Ondřej Tolar: Proč to Médium.cz děláte? A čte ty blogy vůbec někdo?

Domovská stránka Seznamu se nenápadně mění na obsahovou a sociální platformu. Vedle novinářských článků se na ní objevuje čím dál více uživatelského obsahu. Součástí tohoto trendu je i projekt Médium.cz. Ondřej Tolar vysvětluje, jak blogovací platforma funguje a proč má její existence v zahlceném informačním prostoru smysl.

Blogovací platforma Médium.cz vznikla před dvěma lety jako prostor pro autorské články a komentáře. Dnes je na stránce zaregistrováno přes 4 900 aktivních autorů a vychází zde až 300 článků za den. Za měsíc vygeneruje 60 milionů zobrazených stránek, což ji řadí mezi čtyřku největších obsahových webů v  Česku.

Ondřej Tolar šéfuje divizi, která spravuje a rozvijí domovskou stránku Seznamu. Před svým nástupem do Seznamu v roce 2018 působil ve vydavatelských domech Economia, Czech News Center a Mafra. 15 let byl součástí redakce iDNES.cz, poslední rok jako šéfredaktor.

Jaká témata na Médium.cz nejvíce rezonují? Které články zaznamenaly největší úspěch u čtenářů? Co Médium.cz nabízí inzerentům? A proč má smysl publikovat obsah pod hlavičkou firmy? To zjistíte v záznamu Ondřejovy přednášky.

Sdílet na sítích