Služba Seznam.cz Email připravuje na letošní rok novinku, která e-shopům nabídne jedinečnou příležitost zviditelnit se a zvýšit spokojenost svých zákazníků. Uživatelům totiž zobrazí praktický přehled informací k jejich online nákupům přímo v e-mailové schránce. Funkce využívá strukturovaná data podle standardu schema.org, který má různé uplatnění také u globálních poskytovatelů e-mailových řešení. Objednávkový přehled slibuje zobrazení klíčových informací, jako je aktuální stav objednávky, předpokládaný termín doručení či místo vyzvednutí zásilky.
Lepší zákaznický zážitek a vyšší angažovanost
Implementace strukturovaných dat do transakčních e-mailů zlepšuje zákaznický zážitek z nakupování a přináší řadu výhod. Umožňuje e-shopům zobrazit své logo a název přímo v přehledu objednávek, což usnadňuje rozpoznání značky a zvyšuje její viditelnost. E-shop tím získá na důvěryhodnosti, a navíc mají zákazníci větší motivaci uskutečnit další nákup nebo dál interagovat. Každý záznam obsahuje přímý odkaz do e-shopu, což nejen generuje nový zdroj návštěvnosti, ale právě usnadňuje opakované nákupy.
Z detailu každé objednávky mají zákazníci dále snadný přístup ke všem souvisejícím zprávám, včetně faktur či kontaktům na zákaznickou podporu. Strukturovaná data rovněž pomáhají správné klasifikaci transakčních zpráv, čímž se minimalizuje riziko jejich zařazení do složky Hromadné.
Snadná implementace bez registrace a zdarma
Internetový obchod se nepotřebuje nikde registrovat ani žádat o schválení či něco platit. Stačí, aby upravil HTML část svých transakčních e-mailů a doplnil strukturovaná data ve formátu JSON-LD nebo Microdata. Podrobnější informace a popis potřebných kroků je dostupný na webu.
„Nová funkce je v současné chvíli ve vývoji. Její spuštění plánujeme na přelomu jara a léta. Připravujeme také další rozšíření do mobilní aplikace,“ přibližuje budoucí plány Štěpánka Lebedová, produktová manažerka služby Seznam.cz Email, a dodává, že pokud se funkce osvědčí, plánují se spustit přehledy dalších typů struktur, jako jsou nákupy vstupenek, jízdenek nebo slevových kupónů
Seznam.cz zavádí ve všech e-mailových schránkách očekávanou novinku. Ve složkách pro třídění pošty umožní vytvářet podsložky zanořené do více úrovní. „Touto funkcí reagujeme na časté požadavky našich uživatelů, kteří využívají jak freemailové schránky, tak Email Profi umožňující používat e-mailové řešení od Seznamu na vlastní doméně,” vysvětluje Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Vnořené složky …
Webový Kalendář od Seznamu nově nabízí tmavý režim. Zapnout ho lze v nastavení této služby, kde uživatelé zvolí buď tmavý režim nebo možnost, že se vzhled kalendáře přizpůsobí režimu operačního systému. Poslední roky uživateli velmi oblíbená funkce tmavého vzhledu zlepšuje čitelnost textu, snižuje jas vyzařovaný z mobilního zařízení, námahu očí, a naopak zvyšuje výdrž baterie. …
Chytrá mobilní aplikace české internetové jedničky Seznam.cz spustila 17. června novou brandovou kampaň, jejímž cílem je představit lidem aplikaci Seznam.cz jako užitečného pomocníka při surfování na internetu, který lidem zajistí bezpečný pohyb v online prostředí a nabídne rychlý přístup k aktuálním informacím, a to prostřednictvím svých obsahových a dalších služeb, jako je například Email.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.