele, kteří hledají potřeby a oblečení pro děti školního a předškolního věku. Pro nejlepší výsledky vašich kampaní doporučujeme zvolit následující kombinaci oblastí zájmů.
Nakupujete reklamu napřímo od nás?
Pro nejlepší výsledky doporučujeme následující cílení:
Rodina– Rodiny s dětmi
595 tis. UV/týden
Automoto – Rodinné vozy
500 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda
331 tis. UV/týden
Vzdělávání – Studenti VOŠ/VŠ
558 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace
1 513 tis. UV/týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.
Tematické bannery: Ideální cesta k propojení obsahu s reklamním sdělením
Jednotlivé redakce se ve svých článcích zaměří na téma návratu dětí do školy a s ním spojené aktivity. Zároveň budou hledat příležitosti, jak oslovit vaše zákazníky.
Proženy.cz
Nákupy do školy: Jak správně vybírat produkty nebo potraviny pro děti – tipy, co si hlídat a co by měly/neměly obsahovat. Např. dětské šunky, piškoty nebo svačinky. Vhodné pro klienty z oblasti FMCG, potravinové řetězce nebo společnosti s vlastní značkou dětské výživy apod.
Novinky.cz
Tipy pro rodiče: Co připravit dětem ke svačině, jak zařídit dětský pokoj nebo tipy na výlety s dětmi.
Back to school: Jak vybrat batoh nebo dětské boty do školy.
Kupi Magazín
Potraviny pro děti: Které potraviny nakupovat a tipy na recepty.
Back to school: Jak vybrat batoh nebo dětské boty do školy.
Tipy pro maminky: Výbava dětského pokoje, nákup oblečení nebo kosmetiky.
Video na míru
K tématu návratu dětí do škol pro vás můžeme vytvořit video či epizodu na míru podle již připravených konceptů.
Tematický partner pořadu
Hledáte exkluzivní cílení pro vaše klienty? Nabízíme možnost propojení vaší značky s tematickými pořady, které uživatelé nejvíce sledují. Vaše videoreklama se pak může zobrazit například u pořadů, které tematicky souvisí s vaší nabídkou nebo u TOP 5 pořadů na Stream.cz.
Cílení v RTB: Využijte publikum Zpátky do školy 2023
V rámci RTB cílení budeme připravovat publikum „Zpátky do školy 2023“. Díky němu oslovíte převážně rodiče, kteří přes léto vyhledávali tato témata:
Dětské tábory
Doučování
Jazykové a vzdělávací kurzy
A ty, kteří aktuálně vyhledávají témata:
Školní potřeby
Dětské oblečené
Hračky
Oslovíte tak všechny zákazníky, kteří se zajímají o dětský sortiment, ať už jde o dětské oblečení, školní potřeby, hračky, pojištění dítěte nebo finanční produkty, jako je například stavební spoření.
Oslovte také čtenáře Deníku Právo
Deník Právo s bude věnovat tématu návratu dětí do škol ve zpravodajství. Přílohy deníku se pak zaměří na konkrétní oblasti – například dětské pojištění – a další témata:
Magazín Právo + TV – témata související se zdravím, jako jsou bolest hlavy nebo migréna.
Styl pro ženy – témata související s vhodnou kosmetikou pro dospívající, líčení s brýlemi, podzimní trendy, zavařování, nespavost nebo oční vady.
Jak v tomto období využít cílení v Skliku?
V rámci Skliku můžete využít témat Práce a vzdělávání nebo Literatura a knihy. S oslovením relevantního publika vám pomohou také tato cílení:
Zájmy o koupi
Zájmy
Školní potřeby(1 tis. UV/týden)
Školní potřeby (46 tis. UV/týden
Návštěvníci Firmy.cz – Základní školy (15 tis. UV/týden)
Studenti VŠ/VOŠ (12 tis. UV/týden)
Maturanti (44 tis. UV/týden)
Vlastní seznamy zákazníků
Využijte své kontakty a zaměřte se na uživatele, kteří v loňském roce zakoupili dané produkty a mohli by mít zájem svůj nákup zopakovat.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.