Práce v Seznamu očima stážistů. Co je nejvíc překvapilo?

5. září 2024

V Seznamu fandíme mladým talentům, a proto každoročně pořádáme stáž pro studenty v oblasti online marketingu. Stážisté se u nás naplno zapojují do pracovního procesu, aby zjistili, jestli je pro ně online marketing to pravé. Na dojmy ze stáže jsme se zeptali těch nejpovolanějších – letošních vítězů Seznam.cz studentské kampaně (SSK).

Stáž vítězného týmu proběhla poslední dva týdny v srpnu a její průběh vám přiblíží sami stážisti – studenti Vysoké školy finanční a správní Adéla Červinková, Michala Pojerová, Kristýna Lapáčková a Michal Samec

Co tě na stáži v Seznamu nejvíc lákalo?

Michala: Líbila se mi hlavně možnost rozšířit si znalosti, které jsem získala díky Seznam studentské kampani, a zároveň se naučit něco nového a praktického, co mi bude užitečné v budoucí kariéře. Také mě zajímalo, jak to v Seznamu funguje, jaká je tam atmosféra a celkově prostředí firmy, protože mě velmi láká představa, že bych zde jednou mohla pracovat.  

Kristýna: Práce v Seznamu úzce souvisí s oborem, který studuju. Tím pádem pro mě stáž představovala perfektní příležitost, jak získat zajímavou praxi.  

Letošní Seznam.cz studentská kampaň byla nabitá talentovanými studenty. Přečtěte si náš report z finále soutěže.

Jak stáž probíhala? 

Michal: Stáž byla od začátku do konce příjemná a zajímavá. Nebyl den, kdy by se mi do Seznamu nechtělo. Vždy jsem byl zvědavý, co se zrovna dozvím.  

Michala: Stáž probíhala úžasně. Hned první den jsme dostali harmonogram školení, která nás během následujících dvou týdnů čekala. Program byl velice rozmanitý a plný zajímavých aktivit. Jednak jsme načerpali spoustu nových poznatků, ale spoustu věcí jsme si mohli i sami vyzkoušet. Byla to pro nás skvělá příležitost k osobnímu i profesnímu růstu.  

Co si ze dvou týdnů v Seznamu odnášíš? 

Michal: Dozvěděl jsem se hodně o tom, jak to ve firmě chodí a co je náplň práce kolegů. Díky tomu mám přehled o tom, co očekávat od pracovních pozic v oboru. Zjistil jsem, že mě tato práce baví a že bych v Seznamu v budoucnu rád pracoval. Navíc jsem si odnesl i hromadu a praktických dovedností, které se mi v budoucnu budou hodit.

Kristýna: Odnáším si hlavně ucelenější pohled na online marketing. Zdokonalila jsem se v tvorbě i optimalizaci kampaní, zkusila jsem vytvořit benchmark a dozvěděla se, co jaká pozice v Seznamu obnáší.

Adéla: Odnáším si hodně zkušeností, které budu využívat i v budoucnu. K Seznamu mám skvělý vztah a určitě to bude jedna z možností, až se budu rozhodovat o své budoucí práci.  

Jak vnímáš prostředí v Seznamu? 

Michala: Prostředí v Seznamu je opravdu výjimečné, ať už jde o lidi, nebo atmosféru. Seznam nabízí spoustu možností, jak si zpříjemnit pracovní den – je dog-friendly, úterky jsou ovocné, a navíc zaměstnancům umožňuje, aby se profesně i osobnostně rozvíjeli. Osobně jsem nejvíc ocenila osobní přístup šéfa, který pro nás a svůj tým třeba připravil snídani. Musím říct, že práce v takovém prostředí by pro mě byla opravdu lákavá.

Adéla: Seznam je skvělé místo. Nikdo se nad nikoho nepovyšuje, kolegové si pomáhají, je tu fajn atmosféra a skvělé benefity.  

 Co tě během stáže potěšilo nejvíc? 

Michal: Největší radost jsem měl z toho, jak ochotní, příjemní a trpěliví byli všichni zkušení kolegové, a to nejen při školeních, ale v průběhu celé stáže. Působili, že se opravdu rádi dělí o informace, a nevadilo jim odpovídat na všelijaké dotazy, čehož si velmi vážím, protože mají ohromné zkušenosti a já se mám hodně co učit.  

Michala: Těžko se to popisuje, ale celá stáž a všechny aktivity pro mě byly fascinující. Je úžasné, když má člověk možnost poznat různé pozice, a tím objevit, co by ho v budoucnu v online marketingu mohlo skutečně bavit a zajímat.  

Šikovné stážisty u nás uvítáme kdekoliv. Prozkoumejte, jaké posily zrovna hledáme.

Máš nějaké doporučení pro budoucí účastníky SSK a potenciální stážisty? 

Kristýna: Ať se z SSK a stáže snaží vytěžit co nejvíce! Studentská kampaň vám poskytne prostor k reálnému tvoření kampaní pro klienty, které následně spustíte. To znamená, že by se člověk neměl bát experimentovat a zkoušet, co a jak funguje.  

Michala: Doporučila bych jim, aby tuhle příležitost nepropásli a využili ji naplno. Je to skvělá šance naučit se něco praktického v oblasti online marketingu. Navíc jsme se při tom skvěle bavili a opravdu si to užili – což platí pro SSK i samotnou stáž. Rozhodně to stálo za to.  

Za tým Seznam.cz studentské kampaně Jakub Loula

Sdílet na sítích