Máme za sebou už 8. ročník vzdělávací soutěže Seznam.cz studentská kampaň pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Zájem ze strany studentů i škol je rok od roku větší – letošního ročníku se ve 25 týmech zúčastnilo celkem 112 studentů ze 6 škol z celého Česka. A týmy, které se utkaly ve finále, byly nebývale vyrovnané.
Ptáte se, jak to vlastně celé probíhá? Studenti se rozdělili do týmů, vybrali si vhodného klienta a v rámci cvičení ve své škole absolvovali celkem 8 workshopů pod vedením odborníků ze Seznamu. Poté na základě získaných teoretických znalostí pro klienta vytvořili kampaně v reklamním systému Sklik, a to díky kreditu, který jim Seznam poskytl.
Zaujala vás Seznam.cz studentská kampaň? Na našem webu ji můžete prozkoumat do detailu.
Své úspěchy i výsledky kampaní poté sepsali do závěrečného reportu. Všechny jejich kroky zhodnotila odborná porota, která z 25 týmů vybrala 3 nejlepší. Ty postoupily do velkého finále, které se uskutečnilo 13. května přímo v pražské centrále Seznamu.
Finále bylo nečekaně vyrovnané
Letošního finále se zúčastnil tým z Vysoké školy finanční a správní s klientem Řeznictví Kačice, studenti České zemědělské univerzity s klientem Hafbojky.cz a zástupci VOŠ Plzeň s klientem iphone-store.cz.
Mile nás překvapilo, jak byly výkony finálových týmů vyrovnané, a to navzdory tomu, že některé z nich letos studium ukončují a jiné jsou teprve na jeho začátku. To, že účastníci soutěže pracovali s rozdílnou znalostí online marketingu, ale na výkonech téměř nebylo znát, což je skvělé.
Vítězem se zaslouženě stal tým z Vysoké školy finanční a správní, jehož členům gratulujeme a těšíme se na ně na stáži u nás v Seznamu. Pochvalu si ale zaslouží všichni studenti, kteří se do projektu aktivně zapojili. Jako bonus získali zkušenosti z praxe, které jim třeba pomohou nastartovat kariéru. A jak svoji účast hodnotí samotní studenti? To zjistíte v našem videu.
Na studentské soutěži se podílela řada kolegů ze Seznamu, kterým patří poděkování za jejich nadšení a profesionálně odvedenou práci. Zapojení Seznamáků pozitivně ohodnotili i zúčastnění studenti a jejich školy. A děkujeme samozřejmě i Seznamu za to, že už osmým rokem podporuje rozvoj výuky online marketingu u studentů vyšších odborných a vysokých škol.
Za tým Seznam.cz studentské kampaně
Jakub Loula