Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun.
„Na službách Seznamu pracujeme s reklamou velmi šetrně tak, aby byla pro naše uživatele co nejvíce přívětivá a nerušila jejich zážitek. I přesto však vnímáme, že existuje skupina lidí, kteří dávají přednost prohlížení webů bez inzerce. A právě pro ně jsme připravili možnost zakoupení produktu Seznam bez reklam, který jim za měsíční poplatek ve výši 179 korun umožní zobrazování našich webů bez display, video a audioreklamy,” popisuje výhody produktu Jiří Udatný, ředitel divize Identity a uživatelského profilu. Dodává, že Seznam bez reklam je prémiový produkt, který zvýší uživatelský zážitek z konzumace obsahu na seznamáckých službách a bude se i v budoucnu dále rozvíjet.
Uživatelům nového produktu se nebude zobrazovat bannerová inzerce, neuvidí video reklamu v reportážích na zpravodajských i lifestylových obsahových službách a neuslyší reklamu v podcastech, pokud není přímou součástí audio stopy. Týkat se to bude více jak dvaceti webů české internetové jedničky, včetně domovské stránky, zpravodajských webů, služeb Email.cz či Mapy.cz, Médium.cz, Sreality.cz a dalších. Nadále se naopak bude zobrazovat například čtenářsky populární obsah tvořený Seznam Brand Studiem či vybraná reklama ve vyhledávání.
Seznam bez reklam bude možné zakoupit na webové stránce https://bezreklam.seznam.cz/ nebo v Seznam Účtu v záložce Reklama a personalizace. K dispozici bude produkt i v dialogovém okně, ve kterém si uživatel po přístupu na stránku některé ze služeb Seznamu volí, zda poskytne souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem cílení reklamy a personalizace obsahu. „Pokud uživateli v rámci produktu Seznam bez reklam nebudeme zobrazovat reklamu, je samozřejmé, že o něm žádná data za účelem jejího cílení nesbíráme,” přibližujeJiří Udatný a dodává, že v oblasti sdílení osobních údajů a jejich zpracování Seznam vše transparentně deklaruje na svých webových stránkách. Lidé si i po výběru produktu Seznam bez reklam mohou ve svém účtu nastavit personalizaci obsahu a geolokaci, čímž získají nejlepší možnou kvalitu obsahu, stejně jako maximum komfortu a výhod při využívání služeb české internetové jedničky.
Nově také Seznam.cz zlevňuje v květnu nasazený produkt Seznam bez cílené reklamy. Uživatelé, kteří nemají zájem o relevantní inzerci při používání služeb Seznamu, mohou za poplatek odmítnout využívání cookies za účelem cílení reklamy. Měsíčně teď zaplatí 49 Kč namísto původních 79 Kč. „V budoucnosti chceme také aktivovat tzv. propojené účty v rámci jedné rodiny, které nabídnou Seznam bez cílené reklamy za 49 Kč až pro čtyři účty,“ prozrazuje k rozšiřování produktu Jiří Udatný.
Produkt Seznam bez reklam nahradí a významně rozšíří doposud fungující službu Seznam Premium, která za poplatek umožňovala sledovat na seznamáckých webech videa bez reklam. Uživatelům, kteří tuto službu využívali, nabídne Seznam možnost nahradit Premium produktem Seznam bez reklam za stejnou cenu, a to až do konce jejich původního předplatného.
Seznam.cz do této doby financoval miliardové investice do tvorby kvalitního obsahu, provozu a inovace svých služeb z příjmů z cílené reklamy. Tento monetizační model však v důsledku externích faktorů, které proměňují digitální trh, přestává být udržitelný. Proto firma od letošního roku umožňuje lidem, aby si vybrali, zda budou využívat služeb Seznamu jako doposud se zobrazováním cílené reklamy, nebo preferují přímou platbu, za kterou mohou získat různé výhody. Kromě nově spuštěného produktu Seznam bez reklam to v budoucnu bude například i prémiová verze populární aplikace Mapy.cz.
Zobrazování lokálního zpravodajství, individuální podoba domovské stránky, obsah, který odpovídá uživatelským zájmům, možnost odstranění nevhodné reklamy. To je jen několik příkladů výhod, které česká technologická jednička, společnost Seznam.cz, nabízí uživatelům, kteří v nastavení svého účtu souhlasili se zpracováním dat. Díky nim totiž mohou číst obsah, který je zajímá nebo sledovat jen tu reklamu, která je pro …
Služba Volnámísta.cz, umožňující vyhledat nebo zveřejnit pracovní nabídky, má nově díky využití fulltextového robota, pokročilých technologických způsobů získávání inzerátů, neuronové sítě a napojení na databázi Firmy.cz jednu z největších nabídek aktivních pracovních míst v Česku. Aktuálně služba nabízí 47 tisíc* pracovních pozic, tedy zhruba pětkrát více než před využitím nových technologií. Volnámísta.cz obsahují kromě rozšířené …
Videoformát Oustream využívají inzerenti rádi a často. Aby jim přinesl ještě vyšší proklikovost, přinášíme dvě výrazné změny. Tlačítko call-to-action a nekonečnou smyčku. Outstream by měl být součástí každé videokampaně. Má velký zásah a spoustu dalších výhod, o kterých se můžete dočíst tady. Teď jsme připravili dvě úpravy s cílem navýšit jeho proklikovost. Jaké úpravy to jsou? …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.