Sklik neustále inovuje své služby, a proto v něm Lookalike cílení můžete nově založit i na základě e-mailových adres. Novinka vám umožní přesné cílení kampaní i v cookieless době. Přesnost a efektivitu cílených kampaní zajišťuje pokročilé strojové učení.
Lookalike cílení umožňuje inzerentům oslovit potenciální zákazníky, kteří se podobají jejich stávajícím zákazníkům. Nově se toto cílení navíc obejde bez cookies třetích stran, které nahradí e-maily. Novinka inzerentům přináší dvě klíčové výhody:
1. Větší přesnost cílení
Využitím e-mailových adres a pokročilých algoritmů strojového učení mohou inzerenti dosáhnout vyšší přesnosti při identifikaci a oslovování potenciálních zákazníků s podobnými zájmy.
2. Efektivnější využití vlastních dat
E-maily jako zdroj pro tvorbu lookalike publik umožňují využít vlastních data na maximum. To je pro budoucnost bez cookies třetích stran klíčová funkcionalita, díky které se otvírá nový potenciál akvizičních kampaní.
Držte krok s dobou a připravte se na cookieless budoucnost
Využití Lookalike cílení na základě e-mailových adres v Skliku představuje přelomový krok pro inzerenty, kteří chtějí držet krok s trendy digitálního marketingu a pružně reagovat na změny související s ukončením podpory cookies třetích stran.
S novou funkcí můžete nejen zvýšit přesnost svých reklamních kampaní, ale také maximalizovat efektivitu a návratnost investic do reklamy. S touto úpravou jsme rovnou navýšili počet Lookalike extenzí, abyste nebyli limitovaní v testování a využívání této funkce.
Sklik podporuje řadu integrací pro snadný import e-mailových adres vašich klientů. Mezi platformy, se kterými spolupracujeme, patří například SmartEmailing, Ecomail.cz a další v Česku oblíbené marketingové systémy. Tyto integrace vám umožní plynule propojit vaše e-mailové databáze s reklamním systémem, a tím využívat vaše data na maximum. Tak nečekejte a začněte díky nové funkci oslovovat své potenciální zákazníky ještě dnes.