Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
V roce 2023 více než v předchozích letech platilo, že spotřebitelé nakupovali s rozmyslem, průměrně utráceli méně a výhodná cena při výběru zboží i obchodu hrála důležitou roli. Očekáváme, že opatrné chování se promítne i do nákupů v dalším období.
Pro letošní rok vám proto představujeme novinky, které jednak reflektují změny v nákupních zvyklostech, ale také vylepšují stávající funkce pro jednodušší používání. Navíc jsme inzerentům přidali nové možnosti propagace.
Na produktové kartě jsme upravili způsob řazení a výběr doporučených nabídek. Nově v této sekci umožníme zobrazení až čtyř pozic. Ve výběru a řazení bude mít větší váhu cena produktu a přitvrdíme v celkové kvalitě internetového obchodu. To znamená, že nabídka stejného zboží, která je příliš drahá proti konkurenci nebo je od obchodu se špatným hodnocením, se už v tomto prostoru nezobrazí.
Očekáváme, že tyto změny zvýší návštěvnost z doporučených nabídek až o 30 % a inzerentům přinesou celkově více objednávek.
Mrkněte na nová pravidla řazení doporučených nabídek.
Sekce doporučených nabídek na produktové kartě Zboží.cz
Naše produktová databáze se rozrostla na více než 30 milionů produktů a u celého sortimentu e-shopu nově nabídneme produktovou kartu. Touto změnou přineseme inzerentům větší prostor pro propagaci privátních značek i unikátních produktů v portfoliu.
Navíc platí, že čím více informací o produktech nám internetový obchod poskytne, tím lépe je propagujeme uživatelům. V galerii zobrazíme více obrázků, v parametrech a v popisu více informací. Všechny tyto změny se pozitivně projeví na lepším konverzním poměru inzerenta.
Podívejte se, jaké informace o vašem sortimentu nám můžete poskytnout.
Větší prostor pro propagaci vlastních značek a unikátních produktů na Zboží.cz
Jako nástroj pro výrazné zvýšení vizibility jsme do výpisu produktů na všech typech zařízení přidali oblíbený formát Zboží inzerátů (ZI). Tímto krokem reagujeme na poptávku e-shopů, kterým chyběla možnost lépe propagovat nový produkt a dostat ho blíž uživatelům. Formát ZI se bude zobrazovat na několika pozicích ve výpisu a zcela nahradí samostatné nabídky, které nově na Zboží už nenajdete.
Formát Zboží inzerátů (ZI) nově najdete i přímo na webu Zboží.cz
Zaměřili jsme se na stávající funkce a přinesli vylepšení, které uživatelům zkracují cestu k nákupu. Recenze si nově projdete rychleji, už není potřeba přecházet na profil obchodu. Zpětnou vazbu od zákazníků vám ukážeme přímo na produktové kartě a také vám umožníme filtrovat jen pozitivní nebo negativní reakce.
Zobrazení recenzí e-shopů je přehlednější a rychlejší, s možností filtrace
Galerie obrázků je přístupnější, podporuje přiblížení a nově vám místo klikání na další obrázek stačí jednoduše posouvat prstem po displeji nebo kolečkem myši.
Pro uživatele je klíčové vzít do úvahy celkovou cenu produktu, včetně dopravy a také se podívat kde přesně si mohou balík vyzvednout. Proto jsme dali těmto funkcím na verzi pro počítače více místa, jednodušší hledání a filtraci.
Zobrazení výdejních míst je přehlednější a jednodušší na ovládání.
Ve výpisu jsme zlepšili zobrazení variant produktů a používáme i přehlednější strukturu filtrů.
Dalších drobných změn je celá řada. Dejte nám vědět, jak se vám nový vizuál Zboží.cz líbí. A my se budeme těšit, že vám všechny novinky přinesou lepší zážitek z nákupu a více zákazníků.
V případě dotazů nebo jakýchkoliv nejasností se nám ozvěte na zbozi@firma.seznam.cz.
Tým Zboží.cz