Toto téma bude nejsilnější na webu Proženy.cz, který chystá sérii článků o zdravých svačinkách a potravinách vhodných pro děti. Věnovat se mu ale budou i Novinky.cz s články zaměřenými na výběr školních potřeb nebo Kupi Magazín, v rámci kterého si můžete dohodnout i vytvoření tematického speciálu na míru.
Sezónní cílení: Využijte podzimní témata na maximum
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Jak cílit v přímém prodeji? Objevte nejsilnější témata
Aby vaše reklama byla efektivní, přizpůsobte ji konkrétním publikům. Na podzim můžete oslovit třeba cílové skupiny, které se zajímají o auta a jejich údržbu, finance a investování nebo cestování. Mrkněte na ta nejpočetnější publika.
TÉMA | VELIKOST PUBLIKA |
Automoto – Osobní vozy | 2,2 mil. UV / týden |
Automoto – Servis a údržba vozů | 317 tis. UV / týden |
Bydlení – Dům a zahrada | 297 tis. UV / týden |
Cestování – Exotika | 255 tis. UV / týden |
Cestování – Hory | 257 tis. UV / týden |
Finance – Ekonomické a právní poradenství | 1,1 mil. UV / týden |
Finance – Spoření a investování | 1,1 mil. UV / týden |
Hobby a volný čas – Zahrada a pěstitelství | 869 tis. UV / týden |
Jídlo a pití – Vaření a recepty | 1,4 mil. UV / týden |
Krása a styl – Móda | 706 tis. UV / týden |
Práce a vzdělávání – Studenti VŠ/VOŠ | 144 tis. UV / týden |
Práce a vzdělávání – Vzdělávání | 161 tis. UV / týden |
Sport – Sportovní vybavení | 255 tis. UV / týden |
Slaďte bannery se správným obsahem
Další způsob, jak oslovit relevantní cílovku, představují bannery na našich obsahových webech. Mezi tematické okruhy, kterým se weby budou na podzim věnovat, patří zmíněné „back to school“, zdraví a příprava organismu na zimu, zazimování zahrady a okolí domu, cestování do destinací, které i na podzim nabízejí přívětivé počasí, nebo oblast financí a realit.
Články spojené se zdravím a prevencí vůči různým onemocněním každoročně připravuje redakce Proženy.cz. Může jít například o texty věnované očkování proti chřipce nebo články o rýmě, která po návratu do školek a škol trápí především děti. Rubriku věnovanou zdraví najdete i na Novinky.cz nebo Seznam Zprávách. A zdraví i domácím receptům, jak předcházet různým nemocem, se věnuje i Kupi Magazín.
Témata, která souvisí se zvelebováním zahrady a interiéru domu či bytu, se pravidelně věnují články na Proženy.cz a rubrika Bydlení na Novinky.cz. Tipy pro zahradu i domácnost se pravidelně objevují také v Kupi Magazínu, zatímco Super.cz přináší reportáže, které popisují, jak žijí slavné osobnosti.
Články o výletech po Česku i zahraničních destinacích budou na podzim zpracovávat redakce Proženy.cz i Novinky.cz. Tipy na rodinné dovolené nebo výlety s dětmi se objeví také v Kupi Magazínu, zatímco portál Garáž.cz, který cílí na motoristy, chystá články o cestování autem nebo návody, jak auto připravit na zimu nebo třeba cestu na hory.
Tématům spojeným s financemi a realitami se budou věnovat články v sekci Rádce na Proženy.cz i texty na webech Seznam Zprávy nebo Novinky.cz. Ty pravidelně informují také o investicích, pojištění, finanční gramotnosti a dalších okruzích, které s financemi souvisejí.
Oslovte čtenáře deníku Právo a jeho příloh
Deník Právo na českém mediálním trhu platí za prověřenou a stabilní značku s velkou čtenářskou základnou. A vy toho můžete využít. Mrkněte, jaká témata se v Právu a jeho přílohách na sklonku léta a během podzimu objeví.
Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)
- 3. září: Finanční gramotnost II.
- 10. září: Papírový svět
- 17. září: Zdravotní gramotnost (pojišťovny, prevence, programy)
- 1. října: Kávový speciál – Mezinárodní den kávy
- 8. října: Potravinové doplňky pro krásu
- 22. října: Imunita + spánek
- 29. října: Plánujeme zimní dovolenou | Halloween
- 12. listopadu: Knihy pro malé i velké
- 19. listopadu: Black Friday | Dárky I. | Vánoční cukroví I.
Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)
- 4. září: Specifikace půdního bytu, Minikuchyň, Čističky a zvlhčovače vzduchu
- 11. září: Trendy vytápění, Zdroje vytápění, Druhy vytápění
- 18. září: Lehké střešní krytiny, Novostavba RD, Stavební technologie
- 25. září: Zimní zahrada, Kuchyň organizéry, Minikoupelna
- 2. října: Rošty a matrace, Mobilní domy, Údržba oken
- 9. října: Zahradní nářadí technika, Zazimování, Příprava dřeva – palivo
- 16.října: Příprava střechy na zimu, Malé byty, Podlahové vytápění
- 23. října: Sauny, vířivky, Kuchyň digestoře, Eko chování – oleje, chemikálie
- 30.října: Koupelna vany, Kachlová kamna, Pravidla rekonstrukce bytu
- 6. října: Dřevo v interiéru, Koupelna, Pračky a sušičky
- 13.října: Obývák, Dělicí příčky, Povlečení, ručníky, utěrky
- 20. října: Mazlíčci v bytě, Kuchyňské linky, Koberce, předložky
- 27.října: Vánoční úklid, Vánoční dekorace v bytu, Tipy na vánoční dárky
Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo)
Rubrika Zdraví
- 14. září: Zdraví zubů | Oči – suché, operace, brýle, čočky
- 12. října: Onemocnění pohybového aparátu | Hlíva | Prostata | Reishi
- 9. listopadu: Imunita | Chřipka vs. nachlazení | Životní pojištění
- 19. října: Investice do umění
Speciály (páteční příloha deníku Právo)
- 11. října: Exotika: dovolená, kosmetika a potraviny, nemovitosti
- 25. října: Lyže, běžky, skialpy
- 8. listopadu: Vánoce: tipy na dárky, recepty, tradice
- 22. listopadu: IT a technologie
Tipy pro zdraví (tematická komerční příloha)
- 24. září: Diabetes | Srdce a krevní tlak
- 22.října: Plísňová onemocnění | Artróza
- 19. listopadu: Multivitaminy | Zdravý spánek
Právo
- 21. září: Pojištění – životní, investiční, kapitálové | Zajištění na penzi | Pojištění dětí
- 5. října: Energetika
- 19. října: Pojištění vozidel, povinné ručení (zákonné) | Havarijní pojištění | Leasing automobilů
- 9. listopadu: Pojištění majetku a domácností (odpovědnosti za škody) | Stavební spoření | Hypotéky
Nechcete spoléhat jen na reklamu v tisku? Zkombinujte ji s online inzercí a vytvořte komplexní kampaň, která zasáhne širokou skupinu lidí.
Na jaké cílení vsadit v Skliku?
Ať už se vaši klienti rekrutují z řad rodičů, kteří vybavují své děti do školy, vášnivých motoristů, které na podzim čeká přezutí pneumatik nebo servis vozu, či nadšených zahrádkářů, oslovit je můžete i díky cílení na zájmy nebo cílení na zájmy o koupi v Skliku. Mezi nejsilnější skliková cílení pro podzimní období patří: Zdraví, Dům, byt a zahrada a Móda.