Seznam.cz rozšiřuje možnosti pro prezentaci vendorů

21. února 2024

Seznam.cz přináší značkám a oficiálním distributorům další možnosti prezentace svých produktů. Vedle grafických rich (rozšířených) popisků, popisů vendorských kategorií a samotného vendora, mohou zviditelnit své produkty nově prostřednictvím tzv. product ads nebo vendorských bannerů a měsíčně oslovit více jak 2,5 milionu reálných uživatelů.

Co jsou Product Ads a jak fungují?

Tzv. product ads zobrazují placené produkty na druhé pozici v kategorii a relevantním vyhledávání na Zboží.cz. Vendoři tak mohou jednoduše rozvíjet své prodeje tím, že finančně podpoří na pevně daný čas exkluzivní druhou pozici ve vybraných kategoriích a v souvisejícím hledání. Délka kampaně je omezena na tři měsíce a jeden produkt je možné „topovat“ maximálně po dobu čtyř týdnů. Pilotní testy ukázaly, že míra proklikovosti může například u nekonkurenčních** produktů dosáhnout až 4,5 %.

Představení Vendorských bannerů

Další z možností, jak svou prezentaci na Seznam.cz zvýraznit je banner přímo v detailu produktu na Zboží.cz. „Vendor si v dané sekci (tematická část stromu kategorií) může zaplatit dobu, po které se budou na detailech produktů exkluzivně zobrazovat jen jeho bannery. Musí však odkazovat buď na detail produktu, produktovou řadu, kategorii nebo stránku značky na Zboží.cz,“ představuje vendorský banner Vojtěch Poleno, content manager zodpovědný za spolupráci s vendory.

Pro další informace se s námi spojte na e-mailu zbozi.vendori@firma.seznam.cz nebo se podívejte na kompletní nabídku placených i neplacených možností spolupráce na https://napoveda.zbozi.cz/vendorska-spoluprace/.

A s novinkami určitě nekončíme. Sledujte náš blog nebo nápovědu, kde se včas dozvíte, co nového připravujeme.

Sdílet na sítích