Nová vylepšení administračního rozhraní pro klienty Firmy.cz

24. ledna 2025

V minulém článku jsme prošli Žebříčky firem, což je velké téma, které si zasluhuje samostatnou kapitolu. Nemůžeme ale vynechat ani další novinky a vylepšení, které vám usnadní práci v administračním rozhraní.

1) Rychlejší vyřízení dotazů v chatu (spuštění ChatGPT v administračním rozhraní)

I v případě, že se zajímáte o současné dění ve světě techniky jen letmo, nemohl vás minout rapidně se vyvíjející fenomén: umělá inteligence. Nejspíše jste už v tomto kontextu slyšeli i o ChatGPT, což je chat, který dokáže čerpat neomezené množství veřejně dostupných informací a reprodukovat je uživateli prostřednictvím simulace konverzace se skutečným člověkem. A to včetně precizních formulací a dlouhodobě konzistentní komunikace.
Tento model jsme do našeho prostředí už na začátku minulého roku aplikovali i my. Náš chatbot v tuto chvíli slouží primárně jako operátor schopný v kteroukoliv dobu zodpovědět maximum relevantních dotazů ohledně Firem.cz všem klientům. K tomu čerpá veškeré informace z naší nápovědy. Na základě dosud sesbíraných dat můžeme s radostí konstatovat, že drtivou většinu dotazů byl chatbot schopen úspěšně zodpovědět.

V případě komplikovanějšího dotazu, na který nemá chatbot možnost zodpovědět, může se díky začlenění v systému Daktela obrátit s požadavky na specialistu, popř. nabídnout offline formulář k pozdější komunikaci.

2) Aktualizované informace o firmách

ChatGPT nebyl jediným způsobem, jak za pomocí technologií dosáhnout větší efektivity, co se týče práce s daty. Tento rok jsme se věnovali i práci na novém datovém modelu, který má za úkol sbírat klíčové a aktuální údaje o jednotlivých firmách (primárně z webových stránek) a mít tak co nejaktuálnější databázi všech subjektů.

S těmito daty pracují především naši administrátoři, kteří je využívají k doplňování dalších firem, a to o základní údaje: IČ, kontaktní údaje nebo popis činnosti firmy. V praxi může model v některých případech nabízet i vám v administračním rozhraní v jednotlivých kolonkách některé údaje, které takto vydedukoval, aby vám ušetřil čas. Obojí pak v důsledku může zlepšit kvalitu hledání jednotlivých firem.

3) Datové schránky

Jistě jako podnikatelé znáte náležitosti datové schránky, kterou profil každého z vás obsahuje. Díky propojení Firem a veřejného seznamu datových schránek máme v současnosti automaticky popárováno bezmála 300 000 jednotlivých subjektů. Nově pak můžete najít kód datové schránky na firemní kartě rovnou při otevření, a to v kolonce pod IČ. V případě, že byste kód takto veřejně na profilu mít nechtěli, dejte nám vědět a my ho skryjeme.

4) Máte více správců svého účtu? Nyní jim můžete nastavit různá práva

Klienti s dostatečnými právy mohou nyní měnit jednotlivá práva uživatelů, kteří pod ně, resp. jejich podnikatelské subjekty spadají. V praxi tak bude mít část klientů s těmito právy možnost tyto (ostatním uživatelům nepřístupné) sekce editovat. Tato novinka usnadní a zpřehlední práci hlavně větším klientům, například agenturám a dalším velkým subjektům.

5) Přesunutí kontaktů v adminu

Díky tomuto praktickému vylepšení teď můžete jednoduchým tažením myší za šestibodovou ikonku řadit dle potřeby jednotlivé kontakty. Například si několika kliky a tahy seřadíte dle priority jednotlivé webové stránky či telefonní čísla. Jde o snadno a intuitivně využitelný prvek, který vám opět může ušetřit čas při doplňování profilu.

6) Automatická aktualizace informací o vaší firmě

Aktualizací skrze feedy mají Firmy.cz v současné době spárováno více než 100 000 profilů, a to díky firmám, které nám je poskytují. Firmy.cz jim aktualizaci řeší automaticky a navíc zdarma. Vy máte tuto možnost také, a to vytvořením feedu, který splňuje podmínky našeho schématu. Zde jsou dostupné informace o dané struktuře a povinných údajích, které k vytvoření potřebujete. Jakmile splníte veškeré podmínky, zašlete feed nám a my ho rádi uvedeme do provozu.

Za Firmy.cz Tomáš Vondra

Sdílet na sítích