Sezónní tipy: Jděte s vaší značkou naproti školním přípravám

Přinášíme další tipy na vhodné cílení vašich reklam. Využijte naplno období spojené s nákupy školních potřeb a oblečení nebo s poptávkou po vzdělávacích kurzech. Oslovte své zákazníky ve správný čas na správném místě.

Nastavte kampaně podle chování uživatelů

Zájem o téma „Back to school“ vzrůstá již od druhé poloviny července. Svého vrcholného období pak dosahuje v druhé polovině srpna. Oslovte uživatele, kteří hledají potřeby a oblečení pro děti školního a předškolního věku. Pro nejlepší výsledky vašich kampaní doporučujeme zvolit následující kombinaci oblastí zájmů.

Nakupujete reklamu napřímo od nás?

Pro nejlepší výsledky doporučujeme následující cílení:

Rodina – Rodiny s dětmi595 tis. UV/týden
Automoto – Rodinné vozy500 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda331 tis. UV/týden
Vzdělávání – Studenti VOŠ/VŠ558 tis. UV/týden
Jídlo a pitíVaření a recepty, restaurace1 513 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.

Tematické bannery: Ideální cesta k propojení obsahu s reklamním sdělením

Jednotlivé redakce se ve svých článcích zaměří na téma návratu dětí do školy a s ním spojené aktivity. Zároveň budou hledat příležitosti, jak oslovit vaše zákazníky.

Proženy.cz

  • Nákupy do školy: Jak správně vybírat produkty nebo potraviny pro děti – tipy, co si hlídat a co by měly/neměly obsahovat. Např. dětské šunky, piškoty nebo svačinky. Vhodné pro klienty z oblasti FMCG, potravinové řetězce nebo společnosti s vlastní značkou dětské výživy apod.

Novinky.cz

  • Tipy pro rodiče: Co připravit dětem ke svačině, jak zařídit dětský pokoj nebo tipy na výlety s dětmi.
  • Back to school: Jak vybrat batoh nebo dětské boty do školy.

Kupi Magazín

  • Potraviny pro děti: Které potraviny nakupovat a tipy na recepty.
  • Back to school: Jak vybrat batoh nebo dětské boty do školy.
  • Tipy pro maminky: Výbava dětského pokoje, nákup oblečení nebo kosmetiky.

Video na míru

K tématu návratu dětí do škol pro vás můžeme vytvořit video či epizodu na míru podle již připravených konceptů.

Tematický partner pořadu

Hledáte exkluzivní cílení pro vaše klienty? Nabízíme možnost propojení vaší značky s tematickými pořady, které uživatelé nejvíce sledují. Vaše videoreklama se pak může zobrazit například u pořadů, které tematicky souvisí s vaší nabídkou nebo u TOP 5 pořadů na Stream.cz.

Cílení v RTB: Využijte publikum Zpátky do školy 2023

V rámci RTB cílení budeme připravovat publikum „Zpátky do školy 2023“. Díky němu oslovíte převážně rodiče, kteří přes léto vyhledávali tato témata:

  • Dětské tábory
  • Doučování
  • Jazykové a vzdělávací kurzy

A ty, kteří aktuálně vyhledávají témata:

  • Školní potřeby
  • Dětské oblečené
  • Hračky

Oslovíte tak všechny zákazníky, kteří se zajímají o dětský sortiment, ať už jde o dětské oblečení, školní potřeby, hračky, pojištění dítěte nebo finanční produkty, jako je například stavební spoření.

Oslovte také čtenáře Deníku Právo

Deník Právo s bude věnovat tématu návratu dětí do škol ve zpravodajství. Přílohy deníku se pak zaměří na konkrétní oblasti – například dětské pojištění – a další témata:

Magazín Právo + TV – témata související se zdravím, jako jsou bolest hlavy nebo migréna.

Styl pro ženy – témata související s vhodnou kosmetikou pro dospívající, líčení s brýlemi, podzimní trendy, zavařování, nespavost nebo oční vady.

Jak v tomto období využít cílení v Skliku?

V rámci Skliku můžete využít témat Práce a vzdělávání nebo Literatura a knihy. S oslovením relevantního publika vám pomohou také tato cílení:

Zájmy o koupiZájmy
Školní potřeby(1 tis. UV/týden)Školní potřeby (46 tis. UV/týden
Návštěvníci Firmy.cz – Základní školy (15 tis. UV/týden)
Studenti VŠ/VOŠ (12 tis. UV/týden)
Maturanti (44 tis. UV/týden)

Vlastní seznamy zákazníků

Využijte své kontakty a zaměřte se na uživatele, kteří v loňském roce zakoupili dané produkty a mohli by mít zájem svůj nákup zopakovat.

Sdílet na sítích