Vánoce, Vánoce přicházejí. Využijte toho ve svých kampaních

Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.

S jakými tématy zabodujete v přímém prodeji?

Nejefektivnější reklama je ta, která odpovídá na potřeby lidí a nabízí jim řešení jejich problémů. A my víme, o jaká témata se vaši potenciální zákazníci zajímají. Tak mrkněte na publika, která můžete před Vánoci oslovit.

TÉMAVELIKOST PUBLIKA
Cestování – Exotika539 tis. UV / týden
Cestování – Hory310 tis. UV / týden
Elektronika – Mobilní telefony214 tis. UV / týden
Elektronika – Počítačové hry a herní konzole344 tis. UV / týden
Cestování – Hory    117 tis. UV / týden
Jídlo a pití – Nápoje757 tis. UV / týden
Jídlo a pití – Potraviny1,4 mil. UV / týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty1,1 mil. UV / týden
Krása a styl – Hodinky, šperky, parfémy284 tis. UV / týden
Krása a styl – Móda545 tis. UV / týden
Rodina – Hry a hračky89 tis. UV / týden
Rodina – Rodiny s dětmi577 tis. UV / týden
Sport – Sportovní vybavení231 tis. UV / týden
Zdraví – Zdraví1,1 mil. UV / týden
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Jelikož se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat.

Vylaďte bannery do svátečního stylu

Bannery na našich obsahových webech představují další způsob, jak zasáhnout cílovou skupinu. Vánočním tématům se kromě Novinky.cz budou věnovat i redaktoři a redaktorky Proženy.cz nebo Super.cz. Atraktivním prostorem pro umístění bannerů bude v předvánočním období i Kupi.cz, oblíbený portál zaměřený na akční letáky a slevové akce.

Vánoce

V článcích zaměřených na Vánoce se objeví tipy na dárky, dekorace, trendy, sváteční recepty, cestování s vánoční tématikou nebo móda ke stromečku. Nejvíce prostoru dostanou na portálech Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz nebo Super.cz.

Povánoční výprodeje

Po svátcích budou horkými tématy povánoční výprodeje a novoroční předsevzetí. Články s tipy na módní kousky ve slevě nebo návody, jak vrátit nebo reklamovat nevyhovující dárek, budou zpracovávat redakce webů Novinky.cz, Proženy.cz, Kupi.cz nebo Super.cz. Chybět nebudou ani články o hubnutí nebo nastartování zdravého životního stylu. 

 

Nezapomeňte na čtenáře deníku Právo a jeho příloh

I když v současné době hrají prim internetové zpravodajské portály, deník Právo stále představuje prověřenou a stabilní značku s velkou čtenářskou základnou. Využijte toho a představte čtenářům své produkty nebo služby. A nebo chytře zkombinujte online a printovou reklamu.

Styl pro ženy (úterní příloha deníku Právo)

  • 3. prosince: Vánoce od A do Z
  • 10. prosince: Lahůdkové Vánoce
  • 17. prosince: Vánoce last minute

Dům a bydlení (středeční příloha deníku Právo)

  • 4. prosince: Vánoční výzdoba exteriéru | Vánoční stromky | Kuchyň – pečení
  • 11. prosince: Koupelna | Domácí vinotéky | Balení dárků
  • 18. září: Sváteční stolování | Kuriózní bydlení | LED osvětlení – aplikace

Magazín Právo + TV (sobotní příloha deníku Právo)

Rubrika Zdraví

  • 7. prosince: Zdravé dárky | Stres o Vánocích | Vánoce s domácími mazlíčky

Tipy pro zdraví: tematická komerční příloha

  • 3. prosince: Tipy na dárky | Alkohol o svátcích | Bolest hlavy

Vánoční témata ovládnou i Sklik a RTB

Svou cílovku můžete v předvánočním čase zasáhnout i díky kampaním v Skliku – kde můžete cílit na zájmy nebo zájmy o koupi – a RTB. I tady budou dominantní cílení, která se týkají Vánoc, nákupu dárků, cestování do exotiky nebo surovin na přípravu svátečních dobrot.

  • Cílení v Skliku: Počítačové hry a herní konzole, Potraviny, Vaření a recepty, Zdraví, Vánoce
  • RTB publika: Vánoce, Půjčky, Filmové novinky, Mikuláš, Plesová sezóna

Chcete před Vánoci vyladit své reklamní kampaně nebo podpořit svůj produkt? Dejte nám vědět a společně pro vás vybereme to nejlepší řešení.

Sdílet na sítích