V článcích zaměřených na Vánoce se objeví tipy na dárky, dekorace, trendy, sváteční recepty, cestování s vánoční tématikou nebo móda ke stromečku. Nejvíce prostoru dostanou na portálech Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz nebo Super.cz.
Vánoce, Vánoce přicházejí. Využijte toho ve svých kampaních
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
S jakými tématy zabodujete v přímém prodeji?
Nejefektivnější reklama je ta, která odpovídá na potřeby lidí a nabízí jim řešení jejich problémů. A my víme, o jaká témata se vaši potenciální zákazníci zajímají. Tak mrkněte na publika, která můžete před Vánoci oslovit.
TÉMA | VELIKOST PUBLIKA |
Cestování – Exotika | 539 tis. UV / týden |
Cestování – Hory | 310 tis. UV / týden |
Elektronika – Mobilní telefony | 214 tis. UV / týden |
Elektronika – Počítačové hry a herní konzole | 344 tis. UV / týden |
Cestování – Hory | 117 tis. UV / týden |
Jídlo a pití – Nápoje | 757 tis. UV / týden |
Jídlo a pití – Potraviny | 1,4 mil. UV / týden |
Jídlo a pití – Vaření a recepty | 1,1 mil. UV / týden |
Krása a styl – Hodinky, šperky, parfémy | 284 tis. UV / týden |
Krása a styl – Móda | 545 tis. UV / týden |
Rodina – Hry a hračky | 89 tis. UV / týden |
Rodina – Rodiny s dětmi | 577 tis. UV / týden |
Sport – Sportovní vybavení | 231 tis. UV / týden |
Zdraví – Zdraví | 1,1 mil. UV / týden |
Vylaďte bannery do svátečního stylu
Bannery na našich obsahových webech představují další způsob, jak zasáhnout cílovou skupinu. Vánočním tématům se kromě Novinky.cz budou věnovat i redaktoři a redaktorky Proženy.cz nebo Super.cz. Atraktivním prostorem pro umístění bannerů bude v předvánočním období i Kupi.cz, oblíbený portál zaměřený na akční letáky a slevové akce.
Po svátcích budou horkými tématy povánoční výprodeje a novoroční předsevzetí. Články s tipy na módní kousky ve slevě nebo návody, jak vrátit nebo reklamovat nevyhovující dárek, budou zpracovávat redakce webů Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz nebo Super.cz. Chybět nebudou ani články o hubnutí nebo nastartování zdravého životního stylu.
Nezapomeňte na čtenáře deníku Právo a jeho příloh
I když v současné době hrají prim internetové zpravodajské portály, deník Právo stále představuje prověřenou a stabilní značku s velkou čtenářskou základnou. Využijte toho a představte čtenářům své produkty nebo služby. A nebo chytře zkombinujte online a printovou reklamu.
Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)
- 3. prosince: Vánoce od A do Z
- 10. prosince: Lahůdkové Vánoce
- 17. prosince: Vánoce last minute
Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)
- 4. prosince: Vánoční výzdoba exteriéru | Vánoční stromky | Kuchyň – pečení
- 11. prosince: Koupelna | Domácí vinotéky | Balení dárků
- 18. září: Sváteční stolování | Kuriózní bydlení | LED osvětlení – aplikace
Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo)
Rubrika Zdraví
- 7. prosince: Zdravé dárky | Stres o Vánocích | Vánoce s domácími mazlíčky
Tipy pro zdraví: tematická komerční příloha
- 3. prosince: Tipy na dárky | Alkohol o svátcích | Bolest hlavy
Vánoční témata ovládnou i Sklik a RTB
Svou cílovku můžete v předvánočním čase zasáhnout i díky kampaním v Skliku – kde můžete cílit na zájmy nebo zájmy o koupi – a RTB. I tady budou dominantní cílení, která se týkají Vánoc, nákupu dárků, cestování do exotiky nebo surovin na přípravu svátečních dobrot.
- Cílení v Skliku: Počítačové hry a herní konzole, Potraviny, Vaření a recepty, Zdraví, Vánoce
- RTB publika: Vánoce, Půjčky, Filmové novinky, Mikuláš, Plesová sezóna
Chcete před Vánoci vyladit své reklamní kampaně nebo podpořit svůj produkt? Dejte nám vědět a společně pro vás vybereme to nejlepší řešení.