Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG).
Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké spektrum reklamních formátů, čímž plně využila možností, které portfolio Seznamu zadavatelům nabízí, a zároveň výše jejích investovaných hrubých ceníkových cen přesáhla 80 milionů korun při propagaci jednoho klienta.
„Cross-medialita je v době rozrůstajícího se počtu mediálních a komunikačních kanálů při plánování reklamních kampaní stále důležitější. Česká internetová jednička to jasně vnímá, proto velmi rádi oceňujeme agenturu, která dovede perfektně vytěžit různé mediatypy spadající do rodiny Seznamu,” říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Podmínkou pro účast v kategorii bylo, aby agentura využila alespoň tři mediatypy. Seznam.cz přitom nabízí k využití online, TV, radio i print.
Nejvíc cen v klání nasbírala agenturní skupina OMG
Cenu v kategorii Videokampaň roku získávají OMG a Zaraguza za kampaň pro Škoda Auto. Klient velmi chytře pracoval s potenciálem seriálu Lajna, odkoupil licenci na postavu, kterou nápaditě zakomponoval do svých spotů. Využil celou řadu produktů, které video na Seznamu nabízí, včetně klasického floatingu až po Seznam True View.
OMG pak získala i cenu za audio spolupráci roku pro Komerční banku za podcast Ve Vatě Energo Speciál. Podcasty Seznamu poskytují příležitost, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu, což se OMG povedlo.
OMG získává také Cenu poroty za projekt Příliš hlasité nebezpečí, kde začala pracovat s audiem. V rámci čtení si lidé mohli poslechnout ruchy jednotlivých pražských čtvrtí. Pro klienta to byl první projekt tohoto typu.
A ve spolupráci se Seznamem pokračuje agentura i letos. V projektu Brána do světa nespoutané představivosti vznikly na základě dětské fantazie a umělé inteligence Pohádky do auta. Celkově jde o příkladnou ukázku spolupráce, která klientovi přináší ovoce.
Spendy do reklamy na Seznamu nejvíce navýšily Publicis Groupe a Knowlimits Group
Tradičními kategoriemi jsou, stejně jako loni, Skokan roku a Absolutní skokan roku. V té první oceňujeme agenturu s nejvyšším procentuálním meziročním nárůstem spendu, zatímco Abslutní skokan je agentura, jejíž celkový spend meziročně nejvíce narostl v absolutní hodnotě. Absolutním skokanem roku se stala Publicis Groupe a Skokanem roku Knowlimits Group .
Inspirativní kategorií je „Inovátor roku”, kterou získává agentura Dentsu za kampaň pro řetězec Albert. Cenu má za využití a implementaci novinek od Seznamu, zejména dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu a v RTB za využití pokročilého cílení na prohlížeče.
Cenu za obsahovou spolupráci získává agentura Ogilvy za práci pro Krušovice na kampani „Ať tu po nás něco zůstane”. Mezi hodnotící kritéria patřily: úspěch kampaně, inovace nebo pročtenářský přístup.
Celá soutěž má společensky prospěšný podkres
Nově byla udělena i cena za CSR kampaň roku. Tu si odnáší agentury OAK a VMLY&R za kampaň pro Českou spořitelnu. Kromě zásahu kampaně a jejího společenského přínosu porota ocenila i její zpracování. V souvislosti s válkou na Ukrajině Česká spořitelna zastavila své reklamní kampaně v televizi a na internetu naplánované na březen 2022 a místo nich spustila kampaň vyzývající k podpoře sbírky Paměti národa neziskové organizace Post Bellum. Kampaň s názvem „Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme“ využívá autentické výpovědi pamětníků ze sbírky Paměti národa.
Stejně jako v loni je také každá z kategorií propojena s konkrétní neziskovou organizací. Vítěz dané kategorie pak neziskovce předal kredit do reklamního systému Skliku, který organizace může využít na propagaci vlastních aktivit. Celkově bylo rozděleno 450 tisíc korun.
Mrkněte, kde agentury díky svému vítězství pomáhají
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Tuzemská internetová jednička Seznam.cz vyhlásí v září letošního roku už potřetí nejlepší Agenturní spolupráci roku. Vítězné agentury budou za své kampaně realizované v roce 2023 hodnocené v devíti kategoriích, mezi nimiž nebude chybět Cross-mediální spolupráce roku, Programatická spolupráce roku nebo Obsahová spolupráce roku. Novinkou je pak Offline kampaň roku, která bude hodnotit využití offline kanálů Seznamu.
Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku. Všechny spolupracující agentury a …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.