Jaro klepe na dveře. Jak toho využít v kampaních?

Jaro s sebou přináší spoustu zajímavých obchodních příležitostí. Lidé přemýšlejí, jak letos zvelebí zahradu, co vylepší na chatě a jaké novinky si pořídí do domácnosti nebo šatníku. Na jarní sezónu se těší i cyklisté a další sportovci a své stroje po zimě opráší i majitelé motocyklů. Přívětivější počasí navíc znamená, že lidé začnou plánovat jarní výlety. Využijte toho ve svých kampaních.

Přímý prodej: S jakými tématy zabodujete?

Prohlédněte si cílení, kterými na jaře oslovíte největší cílové skupiny. Zaměřit se můžete třeba na motoristy, sportovce nebo příznivce cestování. A nezapomeňte, že Češi jsou velcí chataři a chalupáři s vášní pro zahradničení.

TémaVelikost publika
Automoto – Servis a údržba vozů376 tis. UV / týden
Bydlení – Dům a zahrada106 tis. UV / týden
Cestování – Exotika261 tis. UV / týden
Cestování – Hory567 tis. UV / týden
Hobby a volný čas – Zahrada a pěstitelství453 tis. UV / týden
Jídlo a pití – Nápoje260 tis. UV / týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty1,2 mil. UV / týden
Jídlo a pití – Potraviny1,6 mil. UV / týden
Krása a styl – Kosmetika702 tis. UV / týden
Krása a styl – Móda453 tis. UV / týden
Rodina – Rodiny s dětmi535 tis. UV / týden
Sport – Zimní sporty    89 tis. UV / týden
Sport – Sportovní vybavení2,3 mil. UV / týden
Práce a vzdělávání – Maturanti           137 tis. UV / týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Jelikož se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat.
Spojte svůj produkt s vhodným obsahem.

Oslovte cílovku jarně laděnými bannery

Představte své produkty a služby relevantním zákazníkům na našich obsahových webech. Ty budou v průběhu března a dubna pokrývat jarní témata, která vaše reklama vhodně doplní. A myslete také na to, že letos jsou Velikonoce poměrně brzy – připadají na přelom března a dubna.

Bydlení

Toto téma můžete uplatnit na portálech Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Nabízí se spojení s obsahem o pěstování rostlin na zahradě nebo na balkonu nebo s tipy, jak pečovat o konkrétní druhy rostlin. Chybět nebudou ani články, které čtenářům poradí jak zvelebit terasu nebo připravit bazén na letní sezónu. 

Cestování

Bannery, které se týkají cestování, budou fungovat na webech Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz i Garáž.cz, které se v článcích zaměří na cesty po Česku i do zahraničí, rodinné výlety nebo třeba přípravu auta na jarní sezónu.

Jídlo

Velikonoční recepty a pokrmy ze sezónních surovin budou tématem článků na Proženy.cz, Kupi.cz i Novinky.cz. Pohybujete se v podobné oblasti? Umístěte své bannery právě sem.

 

Móda a krása

Články věnované módním a kosmetickým trendům pro jaro 2024 se v následujících týdnech objeví jak na portálu Proženy.cz, tak na webu Novinky.cz. Pokud chcete oslovit převážně dámské publikum, máte šanci uspět právě tady.

Velikonoce

Téma Velikonoc budou zpracovávat redaktoři a redaktorky Proženy.cz, Kupi.cz i Novinky.cz. Jejich články se zaměří na tradiční recepty, velikonoční tvoření nebo zvyky, které se pojí s příchodem jara.

Zasáhněte potenciální zákazníky printovou reklamou

Tématům spojeným s jarem a probouzením přírody se bude věnovat i deník Právo a jeho přílohy. Využijte toho a umístěte svou reklamu do tištěného magazínu – ať už formou inzertní stránky, advertorialu nebo třeba produktového tipu. Stačí si jen vybrat konkrétní vydání.

Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)

  • 2. dubna: Zero waste aneb udržitelně každý den
  • 23. dubna: Hubnutí do plavek
  • 30. dubna: Svět drogerie drogerií (historie, trendy, novinky)
  • 7. května: Svátek matek
  • 21. května: Grilujeme
  • 28. května: Plavky + kosmetika na opalování + sluneční brýle

Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)

  • 27. března: Střešní okna, vikýře, Cesty a chodníčky v zahradě, Terasy a patia
  • 3. dubna: Ploty a branky, Venkovní krby, Altány a pergoly
  • 10. dubna: Fasády – možnosti, Kuchyň – dřezy a baterie, Zahradní nábytek
  • 17. dubna: Střešní krytiny – přehled, Koupelna – doplňky, Nadzemní bazény
  • 24. dubna: Okna – materiály, Novostavba RD, Zdicí materiály
  • 15. května: Koupelna – sanita, Stínicí technika, Kuchyň – pracovní desky
  • 22. května: Zabezpečení domova, Natíráme dřevo, Specifika podkroví
  • 29. května: Využití kamene v zahradě, Rekonstrukce starého domu, Slunečníky, houpačky

Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo)

  • 4. května: Investice do umění
  • 27. dubna: Únava a vyčerpání, Bércové vředy (příloha Zdraví)
  • 28. května: Tělo do plavek, Péče o nohy (příloha Zdraví)

Speciály (páteční příloha deníku Právo)

  • 5. dubna: Lázeňství
  • 19. dubna: Fotovoltaika a tepelná čerpadla
  • 3. května: MS v hokeji
  • 10. května: Cyklistika, turistika

Tipy pro zdraví  (tematická komerční příloha)

  • 9. dubna: Zdraví střev, Hemoroidy, Klouby a kosti
  • 7. května: Cukr v krvi, Inkontinence

Deník Právo

  • 6. dubna: Pojištění vozidel, povinné ručení (zákonné), Havarijní pojištění, Leasing automobilů
  • 11. května: Pojištění majetku a domácností (odpovědnosti za škody), Stavební spoření, Hypotéky

Nechcete spoléhat jen na reklamu v tisku? Zkombinujte ji s online inzercí a vytvořte komplexní kampaň, která zasáhne širokou skupinu lidí.

Vyberte správné cílení v Skliku

Na jarní témata samozřejmě můžete cílit i v Skliku. Doporučujeme vám využít zejména cílení na zájmy a zájmy o koupi. Oslovíte tak publika, která se o vaše produkty nebo služby skutečně zajímají. Navíc jde o cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran, takže vám budou fungovat i poté, co Google na podzim ukončí jejich podporu v prohlížeči Chrome.

Nejvyšší potenciální zásah mají na jaře tato témata: Auto-moto, Dům a vybavení domácnosti, Jídlo a vaření, Móda a oblečení, Příroda a venkovní aktivity, Zahrada a hobby, Zpravodajství.

Sdílet na sítích