V minulém článku jsme prošli Žebříčky firem, což je velké téma, které si zasluhuje samostatnou kapitolu. Nemůžeme ale vynechat ani další novinky a vylepšení, které vám usnadní práci v administračním rozhraní.
1) Rychlejší vyřízení dotazů v chatu (spuštění ChatGPT v administračním rozhraní)
I v případě, že se zajímáte o současné dění ve světě techniky jen letmo, nemohl vás minout rapidně se vyvíjející fenomén: umělá inteligence. Nejspíše jste už v tomto kontextu slyšeli i o ChatGPT, což je chat, který dokáže čerpat neomezené množství veřejně dostupných informací a reprodukovat je uživateli prostřednictvím simulace konverzace se skutečným člověkem. A to včetně precizních formulací a dlouhodobě konzistentní komunikace. Tento model jsme do našeho prostředí už na začátku minulého roku aplikovali i my. Náš chatbot v tuto chvíli slouží primárně jako operátor schopný v kteroukoliv dobu zodpovědět maximum relevantních dotazů ohledně Firem.cz všem klientům. K tomu čerpá veškeré informace z naší nápovědy. Na základě dosud sesbíraných dat můžeme s radostí konstatovat, že drtivou většinu dotazů byl chatbot schopen úspěšně zodpovědět.
V případě komplikovanějšího dotazu, na který nemá chatbot možnost zodpovědět, může se díky začlenění v systému Daktela obrátit s požadavky na specialistu, popř. nabídnout offline formulář k pozdější komunikaci.
2) Aktualizované informace o firmách
ChatGPT nebyl jediným způsobem, jak za pomocí technologií dosáhnout větší efektivity, co se týče práce s daty. Tento rok jsme se věnovali i práci na novém datovém modelu, který má za úkol sbírat klíčové a aktuální údaje o jednotlivých firmách (primárně z webových stránek) a mít tak co nejaktuálnější databázi všech subjektů.
S těmito daty pracují především naši administrátoři, kteří je využívají k doplňování dalších firem, a to o základní údaje: IČ, kontaktní údaje nebo popis činnosti firmy. V praxi může model v některých případech nabízet i vám v administračním rozhraní v jednotlivých kolonkách některé údaje, které takto vydedukoval, aby vám ušetřil čas. Obojí pak v důsledku může zlepšit kvalitu hledání jednotlivých firem.
3) Datové schránky
Jistě jako podnikatelé znáte náležitosti datové schránky, kterou profil každého z vás obsahuje. Díky propojení Firem a veřejného seznamu datových schránek máme v současnosti automaticky popárováno bezmála 300 000 jednotlivých subjektů. Nově pak můžete najít kód datové schránky na firemní kartě rovnou při otevření, a to v kolonce pod IČ. V případě, že byste kód takto veřejně na profilu mít nechtěli, dejte nám vědět a my ho skryjeme.
4) Máte více správců svého účtu? Nyní jim můžete nastavit různá práva
Klienti s dostatečnými právy mohou nyní měnit jednotlivá práva uživatelů, kteří pod ně, resp. jejich podnikatelské subjekty spadají. V praxi tak bude mít část klientů s těmito právy možnost tyto (ostatním uživatelům nepřístupné) sekce editovat. Tato novinka usnadní a zpřehlední práci hlavně větším klientům, například agenturám a dalším velkým subjektům.
5) Přesunutí kontaktů v adminu
Díky tomuto praktickému vylepšení teď můžete jednoduchým tažením myší za šestibodovou ikonku řadit dle potřeby jednotlivé kontakty. Například si několika kliky a tahy seřadíte dle priority jednotlivé webové stránky či telefonní čísla. Jde o snadno a intuitivně využitelný prvek, který vám opět může ušetřit čas při doplňování profilu.
6) Automatická aktualizace informací o vaší firmě
Aktualizací skrze feedy mají Firmy.cz v současné době spárováno více než 100 000 profilů, a to díky firmám, které nám je poskytují. Firmy.cz jim aktualizaci řeší automaticky a navíc zdarma. Vy máte tuto možnost také, a to vytvořením feedu, který splňuje podmínky našeho schématu. Zde jsou dostupné informace o dané struktuře a povinných údajích, které k vytvoření potřebujete. Jakmile splníte veškeré podmínky, zašlete feed nám a my ho rádi uvedeme do provozu.
Přicházíme s další produktovou novinkou. Víme, že akční tlačítka jsou oblíbená. A to jak u vás, tak i u vašich zákazníků. Proto jsme se rozhodli k vlastnímu akčnímu tlačítku a k tlačítku na Booking přidat další. Tentokrát potěšíme ty z vás, kteří podnikají v odvětví stravování, nově můžete váš firemní profil navázat na Dáme jídlo. …
Jak slaví Vánoce v Rakousku a kdy je nejlepší čas navštívit Zanzibar? Už nemusíte brouzdat internetem a pracně získávat informace. Naše Vyhledávání to rádo udělá za vás. Díky nové funkcionalitě sumarizací vám informace poskládá do jedné ucelené odpovědi a ke každé větě transparentně přidá i zdroj. Začínáme pozvolna, ale postupně pokrytí novinky rozšiřujeme.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.