Vojtěch Prokeš, který je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio, svou přednášku věnoval emocím v reklamních kampaních. Kde se vůbec emoce v kampaních berou, jak působí na publikum a proč je dobré je měřit? To jsou otázky, na které Vojtěch během svého vystoupení na Seznam fóru 2023 odpovídá.
Emoce nám může umělá inteligence – prozatím – jen tiše závidět. Při měření efektivity reklamních kampaní, kde emoce hrají důležitou roli, lidský faktor jen tak něco nenahradí. A specialisté z Behavio Labs dokážou zachytit, změřit a popsat podvědomé lidské motivace.
Aby byla značka úspěšná, je na místě ji podpořit brandovými kampaněmi. Zároveň je třeba myslet na to, že s narůstajícím objemem dostupného obsahu klesá pozornost lidí. A výzkumy ukazují, že kreativita zvyšuje efektivitu kampaní. Jak se znalostí těchto pouček správně naložit?