Vyrazili jsme do regionů za Ověřenými agenturami a freelancery

Jaro v Skliku proběhlo ve znamení setkávání. S Ověřenými agenturami a freelancery jsme se sešli dokonce šestkrát, a to v pěti městech po celém Česku. Jaká témata se na výjezdech do regionů a dvou setkáních v Praze probírala?

I když jsme s našimi Ověřenými agenturami i freelancery v pravidelném kontaktu, nemáme – kvůli pracovním povinnostem i vzdálenosti – příliš příležitostí se potkávat naživo a ve větším počtu. Proto v průběhu března a dubna náš tým vyrazil na sklikovou „šňůru“ po regionech se zastávkami v Ostravě, Brně, Českých Budějovicích a Hradci Králové. A samozřejmě jsme nezapomněli ani na pražské Ověřené agentury a freelancery, se kterými jsme se setkali rovnou dvakrát.  

Hlavním tématem setkání byl plánovaný konec cookies třetích stran, který ovlivní celý digitální trh. Proto jsme hostům představili řešení, která jim a jejich klientům pomohou se na velkou změnu připravit. Probrali jsme také novinky v Skliku a produktové inzerci na Seznamu nebo ty nejzajímavější produkty a služby, které Seznam klientům nabízí nad rámec PPC kampaní.

Celkem jsme na akcích, které probíhaly v kavárnách a přednáškových nebo coworkingových prostorech, přivítali téměř 160 hostů z celé republiky. Pojďte se s námi podívat na to, co zaznělo v přednáškách, které jsme si pro agentury a freelancery přichystali.

Konec cookies třetích stran se blíží. Jak se na něj připravit?

Úvodní vystoupení se zaměřilo na plánované ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome. To s sebou přinese ztrátu uživatelských dat, na kterých stojí retargetingové kampaně. Proto jsme se společně podívali na to, jak se na cookieless dobu připravit, proč je důležité motivovat uživatele k přihlašování a jaká cílení využívat pro zachování zisků z reklamy. I když Google termín konce cookies posunul na začátek příštího roku, platí, že štěstí přeje připraveným.

Tématem Jiřího Udatného byl chystaný konec cookies třetích stran.

Více informací o budoucnosti bez cookies třetích stran naleznete na našem novém webu, kde shromažďujeme a pravidelně aktualizujeme informace pro inzerenty i majitele obsahových webů.  

Jak vylepšujeme produktovou inzerci na Seznamu?

Produktová inzerce na Seznamu je jedním z nejkonverznějších marketingových kanálů a e-shopům přináší skvělé výsledky. V Seznamu už přes dva roky pracujeme na sjednocení inzerce Skliku a Zboží.cz do jednoho rozhraní s cílem dosáhnout jednodušší a přehlednější správy kampaní. V přednášce zazněly jednak tipy, jak produktovou inzerci využívat na maximum, ale také novinky, kterými chceme produktovou inzerci vylepšovat v průběhu letošního roku.

Petr Pavelek popisuje přednosti produktové inzerce na Seznamu.

Seznam jako komplexní mediální dům a nejsilnější český zdroj nových zákazníků

Inzertní portfolio Seznamu zdaleka nezahrnuje jen PPC kampaně. Zákazníkům i agenturám naopak kromě obrovského zásahu nabízíme celou řadu dalších zajímavých služeb a produktů – nově třeba i offline reklamu v printu, a to konkrétně v deníku Právo a jeho přílohách. Díky tomu u nás stále častěji vznikají komplexní kampaně, které zahrnují celou řadu kanálů, a tím mohou oslovit ještě více potenciálních zákazníků. A skvělé je, že je všechny najdete pod jednou střechou.

O širokém portfoliu Seznamu hovořil Lukáš Kříž.

Sklik jako nástroj na podporu značky

Silná značka má větší potenciál překonat nejrůznější nástrahy trhu, mezi které patří i konec cookies třetích stran. Proto se do budování brandu vyplatí investovat. I když se výsledky nedostaví okamžitě, v dlouhodobém horizontu se investice vrátí. Svou značku samozřejmě klienti mohou podpořit i prostřednictvím PPC kampaní v Skliku a v přednášce zaznělo, jak na to.

Monika Havelková se zaměřila na podporu brandu.

Fotogalerie: Momentky z Prahy a Hradce Králové

Máme radost, že jsme se s hosty z různých koutů republiky mohli setkat. Věříme, že pro agentury i freelancery bylo společně strávené odpoledne přínosné, a těšíme se na další setkání.

Sdílet na sítích