Tipy na letní cílení: Dostaňte své produkty na výsluní

Blíží se léto a s ním prázdniny a období tuzemských i zahraničních dovolených. Lidé se rozhlížejí po módních kouscích do horkého počasí a pořizují také nové plavky, vybavení na letní sportovní radovánky nebo opalovací krémy. Jiní už plánují trasy výletů nebo se těší na příjemné večery strávené u grilu. Léto je zkrátka plné obchodních příležitostí. Přizpůsobte jim své kampaně. 

Přímý prodej: Vsaďte na témata, která právě trendují

Máme pro vás výběr cílení, díky kterým před létem zasáhnete největší cílové skupiny. V nadcházejícím období můžete oslovit třeba ty, kteří se právě rozhodují, kam vyrazí na dovolenou, fanoušky letních sportů nebo kutily a zahrádkáře. A protože v létě probíhá řada svateb, můžete zacílit i na budoucí nevěsty a ženichy.

TémaVelikost publika
Automoto – Servis a údržba vozů130 tis. UV / týden
Bydlení – Stavba, rekonstrukce638 tis. UV / týden
Cestování – Adventura/outdoor85 tis. UV / týden
Cestování – Evropa a blízká moře362 tis. UV / týden
Cestování – Exotika177 tis. UV / týden
Cestování – Letenky a cestovní ruch476 tis. UV / týden
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky143 tis. UV / týden
Hobby a volný čas – Zahrada a pěstitelství629 tis. UV / týden
Krása a styl – Kosmetika864 tis. UV / týden
Krása a styl – Móda694 tis. UV / týden
Rodina – Rodiny s dětmi758 tis. UV / týden
Rodina – Svatby87 tis. UV / týden
Sport – Individuální sporty1,5 mil. UV / týden
Sport – Letní sporty486 tis. UV / týden
Sport – Sportovní vybavení308 tis. UV / týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Jelikož se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat.
Kde to vašim produktům bude nejvíc slušet?

Slaďte bannery se správným obsahem

Relevantní zákazníky můžete oslovit také bannery na našich obsahových webech, které se v následujících měsících budou věnovat letním tématům. Pokud tedy nabízíte produkty nebo služby, které se týkají třeba cestování, módy a kosmetiky, letních sportů nebo grilování, bannerová reklama pro vás může být to pravé.

Dům a zahrada

Péči o bydlení a zahradu se budou věnovat články na portálech Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Velkým letním tématem je zahradničení, a protože lidé tráví více času venku, vybírají také zahradní nábytek nebo vybavení na grilování. Léto je také ideálním časem pro budování nebo zvelebování teras a bazénů.

Sport

Sportovní články se v létě zaměří zejména na cyklistiku. Portál Proženy.cz bude publikovat například tipy na cyklovýlety, zatímco Sport.cz chystá Virtuální studio k Tour de France s rozhovory, rozbor y jednotlivých etap nebo zajímavostmi o závodnících.

Móda, krása a kosmetika

Na módní trendy a kosmetické rady se zaměří články na Proženy.cz i Novinky.cz. Mezi oblíbenými fashion tématy nebudou chybět tipy na ty nejlepší plavky, šaty nebo letní sandálky. Žhavým kosmetickým tématem budou také přípravky na opalování.

Recepty

Články na Proženy.cz, Novinky.cz a Kupi.cz budou čtenářům radit, jak nejlépe zpracovat sezónní suroviny (třešně, jahody, houby atd.) nebo jakou svačinu si zabalit na výlet. A protože k létu neodmyslitelně patří grilování, budou portály publikovat také grilovací tipy a recepty.

Cestování

Před obdobím letních dovolených se články na Proženy.cz, Novinky.cz, Kupi.cz, Zprávy.cz a Garáž.cz budou věnovat hlavně na cestování do zahraničí. Proženy.cz připravuje speciál Eurotripy s Proženami, ve kterých redaktorky popíšou své vlastní zkušenosti s cestou do konkrétní evropské země s doporučením na zajímavá místa. Chybět ale nebudou ani tipy na výlety po Česku.

Reklama v tisku? Na léto skvělý nápad

Letní témata pochopitelně dostanou prostor také v deníku Právo a jeho přílohách. Vy tak svůj produkt můžete umístit do novin nebo některého z magazínů Práva – ať už formou inzertní stránky, advertorialu nebo třeba produktového tipu. Využijte toho, že si lidé na dovolenou rádi vozí časopisy, které během roku nestíhají číst.

Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)

  • 4. června: Cestujeme po českých regionech
  • 11. června: Finanční gramotnost I.
  • 18. června: Grilovací kuchařka II.
  • 2. června–20. srpna: Prázdninová kuchařka (osm dílů): zavařování, rychlá jídla, na chalupě, sbaleno do krabičky, ovocné recepty, letní koktejly
  • 2. července: Rodina na cestách
  • 9. července: Pigmentové skvrny
  • 23. července: Kola a kolečka pro malé i velké (fenomén koloběžek, kol, elektrokol a dalších vehiklů pro celou rodinu)
  • 6. srpna: Intimní hygiena
  • 27. srpna: Back to school

Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)

  • 5. června: Solární systémy FVE, Osvětlení zahrady, Dřevostavba
  • 12. června: Monotematické vydání Domácí mazlíčci
  • 19. června: Tapetování, Vodní kámen, Kuchyň – drobné spotřebiče
  • 26. června: Koupelna – obklady a dlažby, Nádoby pro sezónní rostliny, Venkovní dlažba
  • 3. července: Vchodové dveře, Venkovní schody, Tepelná čerpadla
  • 10. července: Kuchyň ergonomie, Schody v interiéru, Rolety a žaluzie
  • 17. července: Biotop, Stavební prvky na zahradě, Houpačky a relax
  • 24. července: Sprchové kouty, Relaxační nábytek, Tepelná izolace
  • 31. července: Elektroodpad, Doplňková topná tělesa, Zahrada jako obytný exteriér
  • 7. srpna: Dekorativní obklady interiéru, Zahradní sezení, Komíny
  • 14. srpna: Návštěva domu, Bezpečný dětský pokoj, Vytápění plynem
  • 21. srpna: Studentský pokoj, Kuchyň dřezy, Koupelnový nábytek
  • 28. srpna: Sanace vlhkého zdiva, Sedačky, Kamna na tuhá paliva

Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo, rubrika Zdraví)

  • 8. června: Cestovní medicína, Lékárnička na cesty, Lékárnička pro děti
  • 4. července: Pokožka – opalování, Štípance a drobné letní úrazy
  • 3. srpna: Zdraví ženy (záněty, gynekologie, inkontinence), Sex a libido

Speciály (páteční příloha deníku Právo)

  • 14. června: Letnička: vše o dovolené a prázdninách a českém létě
  • 9. srpna: Vysoké školy: šance pro všechny, kdo neuspěli; jakou vybrat

Tipy pro zdraví  (tematická komerční příloha)

  • 4. června: Záněty močových cest, Domácí mazlíčci

Deník Právo

  • 15. června: ESG / společenská odpovědnost

Nechcete spoléhat jen na reklamu v tisku? Zkombinujte ji s online inzercí a vytvořte komplexní kampaň, která zasáhne širokou skupinu lidí.

A jak cílit v Skliku?

Ať už se vaši zákazníci chystají na dovolenou k moři, budou na túrách zdolávat horské vrcholy nebo se rozhodnou volno strávit doma u bazénu, vybrali jsem pro vás v Skliku cílení, kterými je spolehlivě oslovíte.

Během horkých letních dnů a rodinných dovolených nejvíce lidí zasáhnete díky těmto tématům: Auto-moto, Dům a vybavení domácnosti, Jídlo a vaření, Móda a oblečení, Příroda a venkovní aktivity, Zahrada a hobby, Zpravodajství.

Sdílet na sítích