Jak jsme v kampani využili vášeň Čechů pro turistiku

České značení turistických tras nám závidí celý svět, a proto se stalo základem úspěšné kampaně pro značku Columbia. A právě o ní se na Seznam fóru rozpovídali Kristýna Ročkai a Honza Čapek – tandem z našeho Seznam Brand Studia.

V čem jako Češi vynikáme? Jsme rekordmani v pití piva, sbírání hub a počtu veřejných knihoven. A také jsme vášniví turisté. Právě toho se rozhodli využít naši kolegové ze Seznam Brand Studia, když vymýšleli kampaň pro značku Columbia.

Letošní Seznam fórum bylo nabité informacemi. Připomeňte si i další přednášky.

Cílem kampaně bylo ukázat potenciálním zákazníkům, že Columbia je ta nejlepší volba pro každého, kdo se rád pohybuje v přírodě. A koho baví trávit čas na túrách a dobrodružných výpravách, ten určitě využívá Mapy.cz. Kristýna s Honzou vás seznámí s tím, jaké výsledky spojení outdoorového oblečení a vybavení se seznamáckými Mapami přineslo.

Sdílet na sítích