Denně se na Sauto.cz objeví desítky nových inzerátů, kvůli kterým může ten váš snadno zapadnout mezi ostatními. Jak dostat svůj inzerát do popředí a docílit toho, aby si ho zákazníci na první pohled všimli? Topování inzerátů vám s tím hravě pomůže. Mrkněte na výsledky a přesvědčte se sami.
Ve světě inzercí se téměř 85 % potenciálních kupců řídí hlavně stářím inzerátu. Investováním do „topování“ váš inzerát stoupne v žebříčku a zobrazí se tak na předních příčkách a zájem o váš automobil se rapidně zvýší.
Co vám topování inzerátů přinese?
Zvýšení zájmu
Majitelům vozů, kteří investovali do topování inzerátů, se až několikanásobně zvýšila proklikovost na inzerát jejich vozu. To se následně ukázalo i v počtu potenciálních kupců, kteří projevili skutečný zájem o prohlídku vozidla.
Zvětšení důvěryhodnosti
Tím, že je topovaný inzerát více na očích, mají další majitelé, kteří zvažují prodej svého vozu, větší důvěru v prodejce. Tím se zvyšuje pravděpodobnost, že vůz prodají právě prodejci využívajícímu topování.
Rychlejší prodej
Využití topování znamená nejen lepší viditelnost a zvýšený zájem o nabídku, ale především výrazně rychlejší prodej samotného vozu.
Co na to říká statistika?
V průběhu našeho srovnávacího testu jsme analyzovali vozidla od jednoho prodejce, přičemž šlo o stejné modely s podobnými parametry. V porovnání jsme zohlednili také cenu, datum vložení a další relevantní faktory, které mají vliv na proklikovost a zájem o nabídky vozů.
Výrobce a model
Cena vozu (Kč)
Počet topování
Cena topování (Kč)
Zobrazení ve výpisu
Zobrazení detailu
Škoda Octavia
370 000
0
0
3 380
44
Škoda Octavia
365 000
2
6
7 422
185
Škoda Octavia
207 000
0
0
2 202
46
Škoda Octavia
200 000
9
27
15 925
304
Škoda Superb
450 000
0
0
6 275
32
Škoda Superb
420 000
1
3
7 800
179
Škoda Superb
260 000
0
0
5 827
56
Škoda Superb
240 000
10
30
13 024
113
Volkswagen Passat
320 000
0
0
7 513
57
Volkswagen Passat
350 000
2
6
12 094
310
Volkswagen Golf
230 000
0
0
7 629
98
Volkswagen Golf
200 000
10
30
24 583
336
Volkswagen Golf
170 000
0
0
2 802
22
Volkswagen Golf
200 000
13
39
16 086
166
Hyundai i30
350 000
0
0
6 540
85
Hyundai i30
347 000
2
6
16 652
432
Výsledky tedy jasně ukazují, že topované inzeráty přitahují výrazně více zájemců než inzeráty standardní. Kromě toho testování také prokázalo, že investice do topování výrazně zvyšuje šance na úspěšný prodej.
Máte zájem o využití topování inzerce nebo se chcete ještě na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu podpora@sauto.cz.
Dlouhodobé topování inzerátů – klíč k úspěchu nebo přeceňovaná strategie? V případové studii jsme se rozhodli ověřit efektivitu a přínos dlouhodobého topování inzerátů na nejprodávanější modely aut. Jak jsme postupovali a jak dopadly výsledky? Pojďme se na to podívat.
Hodně muziky za rozumné peníze. I tak by bylo možné popsat Zrcadlení, díky kterému se inzeráty z Sauto.cz automaticky propisují také do inzerce na Sbazar.cz. Že ještě nezrcadlíte? Máme pro vás pár argumentů, proč se vyplatí si za tuto funkci připlatit.
1. července 2023 Sauto rozšířilo detaily všech inzerátů o další informaci, která může hrát jednu z klíčových rolí při výběru vozu. Jde se o srovnávač povinného ručení, díky němuž zájemce o vozidlo během chvilky zjistí, který vůz mu nejlépe sedne.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.