Kristina Šlechtová: Vlastní seznamy zákazníků pro fajnšmekry

Sérii přenášek z letošního Sklik Expert fora uzavírá Kristina Šlechtová z Skliku. Ta hostům prozradila tipy, které mohou vylepšit cílení na vlastní seznamy zákazníků. Chcete i vy v kampaních efektivně pracovat s e-maily zákazníků? Podívejte se na záznam Kristinina vystoupení.

Vlastní seznamy zákazníků je možné kombinovat se všemi reklamními formáty i dalšími typy cílení. Lze je použít také pro vyloučení v obsahové síti nebo k oslovení zákazníků, kteří pravidelně nenavštěvují klientův web. Díky segmentaci umožňují cílení na přesně definovanou cílovou skupinu. A navíc jde o cílení, které není závislé na cookies třetích stran. Proto byste ho měli vyzkoušet i vy.

Připomeňte si všechny přednášky z Sklik Expert fóra 2024.

Sdílet na sítích