Péči o bydlení a zahradu se budou věnovat články na portálech Proženy.cz, Novinky.cz nebo Kupi.cz. Velkým letním tématem je zahradničení, a protože lidé tráví více času venku, vybírají také zahradní nábytek nebo vybavení na grilování. Léto je také ideálním časem pro budování nebo zvelebování teras a bazénů.
Tipy na letní cílení: Dostaňte své produkty na výsluní
Blíží se léto a s ním prázdniny a období tuzemských i zahraničních dovolených. Lidé se rozhlížejí po módních kouscích do horkého počasí a pořizují také nové plavky, vybavení na letní sportovní radovánky nebo opalovací krémy. Jiní už plánují trasy výletů nebo se těší na příjemné večery strávené u grilu. Léto je zkrátka plné obchodních příležitostí. Přizpůsobte jim své kampaně.
Přímý prodej: Vsaďte na témata, která právě trendují
Máme pro vás výběr cílení, díky kterým před létem zasáhnete největší cílové skupiny. V nadcházejícím období můžete oslovit třeba ty, kteří se právě rozhodují, kam vyrazí na dovolenou, fanoušky letních sportů nebo kutily a zahrádkáře. A protože v létě probíhá řada svateb, můžete zacílit i na budoucí nevěsty a ženichy.
Téma | Velikost publika |
Automoto – Servis a údržba vozů | 130 tis. UV / týden |
Bydlení – Stavba, rekonstrukce | 638 tis. UV / týden |
Cestování – Adventura/outdoor | 85 tis. UV / týden |
Cestování – Evropa a blízká moře | 362 tis. UV / týden |
Cestování – Exotika | 177 tis. UV / týden |
Cestování – Letenky a cestovní ruch | 476 tis. UV / týden |
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky | 143 tis. UV / týden |
Hobby a volný čas – Zahrada a pěstitelství | 629 tis. UV / týden |
Krása a styl – Kosmetika | 864 tis. UV / týden |
Krása a styl – Móda | 694 tis. UV / týden |
Rodina – Rodiny s dětmi | 758 tis. UV / týden |
Rodina – Svatby | 87 tis. UV / týden |
Sport – Individuální sporty | 1,5 mil. UV / týden |
Sport – Letní sporty | 486 tis. UV / týden |
Sport – Sportovní vybavení | 308 tis. UV / týden |
Slaďte bannery se správným obsahem
Relevantní zákazníky můžete oslovit také bannery na našich obsahových webech, které se v následujících měsících budou věnovat letním tématům. Pokud tedy nabízíte produkty nebo služby, které se týkají třeba cestování, módy a kosmetiky, letních sportů nebo grilování, bannerová reklama pro vás může být to pravé.
Sportovní články se v létě zaměří zejména na cyklistiku. Portál Proženy.cz bude publikovat například tipy na cyklovýlety, zatímco Sport.cz chystá Virtuální studio k Tour de France s rozhovory, rozbor y jednotlivých etap nebo zajímavostmi o závodnících.
Na módní trendy a kosmetické rady se zaměří články na Proženy.cz i Novinky.cz. Mezi oblíbenými fashion tématy nebudou chybět tipy na ty nejlepší plavky, šaty nebo letní sandálky. Žhavým kosmetickým tématem budou také přípravky na opalování.
Články na Proženy.cz, Novinky.cz a Kupi.cz budou čtenářům radit, jak nejlépe zpracovat sezónní suroviny (třešně, jahody, houby atd.) nebo jakou svačinu si zabalit na výlet. A protože k létu neodmyslitelně patří grilování, budou portály publikovat také grilovací tipy a recepty.
Před obdobím letních dovolených se články na Proženy.cz, Novinky.cz, Kupi.cz, Zprávy.cz a Garáž.cz budou věnovat hlavně na cestování do zahraničí. Proženy.cz připravuje speciál Eurotripy s Proženami, ve kterých redaktorky popíšou své vlastní zkušenosti s cestou do konkrétní evropské země s doporučením na zajímavá místa. Chybět ale nebudou ani tipy na výlety po Česku.
Reklama v tisku? Na léto skvělý nápad
Letní témata pochopitelně dostanou prostor také v deníku Právo a jeho přílohách. Vy tak svůj produkt můžete umístit do novin nebo některého z magazínů Práva – ať už formou inzertní stránky, advertorialu nebo třeba produktového tipu. Využijte toho, že si lidé na dovolenou rádi vozí časopisy, které během roku nestíhají číst.
Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)
- 4. června: Cestujeme po českých regionech
- 11. června: Finanční gramotnost I.
- 18. června: Grilovací kuchařka II.
- 2. června–20. srpna: Prázdninová kuchařka (osm dílů): zavařování, rychlá jídla, na chalupě, sbaleno do krabičky, ovocné recepty, letní koktejly
- 2. července: Rodina na cestách
- 9. července: Pigmentové skvrny
- 23. července: Kola a kolečka pro malé i velké (fenomén koloběžek, kol, elektrokol a dalších vehiklů pro celou rodinu)
- 6. srpna: Intimní hygiena
- 27. srpna: Back to school
Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)
- 5. června: Solární systémy FVE, Osvětlení zahrady, Dřevostavba
- 12. června: Monotematické vydání Domácí mazlíčci
- 19. června: Tapetování, Vodní kámen, Kuchyň – drobné spotřebiče
- 26. června: Koupelna – obklady a dlažby, Nádoby pro sezónní rostliny, Venkovní dlažba
- 3. července: Vchodové dveře, Venkovní schody, Tepelná čerpadla
- 10. července: Kuchyň ergonomie, Schody v interiéru, Rolety a žaluzie
- 17. července: Biotop, Stavební prvky na zahradě, Houpačky a relax
- 24. července: Sprchové kouty, Relaxační nábytek, Tepelná izolace
- 31. července: Elektroodpad, Doplňková topná tělesa, Zahrada jako obytný exteriér
- 7. srpna: Dekorativní obklady interiéru, Zahradní sezení, Komíny
- 14. srpna: Návštěva domu, Bezpečný dětský pokoj, Vytápění plynem
- 21. srpna: Studentský pokoj, Kuchyň dřezy, Koupelnový nábytek
- 28. srpna: Sanace vlhkého zdiva, Sedačky, Kamna na tuhá paliva
Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo, rubrika Zdraví)
- 8. června: Cestovní medicína, Lékárnička na cesty, Lékárnička pro děti
- 4. července: Pokožka – opalování, Štípance a drobné letní úrazy
- 3. srpna: Zdraví ženy (záněty, gynekologie, inkontinence), Sex a libido
Speciály (páteční příloha deníku Právo)
- 14. června: Letnička: vše o dovolené a prázdninách a českém létě
- 9. srpna: Vysoké školy: šance pro všechny, kdo neuspěli; jakou vybrat
Tipy pro zdraví (tematická komerční příloha)
- 4. června: Záněty močových cest, Domácí mazlíčci
Deník Právo
- 15. června: ESG / společenská odpovědnost
Nechcete spoléhat jen na reklamu v tisku? Zkombinujte ji s online inzercí a vytvořte komplexní kampaň, která zasáhne širokou skupinu lidí.
A jak cílit v Skliku?
Ať už se vaši zákazníci chystají na dovolenou k moři, budou na túrách zdolávat horské vrcholy nebo se rozhodnou volno strávit doma u bazénu, vybrali jsem pro vás v Skliku cílení, kterými je spolehlivě oslovíte.
Během horkých letních dnů a rodinných dovolených nejvíce lidí zasáhnete díky těmto tématům: Auto-moto, Dům a vybavení domácnosti, Jídlo a vaření, Móda a oblečení, Příroda a venkovní aktivity, Zahrada a hobby, Zpravodajství.