Peter Jančárik prozrazuje, jak se v Seznamu připravujeme na lavinu generovaného obsahu

Poslední rok se umělá inteligence skloňuje ve všech pádech. Řeší ji všichni včetně všech majitelů webů, kteří přispívají do feedu domovské stránky Seznam.cz. Peter Jančárik ve svém příspěvku na Seznam Newsfeed fóru přiblížil mimo jiné i to, jak s AI pracují editoři, moderátoři a ověřovatelé faktů se snahou zabezpečit kvalitní obsah.

Peter spolupracuje se Seznamem už delší dobu. Na začátku roku se ale rozhodl posílit tým přímo v Praze a teď se věnuje tématu Brand Safety. Spolu s kolegy se snaží udržet dezinformační weby za branami Newsfeedu. Pracují třeba na tom, aby byli inzerenti v reklamním systému Sklik upozornění, když se jejich reklama zobrazí na dezinformačních webech.Nebo pomocí notifikací upozorňují uživatele ve vyhledávání na pochybný obsah a vysvětlí jim, proč jsou tyto weby problematické.

Peter ve své prezentaci dál prozradil třeba také to, jak se dá pracovat s AI generovaným obsahem a mnoho dalšího. Pusťte si celý příspěvek ve videu:

Sdílet na sítích