Seznam.cz přináší značkám a oficiálním distributorům další možnosti prezentace svých produktů. Vedle grafických rich (rozšířených) popisků, popisů vendorských kategorií a samotného vendora, mohou zviditelnit své produkty nově prostřednictvím tzv. product ads nebo vendorských bannerů a měsíčně oslovit více jak 2,5 milionu reálných uživatelů.
Co jsou Product Ads a jak fungují?
Tzv. product ads zobrazují placené produkty na druhé pozici v kategorii a relevantním vyhledávání na Zboží.cz. Vendoři tak mohou jednoduše rozvíjet své prodeje tím, že finančně podpoří na pevně daný čas exkluzivní druhou pozici ve vybraných kategoriích a v souvisejícím hledání. Délka kampaně je omezena na tři měsíce a jeden produkt je možné „topovat“ maximálně po dobu čtyř týdnů. Pilotní testy ukázaly, že míra proklikovosti může například u nekonkurenčních** produktů dosáhnout až 4,5 %.
Představení Vendorských bannerů
Další z možností, jak svou prezentaci na Seznam.cz zvýraznit je banner přímo v detailu produktu na Zboží.cz. „Vendor si v dané sekci (tematická část stromu kategorií) může zaplatit dobu, po které se budou na detailech produktů exkluzivně zobrazovat jen jeho bannery. Musí však odkazovat buď na detail produktu, produktovou řadu, kategorii nebo stránku značky na Zboží.cz,“ představuje vendorský banner Vojtěch Poleno, content manager zodpovědný za spolupráci s vendory.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2024.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.