Mít pohodlně na jednom místě nástroje pro nastavení, optimalizaci a vyhodnocení své inzerce? Ale jistě. A proto pokračujeme v postupné integraci správy inzerce Zboží.cz a Skliku. Jaké novinky můžete začít využívat a která vylepšení budou následovat příště, se dozvíte v našem článku.
V administraci Zboží.cz můžete nyní převést kompletní nastavování inzerce do rozhraní Skliku a získat tak spoustu výhod.
Benefity, které vám přesun přinese
- Podrobnější členění do více kampaní, např. dle sortimentu, sítí nebo typu reklamy.
- Možnost takové kampaně či sestavy flexibilně spouštět a pozastavovat.
- Využití denního rozpočtu stejně jako u kampaní Skliku.
- Sjednocení Peněženky, ze které je hrazená inzerce.
Nastavení týkající se vaší provozovny, historické statistiky, diagnostika zpracování feedu a kvality dat nabídek nebo párovací nástroj zůstávají nadále v administraci Zboží.cz. Rozdíly popisujeme podrobněji v Nápovědě.
Kompletní přesun ovládání inzerce do Skliku je vhodný pro všechny, kteří už dnes nastavují ceny za proklik pomocí Skliku a chtějí sjednotit i práci s rozpočty, Peněženku, potřebují flexibilněji pracovat s rozsahem inzerovaného sortimentu a s dalšími marketingovými nástroji. Práci usnadní ale i začátečníkům, kteří by přes důvěrně známé rozhraní Skliku rádi svou produktovou inzerci spravovat začali.
A jak si tedy převést řízení inzerce Zboží.cz do Skliku a začít si užívat všech výhod? Jednoduše spuštěním průvodce v administraci Zboží.cz (zkontrolujte, že máte účet Zboží.cz propojený s účtem v Skliku).
Jaký je plánovaný rozvoj inzerce ve Zboží.cz a Skliku?
Těšit se můžete na sjednocení přístupů mezi oběma rozhraními, aby přechod mezi jejich nastavením byl pro všechny uživatele naprosto plynulý. Praktickou novinkou bude i upozornění na problémy s feedem už v rozhraní Skliku nebo podrobnější statistiky k inzerci, které také přehledně naleznete rovnou v Skliku.
Týmy Skliku a Zboží.cz