Jak se Seznam Newsfeed změnil v čase z obchodního pohledu

Veronika Geltner 14. listopadu 2023

Seznam Newsfeed je partnerům k dispozici přes šest let a za tu dobu prošel několika změnami. V čem se změnil reklamní layout a jak se například zjednodušily smluvní podmínky? Kristýna Lukšíková ze služby Seznam Partner se v rozhovoru na konferenci Seznam Newsfeed fórum rozpovídala o tom, co všechno dnes můžeme tvůrcům obsahu nabídnout.

V roce 2016 se poprvé na domovské stránce Seznam.cz objevil feed článků, kterému říkáme Seznam Newsfeed. Na začátku měl Newsfeed jen malý prostor pro články z partnerských webů. Postupem času se stal nekonečným a v tuto chvíli partnerům nabízí více možností pro personalizaci a doporučování obsahu uživatelům.

Tým kolem Seznam Newsfeed tvoří tři divize se 30 lidmi. Pravidelně komunikují s partnery a snaží se na jejich potřeby reagovat co nejrychleji. A jaké novinky připravují pro partnery do budoucna? Nejen to, ale i mnoho dalších zajímavostí se dozvíte v následujícím videu.

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích