V minulém článku jsme prošli Žebříčky firem, což je velké téma, které si zasluhuje samostatnou kapitolu. Nemůžeme ale vynechat ani další novinky a vylepšení, které vám usnadní práci v administračním rozhraní.
1) Rychlejší vyřízení dotazů v chatu (spuštění ChatGPT v administračním rozhraní)
I v případě, že se zajímáte o současné dění ve světě techniky jen letmo, nemohl vás minout rapidně se vyvíjející fenomén: umělá inteligence. Nejspíše jste už v tomto kontextu slyšeli i o ChatGPT, což je chat, který dokáže čerpat neomezené množství veřejně dostupných informací a reprodukovat je uživateli prostřednictvím simulace konverzace se skutečným člověkem. A to včetně precizních formulací a dlouhodobě konzistentní komunikace. Tento model jsme do našeho prostředí už na začátku minulého roku aplikovali i my. Náš chatbot v tuto chvíli slouží primárně jako operátor schopný v kteroukoliv dobu zodpovědět maximum relevantních dotazů ohledně Firem.cz všem klientům. K tomu čerpá veškeré informace z naší nápovědy. Na základě dosud sesbíraných dat můžeme s radostí konstatovat, že drtivou většinu dotazů byl chatbot schopen úspěšně zodpovědět.
V případě komplikovanějšího dotazu, na který nemá chatbot možnost zodpovědět, může se díky začlenění v systému Daktela obrátit s požadavky na specialistu, popř. nabídnout offline formulář k pozdější komunikaci.
2) Aktualizované informace o firmách
ChatGPT nebyl jediným způsobem, jak za pomocí technologií dosáhnout větší efektivity, co se týče práce s daty. Tento rok jsme se věnovali i práci na novém datovém modelu, který má za úkol sbírat klíčové a aktuální údaje o jednotlivých firmách (primárně z webových stránek) a mít tak co nejaktuálnější databázi všech subjektů.
S těmito daty pracují především naši administrátoři, kteří je využívají k doplňování dalších firem, a to o základní údaje: IČ, kontaktní údaje nebo popis činnosti firmy. V praxi může model v některých případech nabízet i vám v administračním rozhraní v jednotlivých kolonkách některé údaje, které takto vydedukoval, aby vám ušetřil čas. Obojí pak v důsledku může zlepšit kvalitu hledání jednotlivých firem.
3) Datové schránky
Jistě jako podnikatelé znáte náležitosti datové schránky, kterou profil každého z vás obsahuje. Díky propojení Firem a veřejného seznamu datových schránek máme v současnosti automaticky popárováno bezmála 300 000 jednotlivých subjektů. Nově pak můžete najít kód datové schránky na firemní kartě rovnou při otevření, a to v kolonce pod IČ. V případě, že byste kód takto veřejně na profilu mít nechtěli, dejte nám vědět a my ho skryjeme.
4) Máte více správců svého účtu? Nyní jim můžete nastavit různá práva
Klienti s dostatečnými právy mohou nyní měnit jednotlivá práva uživatelů, kteří pod ně, resp. jejich podnikatelské subjekty spadají. V praxi tak bude mít část klientů s těmito právy možnost tyto (ostatním uživatelům nepřístupné) sekce editovat. Tato novinka usnadní a zpřehlední práci hlavně větším klientům, například agenturám a dalším velkým subjektům.
5) Přesunutí kontaktů v adminu
Díky tomuto praktickému vylepšení teď můžete jednoduchým tažením myší za šestibodovou ikonku řadit dle potřeby jednotlivé kontakty. Například si několika kliky a tahy seřadíte dle priority jednotlivé webové stránky či telefonní čísla. Jde o snadno a intuitivně využitelný prvek, který vám opět může ušetřit čas při doplňování profilu.
6) Automatická aktualizace informací o vaší firmě
Aktualizací skrze feedy mají Firmy.cz v současné době spárováno více než 100 000 profilů, a to díky firmám, které nám je poskytují. Firmy.cz jim aktualizaci řeší automaticky a navíc zdarma. Vy máte tuto možnost také, a to vytvořením feedu, který splňuje podmínky našeho schématu. Zde jsou dostupné informace o dané struktuře a povinných údajích, které k vytvoření potřebujete. Jakmile splníte veškeré podmínky, zašlete feed nám a my ho rádi uvedeme do provozu.
Přicházíme s další produktovou novinkou. Víme, že akční tlačítka jsou oblíbená. A to jak u vás, tak i u vašich zákazníků. Proto jsme se rozhodli k vlastnímu akčnímu tlačítku a k tlačítku na Booking přidat další. Tentokrát potěšíme ty z vás, kteří podnikají v odvětví stravování, nově můžete váš firemní profil navázat na Dáme jídlo. …
Během posledního roku jsme kompletně přepracovali metodu, jak identifikujeme zájmy uživatelů. Díky využití hlubokých neuronových sítí, pokročilých jazykových modelů včetně seznamácké SeLLMy a nejnovějších technik přirozeného zpracování jazyka jsme dosáhli výrazného zpřesnění klasifikace obsahu. Pojďme si shrnout, co to pro vás znamená.
Jak slaví Vánoce v Rakousku a kdy je nejlepší čas navštívit Zanzibar? Už nemusíte brouzdat internetem a pracně získávat informace. Naše Vyhledávání to rádo udělá za vás. Díky nové funkcionalitě sumarizací vám informace poskládá do jedné ucelené odpovědi a ke každé větě transparentně přidá i zdroj. Začínáme pozvolna, ale postupně pokrytí novinky rozšiřujeme.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.