Toto téma můžete uplatnit na portálech Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Nabízí se spojení s obsahem o pěstování rostlin na zahradě nebo na balkonu nebo s tipy, jak pečovat o konkrétní druhy rostlin. Chybět nebudou ani články, které čtenářům poradí jak zvelebit terasu nebo připravit bazén na letní sezónu.
Jaro klepe na dveře. Jak toho využít v kampaních?
Jaro s sebou přináší spoustu zajímavých obchodních příležitostí. Lidé přemýšlejí, jak letos zvelebí zahradu, co vylepší na chatě a jaké novinky si pořídí do domácnosti nebo šatníku. Na jarní sezónu se těší i cyklisté a další sportovci a své stroje po zimě opráší i majitelé motocyklů. Přívětivější počasí navíc znamená, že lidé začnou plánovat jarní výlety. Využijte toho ve svých kampaních.
Přímý prodej: S jakými tématy zabodujete?
Prohlédněte si cílení, kterými na jaře oslovíte největší cílové skupiny. Zaměřit se můžete třeba na motoristy, sportovce nebo příznivce cestování. A nezapomeňte, že Češi jsou velcí chataři a chalupáři s vášní pro zahradničení.
Téma | Velikost publika |
Automoto – Servis a údržba vozů | 376 tis. UV / týden |
Bydlení – Dům a zahrada | 106 tis. UV / týden |
Cestování – Exotika | 261 tis. UV / týden |
Cestování – Hory | 567 tis. UV / týden |
Hobby a volný čas – Zahrada a pěstitelství | 453 tis. UV / týden |
Jídlo a pití – Nápoje | 260 tis. UV / týden |
Jídlo a pití – Vaření a recepty | 1,2 mil. UV / týden |
Jídlo a pití – Potraviny | 1,6 mil. UV / týden |
Krása a styl – Kosmetika | 702 tis. UV / týden |
Krása a styl – Móda | 453 tis. UV / týden |
Rodina – Rodiny s dětmi | 535 tis. UV / týden |
Sport – Zimní sporty | 89 tis. UV / týden |
Sport – Sportovní vybavení | 2,3 mil. UV / týden |
Práce a vzdělávání – Maturanti | 137 tis. UV / týden |
Oslovte cílovku jarně laděnými bannery
Představte své produkty a služby relevantním zákazníkům na našich obsahových webech. Ty budou v průběhu března a dubna pokrývat jarní témata, která vaše reklama vhodně doplní. A myslete také na to, že letos jsou Velikonoce poměrně brzy – připadají na přelom března a dubna.
Bannery, které se týkají cestování, budou fungovat na webech Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz i Garáž.cz, které se v článcích zaměří na cesty po Česku i do zahraničí, rodinné výlety nebo třeba přípravu auta na jarní sezónu.
Velikonoční recepty a pokrmy ze sezónních surovin budou tématem článků na Proženy.cz, Kupi.cz i Novinky.cz. Pohybujete se v podobné oblasti? Umístěte své bannery právě sem.
Články věnované módním a kosmetickým trendům pro jaro 2024 se v následujících týdnech objeví jak na portálu Proženy.cz, tak na webu Novinky.cz. Pokud chcete oslovit převážně dámské publikum, máte šanci uspět právě tady.
Téma Velikonoc budou zpracovávat redaktoři a redaktorky Proženy.cz, Kupi.cz i Novinky.cz. Jejich články se zaměří na tradiční recepty, velikonoční tvoření nebo zvyky, které se pojí s příchodem jara.
Zasáhněte potenciální zákazníky printovou reklamou
Tématům spojeným s jarem a probouzením přírody se bude věnovat i deník Právo a jeho přílohy. Využijte toho a umístěte svou reklamu do tištěného magazínu – ať už formou inzertní stránky, advertorialu nebo třeba produktového tipu. Stačí si jen vybrat konkrétní vydání.
Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)
- 2. dubna: Zero waste aneb udržitelně každý den
- 23. dubna: Hubnutí do plavek
- 30. dubna: Svět drogerie drogerií (historie, trendy, novinky)
- 7. května: Svátek matek
- 21. května: Grilujeme
- 28. května: Plavky + kosmetika na opalování + sluneční brýle
Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)
- 27. března: Střešní okna, vikýře, Cesty a chodníčky v zahradě, Terasy a patia
- 3. dubna: Ploty a branky, Venkovní krby, Altány a pergoly
- 10. dubna: Fasády – možnosti, Kuchyň – dřezy a baterie, Zahradní nábytek
- 17. dubna: Střešní krytiny – přehled, Koupelna – doplňky, Nadzemní bazény
- 24. dubna: Okna – materiály, Novostavba RD, Zdicí materiály
- 15. května: Koupelna – sanita, Stínicí technika, Kuchyň – pracovní desky
- 22. května: Zabezpečení domova, Natíráme dřevo, Specifika podkroví
- 29. května: Využití kamene v zahradě, Rekonstrukce starého domu, Slunečníky, houpačky
Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo)
- 4. května: Investice do umění
- 27. dubna: Únava a vyčerpání, Bércové vředy (příloha Zdraví)
- 28. května: Tělo do plavek, Péče o nohy (příloha Zdraví)
Speciály (páteční příloha deníku Právo)
- 5. dubna: Lázeňství
- 19. dubna: Fotovoltaika a tepelná čerpadla
- 3. května: MS v hokeji
- 10. května: Cyklistika, turistika
Tipy pro zdraví (tematická komerční příloha)
- 9. dubna: Zdraví střev, Hemoroidy, Klouby a kosti
- 7. května: Cukr v krvi, Inkontinence
Deník Právo
- 6. dubna: Pojištění vozidel, povinné ručení (zákonné), Havarijní pojištění, Leasing automobilů
- 11. května: Pojištění majetku a domácností (odpovědnosti za škody), Stavební spoření, Hypotéky
Nechcete spoléhat jen na reklamu v tisku? Zkombinujte ji s online inzercí a vytvořte komplexní kampaň, která zasáhne širokou skupinu lidí.
Vyberte správné cílení v Skliku
Na jarní témata samozřejmě můžete cílit i v Skliku. Doporučujeme vám využít zejména cílení na zájmy a zájmy o koupi. Oslovíte tak publika, která se o vaše produkty nebo služby skutečně zajímají. Navíc jde o cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran, takže vám budou fungovat i poté, co Google na podzim ukončí jejich podporu v prohlížeči Chrome.
Nejvyšší potenciální zásah mají na jaře tato témata: Auto-moto, Dům a vybavení domácnosti, Jídlo a vaření, Móda a oblečení, Příroda a venkovní aktivity, Zahrada a hobby, Zpravodajství.